Doradca klienta z jęz.polskim - popularny sklep odzieżowy
Obsługa klienta

Doradca klienta z jęz.polskim - popularny sklep odzieżowy

Katowice
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Concentrix CVG International

Concentrix CVG International

W Concentrix pomagamy inaczej spojrzeć na wyzwania Customer Experience, aby tworzyć innowacyjne rozwiązania, które zapewniają wyjątkowe doświadczenia i zwiększają wydajność.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

polski C1

angielski B2

customer service

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków


  • Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat. 😊
  • Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta.
  • Aktywne komunikowanie się w zespole oraz wsparcie członków zespołu.
  • Nadzorowanie reklamacji i utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.


Nasze wymagania


  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane.
  • Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie (min. C1).
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu.
  • Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office.
  • Praca zmianowa: pon-pt. 8:00-16:00/11:00-19:00 + 3 dni w weekendy 9:00-17:00.
  • Praca 5 dni w tygodniu. Jeśli pracujesz w weekend, dni wolne masz w ciągu tygodnia.



Mile widziane


Doświadczenie w pracy z CRM


To oferujemy


  • Umowę zlecenie, elastyczny grafik.
  • Rozwój kariery zawodowej w renomowanej firmie, która nagradza pracowników z zaangażowaniem i pasją.
  • Pracuj z przyjaciółmi - możliwość otrzymania bonusa za polecenie znajomych.


Twój zakres obowiązków


  • Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat. 😊
  • Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta.
  • Aktywne komunikowanie się w zespole oraz wsparcie członków zespołu.
  • Nadzorowanie reklamacji i utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.


Nasze wymagania


  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane.
  • Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie (min. C1).
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu.
  • Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office.
  • Praca zmianowa: pon-pt. 8:00-16:00/11:00-19:00 + 3 dni w weekendy 9:00-17:00.

Mile widziane

Doświadczenie w pracy z CRM


To oferujemy


  • Umowę zlecenie, elastyczny grafik.
  • Rozwój kariery zawodowej w renomowanej firmie, która nagradza pracowników z zaangażowaniem i pasją.
  • Pracuj z przyjaciółmi - możliwość otrzymania bonusa za polecenie znajomych.



Rekomendowane oferty

(Zdalnie) Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
5 000 - 8 000 PLN/mies.
OVB Allfinanz Polska sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
account manager
praca z klientem
obsługa klienta
Nowa

Specjalista ds. obsługi Klienta (język norweski)

Nowa
Pomerico Group
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Język Norweski
obsługa klienta
Nowa

Specjalista ds. obsługi klienta z j. węgierskim

Nowa
AZAGroup
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
telefoniczna obsługa klienta
Nowa

Workforce Administrator (Customer Care department)

Nowa
BONPRIX SP Z O O
Łódź
Microsoft Office Excel
język angielski
analiza
Nowa

Specjalista/ka ds. obsługi klienta francuskojęzycznego

Nowa
APV.EU
Poznań
administracja
język francuski
obsługa klienta
Nowa