• Oferty
  • Wszystkie ofertyWrocławMarketingContent / CopywritingContent Manager/-ka
    Content Manager/-ka
    new
    Marketing
    Compani sp. zo.o.

    Content Manager/-ka

    Compani sp. zo.o.

    Wrocław
    1 567 - 2 881 USDBrutto miesięcznie - UoP
    1 665 - 2 561 USDNetto miesięcznie - B2B
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B, UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    social media

    content marketing

    copywriting

    SEO

    B2B marketing

    Google Analytics

    Mile widziane

    tik tok

    cross sell

    lead nurting

    Canva

    Instagram

    Adobe Photoshop

    personal branding

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Mamy problem. Idzie nowy rok, a my bez strategii contentowej (albo planu, nie wiemy, które słowo jest bardziej ten…).


    Mamy dziesiątki zrealizowanych eventów, ale nie mamy czasu i siły o tym pisać (bo robimy kolejne. I kolejne. I kolejne).


    Mamy ciężkie pióro. Robimy wszystko, żeby nie pisać. Jak już coś napiszemy, to nie wiemy, co to daje. 


    Zamiast treści na blogu mamy treści w backlogu.


    Mamy wszystkie potrzebne narzędzia, brakuje nam tylko kogoś, kto się tym zajmie. 


    Dlatego, jeżeli:

    • myślisz strategicznie i potrafisz naprawdę dobrze pisać, 
    • czerpiesz satysfakcję z wdrażania nowych działań, 
    • wiesz, jak komunikować do marketingowców i HR-owców, 
    • masz supermoce do czynienia Compani bardziej widocznym, 
    • jest dla Ciebie w porządku, że panuje u nas taka (kliknij) kultura pracy, 

    to dobrze trafiasz. Wyzwaniem będzie uzupełnić aktualne braki, wdrożyć się w strukturę i jeszcze wnieść coś świeżego do firmy. Branża kreatywna bywa niełatwa, lecz jest też piękna, dlatego jeśli Cię to nie przeraża, a ekscytuje - zapraszamy dalej! 


    Docelowa ścieżka rozwoju to:

    🎯 0-3 miesiące (próbne); focus: 1) wdrożenie do zespołu i orbity Compani 2) audyt bieżących kanałów 3) budowanie strategii contentowej w kooperacji z zespołem marketingu;

    🎯 3-6 miesięcy; focus: 1) egzekwowanie i optymalizacja planu contentowego 2) wdrożenie w projekty wewnętrzne;

    🎯 6-9+ miesięcy; focus: 1) przejęcie pełnej odpowiedzialności z content w Compani 2) wdrożenie w tematy budżetowe i kosztowe;


    W skrócie: maksimum po 9. miesiącach osoba ta pełni rolę menadżerską oraz przejmuje odpowiedzialność za budowanie strategii contentowej. Timeline może ulec delikatnemu przyspieszeniu lub zwolnieniu, w zależności od sytuacji wewnętrznej czy zewnętrznej. 


    Zakres obowiązków:

    • Tworzenie skutecznego contentu na pierwszym etapie lejka b2b tzn:
    1. planowanie contentu (działania, planowany zwrot)
    2. przeprowadzenie akcji (dopilnowanie przygotowania contentu, dostosowanie grupy docelowej, uruchomienie działań contentowych w konkretnych kanałach)
    3. analiza i raportowanie z działań (koszty, zwrot, rentowność poszczególnych działań) 
    • Samodzielne tworzenie i optymalizacja strategii contentowej
    • Śledzenie i analiza trendów w social media oraz digital marketingu


    Etapy rekrutacji

    1. wysyłka CV i portfolio (pokaż, jak piszesz)
    2. rozmowa rekrutacyjna
    3. spotkanie z zespołem
    4. spotkanie z zarządem


    Wymagania

    • min. 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
    • znajomość sektora b2b
    • znajomość branży marketingowej
    • umiejętności managerskie
    • umiejętności analityczne (GA) i SEO (planer słów kluczowych)
    • umiejętność aktywnego słuchania i zorientowanie na rozwiązywanie problemów
    • kreatywność zorientowana na efektywność
    • doskonałe umiejętności językowe i webwritingowe
    • wysokie poczucie estetyki


    Nice to have / mile widziane

    • Koordynacja działań w ramach marketing automation:
    • lead nurtu ring i pozyskiwanie nowych klientów 
    • cross sell - polegający na dosprzedaży dodatkowych produktów
    • Doświadczenie z budowaniem własnego personal brandu na LI - przełożenie na konwersję
    • Tworzenie materiałów graficznych w Canvie/Adobe
    • Tworzenie reelsów w Instagramie/TikToku 


