Mamy problem. Idzie nowy rok, a my bez strategii contentowej (albo planu, nie wiemy, które słowo jest bardziej ten…).
Mamy dziesiątki zrealizowanych eventów, ale nie mamy czasu i siły o tym pisać (bo robimy kolejne. I kolejne. I kolejne).
Mamy ciężkie pióro. Robimy wszystko, żeby nie pisać. Jak już coś napiszemy, to nie wiemy, co to daje.
Zamiast treści na blogu mamy treści w backlogu.
Mamy wszystkie potrzebne narzędzia, brakuje nam tylko kogoś, kto się tym zajmie.
Dlatego, jeżeli:
- myślisz strategicznie i potrafisz naprawdę dobrze pisać,
- czerpiesz satysfakcję z wdrażania nowych działań,
- wiesz, jak komunikować do marketingowców i HR-owców,
- masz supermoce do czynienia Compani bardziej widocznym,
- jest dla Ciebie w porządku, że panuje u nas taka (kliknij) kultura pracy,
to dobrze trafiasz. Wyzwaniem będzie uzupełnić aktualne braki, wdrożyć się w strukturę i jeszcze wnieść coś świeżego do firmy. Branża kreatywna bywa niełatwa, lecz jest też piękna, dlatego jeśli Cię to nie przeraża, a ekscytuje - zapraszamy dalej!
Docelowa ścieżka rozwoju to:
🎯 0-3 miesiące (próbne); focus: 1) wdrożenie do zespołu i orbity Compani 2) audyt bieżących kanałów 3) budowanie strategii contentowej w kooperacji z zespołem marketingu;
🎯 3-6 miesięcy; focus: 1) egzekwowanie i optymalizacja planu contentowego 2) wdrożenie w projekty wewnętrzne;
🎯 6-9+ miesięcy; focus: 1) przejęcie pełnej odpowiedzialności z content w Compani 2) wdrożenie w tematy budżetowe i kosztowe;
W skrócie: maksimum po 9. miesiącach osoba ta pełni rolę menadżerską oraz przejmuje odpowiedzialność za budowanie strategii contentowej. Timeline może ulec delikatnemu przyspieszeniu lub zwolnieniu, w zależności od sytuacji wewnętrznej czy zewnętrznej.
Zakres obowiązków:
- Tworzenie skutecznego contentu na pierwszym etapie lejka b2b tzn:
- planowanie contentu (działania, planowany zwrot)
- przeprowadzenie akcji (dopilnowanie przygotowania contentu, dostosowanie grupy docelowej, uruchomienie działań contentowych w konkretnych kanałach)
- analiza i raportowanie z działań (koszty, zwrot, rentowność poszczególnych działań)
- Samodzielne tworzenie i optymalizacja strategii contentowej
- Śledzenie i analiza trendów w social media oraz digital marketingu
Etapy rekrutacji
- wysyłka CV i portfolio (pokaż, jak piszesz)
- rozmowa rekrutacyjna
- spotkanie z zespołem
- spotkanie z zarządem
Wymagania
- min. 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- znajomość sektora b2b
- znajomość branży marketingowej
- umiejętności managerskie
- umiejętności analityczne (GA) i SEO (planer słów kluczowych)
- umiejętność aktywnego słuchania i zorientowanie na rozwiązywanie problemów
- kreatywność zorientowana na efektywność
- doskonałe umiejętności językowe i webwritingowe
- wysokie poczucie estetyki
Nice to have / mile widziane
- Koordynacja działań w ramach marketing automation:
- lead nurtu ring i pozyskiwanie nowych klientów
- cross sell - polegający na dosprzedaży dodatkowych produktów
- Doświadczenie z budowaniem własnego personal brandu na LI - przełożenie na konwersję
- Tworzenie materiałów graficznych w Canvie/Adobe
- Tworzenie reelsów w Instagramie/TikToku
To oferujemy
-
Wynagrodzenie. Stałe, proporcjonalne do umiejętności i doświadczenia. Zmienne, w postaci premii od wyniku uzyskanego przez zespół.
-
Unikatowe środowisko pracy. Kreatywna branża, projekty o różnorodnej charakterystyce (wydarzenia biznesowe, rozrywkowe, merytoryczne, sportowe, kulturalne), współpraca z rozpoznawalnymi markami, praca z klientem biznesowym, w rosnącej organizacji, w genialnym zespole i z najlepszymi partnerami.
-
Efektywny system czasu pracy. W standardowym dniu w Compani pracujesz 7h dziennie. Nie wierzysz, że jest to możliwe w branży eventowej? Sprawdź.
-
Nowoczesną kulturę współpracy. Pracę kreatywną, ale opartą na danych. Współpracę, gdzie liczy się 100% szczery feedback. Kulturę wzajemnego wsparcia i zrównoważonego doskonalenia się.
-
Elastyczny tryb pracy. Masz możliwość z pracy z biura, z domu, z kawiarni, etc. Potrzebujesz załatwić prywatę lub marzy Ci się workation? Jeżeli dowozisz swoje zadania – nie ma problemu.
-
Benefity. Dobieramy je słuchając potrzeb zespołu. Aktualnie to prywatna opieka medyczna (Medicover), ubezpieczenie NNW, Multisport, dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy i zakupu okularów.
-
Nietuzinkowy zespół. Compani to genialni ludzie. Kreatywni, zorganizowani, kompetentni, ambitni, zaangażowani, pomocni, z wielkim serduchem i rzadko spotykaną energią.
-
Rozwój. Organizujemy szkolenia, warsztaty i korzystamy z niezależnego consultingu. Inspirujemy się doświadczeniami, case studies, czy artykułami. Dołączając otrzymujesz własny budżet do wykorzystania na samorozwój.
-
Wspólny czas. Budujemy trwałe i prawdziwe relacje. Współdzielimy pasje i zainteresowania. Integrowanie się prawdopodobnie mamy wpisane w DNA.
-
Wellbeing. Kładziemy nacisk na zachowanie równowagi. Intensywne okresy realizacji równoważymy przez odpoczynek, skrócony czas pracy, integrację. Prowadzimy wewnętrzny program motywujący do aktywności fizycznej, równowagi psychicznej i zdrowego odżywiania.
O nas
Projektujemy i realizujemy wydarzenia. Łączymy efektowność i efektywność, abstrakcję i konkret, kreatywność i biznes. W formule live i digital.
Compani to nie-agencja eventowa. Prowadzimy event house, gdzie w sposób zwinny zarządzamy kreatywnymi projektami. Generujemy nieskończoną ilość twórczych rozwiązań, zorientowanych na efektywne osiągnięcie celów. Rocznie obsługujemy blisko 1000 firm w ramach wydarzeń biletowanych oraz ponad 50 przy eventach enterprise.
Compani (z ang. company – firma, przedsiębiorstwo; z pol. kompani – partnerzy, towarzysze wspólnych przedsięwzięć). Biznes to praca z ludźmi i dla ludzi. Tworzymy niepodrabialne relacje z klientami, z uczestnikami eventów, z partnerami oraz w zespole. Kładziemy nacisk na klarowną strategię, efektywne procesy, transparentną komunikację i szczery feedback. Nie zapominamy o równowadze, elastyczności i dbaniu o wellbeing.
Współpracujemy wyłącznie z najlepszymi partnerami, dostawcami i podwykonawcami.
Stacjonujemy we Wrocławiu, a projekty realizujemy dla firm z całej Polski.