Oferty
Customer service specialist in the automotive industry with Swedish
Nowa
Support

Customer service specialist in the automotive industry with Swedish

Katowice
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Concentrix CVG International

Concentrix CVG International

W Concentrix + Webhelp pomagamy inaczej spojrzeć na wyzwania Customer Experience, aby tworzyć innowacyjne rozwiązania, które zapewniają wyjątkowe doświadczenia i zwiększają wydajność.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

customer service

swedish

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Your responsibilities:

  • Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email.
  • Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system.
  • Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience.
  • Stay updated on product offerings, services, policies, and procedures to provide accurate information to customers.
  • Exhibit warmth and enthusiasm in every customer interaction
  • Utilize your knowledge of automotive and digital products to troubleshoot and resolve issues effectively.


Our requirements:

  • 1+ years of experience in a call center or customer service role, preferably in the automotive industry.
  • Strong communication skills, with a minimum C1 level in Swedish and B2 level in English.
  • Ability to remain calm and tactful when dealing with customers.
  • Strong attention to detail and organizational skills.
  • Excellent problem-solving skills and a creative, solution-oriented mindset.
  • Willingness to learn and adapt to new technologies and processes.


Desired: experience with other luxury Brands and Customers

Relationship Management Systems (CRM)


What we offer:

  • Remote work from home
  • Comprehensive benefits (my benefit system, private medical healthcare, life insurance)
  • Team-building events
  • Fully paid training to prepare you for direct contact with customers
  • Team leader support at every stage of cooperation
  • Stable full-time employment based on an employment contract


 

 

Sprawdź podobne oferty pracy

Manager Działu Obsługi Klienta

Nowa
12 000 - 15 000 pln
CorazLepszaFirma.pl Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
rozwiązywanie problemów
customer success
budowanie relacji
Nowa

Specjalista/-tka w Sklepie Internetowym

Nowa
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Warszawa
eSambo
obsługa klienta
Microsoft Office
Nowa

Marketing Automation Specialist

Nowa
5 000 - 7 000 pln
YOULEAD
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
dobra organizacja pracy
priorytetyzacja
multitasking
Nowa

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
6 500 - 8 600 pln
1stplace.pl Sp. z o.o. Sp.k.
Poznań
branża IT
customer service
obsługa
Nowa

Opiekun Klienta w Oddziale Banku - Zielona Góra

Nowa
Bank Millennium
Zielona Góra
obsługa klienta
bankowość
Nowa