    To oferujemy

    • Wynagrodzenie. Stałe, proporcjonalne do umiejętności i doświadczenia. Zmienne, w postaci premii od wyniku uzyskanego przez zespół.
    • Unikatowe środowisko pracy. Kreatywna branża, projekty o różnorodnej charakterystyce (wydarzenia biznesowe, rozrywkowe, merytoryczne, sportowe, kulturalne), współpraca z rozpoznawalnymi markami, praca z klientem biznesowym, w rosnącej organizacji, w genialnym zespole i z najlepszymi partnerami.
    • Efektywny system czasu pracy. W standardowym dniu w Compani pracujesz 7h dziennie. Nie wierzysz, że jest to możliwe w branży eventowej? Sprawdź.
    • Nowoczesną kulturę współpracy. Pracę kreatywną, ale opartą na danych. Współpracę, gdzie liczy się 100% szczery feedback. Kulturę wzajemnego wsparcia i zrównoważonego doskonalenia się.
    • Elastyczny tryb pracy. Masz możliwość z pracy z biura, z domu, z kawiarni, etc. Potrzebujesz załatwić prywatę lub marzy Ci się workation? Jeżeli dowozisz swoje zadania – nie ma problemu.
    • Benefity. Dobieramy je słuchając potrzeb zespołu. Aktualnie to prywatna opieka medyczna (Medicover), ubezpieczenie NNW, Multisport, dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy i zakupu okularów.
    • Nietuzinkowy zespół. Compani to genialni ludzie. Kreatywni, zorganizowani, kompetentni, ambitni, zaangażowani, pomocni, z wielkim serduchem i rzadko spotykaną energią.
    • Rozwój. Organizujemy szkolenia, warsztaty i korzystamy z niezależnego consultingu. Inspirujemy się doświadczeniami, case studies, czy artykułami. Dołączając otrzymujesz własny budżet do wykorzystania na samorozwój.
    • Wspólny czas. Budujemy trwałe i prawdziwe relacje. Współdzielimy pasje i zainteresowania. Integrowanie się prawdopodobnie mamy wpisane w DNA.
    • Wellbeing. Kładziemy nacisk na zachowanie równowagi. Intensywne okresy realizacji równoważymy przez odpoczynek, skrócony czas pracy, integrację. Prowadzimy wewnętrzny program motywujący do aktywności fizycznej, równowagi psychicznej i zdrowego odżywiania.


    O nas

    Projektujemy i realizujemy wydarzenia. Łączymy efektowność i efektywność, abstrakcję i konkret, kreatywność i biznes. W formule live i digital.


    Compani to nie-agencja eventowa. Prowadzimy event house, gdzie w sposób zwinny zarządzamy kreatywnymi projektami. Generujemy nieskończoną ilość twórczych rozwiązań, zorientowanych na efektywne osiągnięcie celów. Rocznie obsługujemy blisko 1000 firm w ramach wydarzeń biletowanych oraz ponad 50 przy eventach enterprise.


    Compani (z ang. company – firma, przedsiębiorstwo; z pol. kompani – partnerzy, towarzysze wspólnych przedsięwzięć). Biznes to praca z ludźmi i dla ludzi. Tworzymy niepodrabialne relacje z klientami, z uczestnikami eventów, z partnerami oraz w zespole. Kładziemy nacisk na klarowną strategię, efektywne procesy, transparentną komunikację i szczery feedback. Nie zapominamy o równowadze, elastyczności i dbaniu o wellbeing.


    Współpracujemy wyłącznie z najlepszymi partnerami, dostawcami i podwykonawcami.


    Stacjonujemy we Wrocławiu, a projekty realizujemy dla firm z całej Polski.

    1 567 - 2 881 USD

    Umowa o pracę

    1 665 - 2 561 USD

    B2B

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Creative Copywriter

    Creative Copywriter

    Nowa
    GR8 Tech
    Poland (Remote)
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    copywriting
    empatia
    język angielski
    Nowa
    Content Marketing Specialist

    Content Marketing Specialist

    Nowa
    Cube GROUP
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    content marketing
    Nowa
    Specjalista ds. Marketingu

    Specjalista ds. Marketingu

    Nowa
    1 281 - 2 305 usd
    EasyEko sp. z o.o.
    Kraków
    redagowanie tekstów
    Canva
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Social Media Consultant

    Social Media Consultant

    Nowa
    K+ Group
    Warszawa
    kreatywność
    język angielski
    social media
    Nowa
    Copywriter/ka

    Copywriter/ka

    Nowa
    1 665 - 2 305 usd
    Bees & Honey 360 Sp. z o.o.
    Warszawa
    copywriting
    Nowa