• Oferty
  • Wszystkie ofertyGdańskMarketingMarketingDigital Analyst
    Digital Analyst
    Marketing
    Conversion Sp. z o.o.

    Digital Analyst

    Conversion Sp. z o.o.

    Gdańsk
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B, UoP
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    Microsoft Excel
    Google Tag Managera
    Google Analytics
    Angielski

    Mile widziane

    Google Data Studio
    Google BigQuery

    Opis stanowiska


    Jak będzie wyglądała praca na tym stanowisku?



    W skrócie Twój zakres obowiązków będzie zawierał się w następującym zakresie:

    • Mapowanie potrzeb biznesowych Klientów
    • Przeprowadzanie audytów instalacji i konfiguracji Google Analytics oraz Google Tag Managera (identyfikacja oraz naprawa błędów)
    • Planowanie śledzenia zachowania użytkowników na różnych etapach jego ścieżki zakupowej
    • Opracowywanie projektów wdrożenia / rozwoju w infrastrukturze Google Analytics i Google Tag Managera
    • Komunikacja z IT w zakresie implementacji warstwy danych
    • Integrację danych z wielu źródeł z wykorzystaniem Pythona i hurtowni danych (głównie BigQuery)
    • Automatyzację systemów raportowych z wykorzystaniem rozwiązań BI (np. GDS)
    • Przeprowadzenie zaawansowanych analiz (GA, Excela, R, BigQuery) w celu odpowiedzi na pytania biznesowe (patrz punkt nr 1)
    • Kontrola i ewaluacja zmian w produktach / kampaniach wprowadzanych na podstawie wcześniejszych rekomendacji (patrz punkt nr 8)
    • Bieżąca komunikacja z Klientami i rozwój dojrzałości ich organizacji w zakresie analityki internetowej
    • Przeprowadzenie Klientów przez proces migracji do standardu Google Analytics 4 ze szczególnym uwzględnieniem zasad privacy


    Na stanowisko Digital Analyst szukamy osoby z min. 2 letnim doświadczeniem we wdrażaniu i konfiguracji Google Analytics z wykorzystaniem Google Tag Managera. Jeżeli masz mniejsze doświadczenie, to nie wahaj się skontaktować – dla mniej doświadczonych osób przewidujemy również stanowisko Junior Digital Analyst.


    Na pewno poszukujemy osoby, która posiada:

    • Znajomość podstaw digital marketingu
    • Zamiłowanie do technologii i poszukiwania nowych rozwiązań z jej wykorzystaniem
    • Min. 2 lata doświadczenia w konfiguracji Google Analytics i Google Tag Managera
    • Dobrą znajomość Excela
    • Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
    • Umiejętność zarządzania zadaniami i priorytetami w czasie
    • Samodzielność i wysoki poziom odpowiedzialności
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
    • Znajomość podstaw HTMLa i JavaScript
    • Nie pogniewamy się, jeżeli dodatkowo posiadasz:
    • Dobrą znajomość JS
    • Znajomość Google Data Studio
    • Znajomość Google BigQuery, a w szczególnośc pracy na danych z wykorzystaniemi SQL
    • Znajomość R
    • Certyfikaty potwierdzające znajomość narzędzi Google
    • Szczegółową znajomość zagadnień digital marketingu (SEO, PPC, afiliacja)
    • Znajomość branży ecommerce
    • Doświadczenie w bezpośredniej pracy z Klientem
    • Jaką osobą musisz być?
    • Szukamy osób, które chcą się rozwijać i lubią dowozić. Wychodzimy z założenia, że dzięki pasji wszelkie rzeczy merytoryczne szybko można “nadrobić”.



    To oferujemy:

    • Zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę B2B — w zależności od Twoich preferencji
    • Wynagrodzenie B2B: w przedziale 7.000 – 14.000 zł netto (zawiera 26 dni płatnego urlopu)
    • Wynagrodzenie UoP: w przedziale 6000 – 12.000 zł brutto
    • Twój własny budżet szkoleniowy (3% rocznego wynagrodzenia)
    • Zdobycie doświadczenia przy największych na rynku wdrożeniach Google Analytics i rozwiązywaniu najtrudniejszych case’ów z obszaru analityki internetowej w Polsce
    • Szybki rozwój dzięki dostępowi do unikalnej wiedzy, szkoleniom oraz doświadczonym kolegom z którymi można dyskutować problemy i hipotezy ich rozwiązania
    • Udział w innowacyjnych projektach Google z zakresu Measurement
    • Sprzęt Apple do pracy
    • Elastyczne godziny pracy oraz do wyboru: praca w naszym biurze w Warszawie (Al. Rzeczypospolitej) albo w 100% zdalnie
    • Regularne (2-3 w kwartale) spotkania w siedzibie w Warszawie połączone ze wspólnymi szkoleniami i/lub integracją
    • Bezpłatną opiekę medyczną Medicover, Multisport, Spotify Premium


    Dajemy Ci możliwość pracy przy najciekawszych case’ach z analityki internetowej w Polsce ramię w ramię z innymi, doświadczonymi analitykami, którzy pracują w naszym teamie. Może obecnie pracujesz już na stanowisku Digital Analyst i chcesz zrobić kolejny krok w swojej karierze (czujesz, że od pewnego czasu stoisz w miejscu)? A może pracujesz na stanowisku, gdzie Google Analytics to tylko część Twoim obowiązków, a chciałbyś się zająć analityką na 100%? Jeżeli tak, to świetnie!

    1 811 - 3 623 USD

    B2B

    1 552 - 3 105 USD

    Umowa o pracę

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Specjalista/-tka ds. relacji z klientami

    Specjalista/-tka ds. relacji z klientami

    Nowa
    1 113 - 1 682 usd
    AleBilet
    Warszawa
    kreatywność
    social media
    skuteczna komunikacja
    Nowa
    Sales & Growth Manager

    Sales & Growth Manager

    Nowa
    Assembly Digital Commerce
    Warszawa
    sprzedaż
    Angielski
    polski
    Nowa
    Marketing Account Manager

    Marketing Account Manager

    Nowa
    Answear.com S.A.
    Kraków
    Angielski
    marketing manager
    odpowiedzialność
    Nowa
    Event Space Coordinator

    Event Space Coordinator

    Nowa
    2 096 - 3 183 usd
    Agencja Pantałyk
    Radzymin
    dobra organizacja pracy
    Angielski
    komunikatywność
    Nowa
    Specjalista ds. Marketingu

    Specjalista ds. Marketingu

    Nowa
    776 - 984 usd
    Falcon Acoustics Hubert Jastrzębski
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    kreatywność
    marketing
    dobra organizacja pracy
    Nowa