Senior Copywriter
Marketing

Senior Copywriter

Gdańsk
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

copywriting

marketing

reklamy

język angielski

kreatywność

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Senior Copywriter – wynagrodzenie: 12.500 zł + VAT



Jeśli:

  • świetnie piszesz, a Twoje teksty czyta się lekko i z przyjemnością,
  • uchodzisz za osobę niezwykle kreatywną,
  • pasjonujesz się psychologią zachowań konsumenckich i tym, dlaczego ludzie podejmują takie, a nie inne decyzje zakupowe,
  • masz naturalną tendencję do przekonywania innych do zmiany zdania i potrafisz skłonić ich do podjęcia właściwej decyzji,
  • masz wysoki poziom empatii, umiesz „wejść w buty klienta” i pisać do klienta jego językiem,


…to być może jesteś osobą, której szukamy.


Kilka słów o nas


Coraz Lepsza Firma powstała dlatego, że wierzymy w to, że jeśli świat wokół nas ma stać się lepszy, to dokona się to wyłącznie dzięki ludziom przedsiębiorczym, którzy – zamiast narzekać – biorą życie w swoje ręce. Wszystko, co robimy, służy temu, by ich wspierać. Na naszych szkoleniach pokazujemy nowy sposób prowadzenia biznesu. W ramach usług konsultingowych towarzyszymy Przedsiębiorcom na tej drodze, inspirujemy do odważnych zmian, wspieramy wiedzą i sprawdzonymi narzędziami. Pomagamy im budować firmy, z których będą dumni…


Możemy też śmiało powiedzieć, że Coraz Lepsza Firma to świetne miejsce pracy. Zdobyliśmy bowiem certyfikat Great Place to Work, osiągając przy tym spektakularny i wyjątkowo rzadko spotykany wynik w badaniu satysfakcji pracowników wynoszący 96%! Tak dobry wynik sprawił, że w konkursie na Najlepsze Miejsce Pracy Polska 2022 znaleźliśmy się w gronie 5 najlepszych firm.


Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.


Co wyróżnia nasz marketing?


Nasz marketing to nieustanne wyzwania.


Przede wszystkim dlatego, że większość naszych potencjalnych klientów nie zdaje sobie nawet sprawy, że istnieją proponowane przez nas rozwiązania. Naszą grupą docelową są przedsiębiorcy (właściciele małych i średnich firm), którzy codziennie borykają się z wieloma wyzwaniami, ale często kompletnie nie wiedzą, gdzie jest prawdziwe źródło ich problemów.


Dlatego w naszym biznesie tak ważne jest właściwe przygotowanie klienta i edukowanie go na drodze zmiany. Wszystko po to, żeby uświadomić potencjalnemu klientowi powagę i konsekwencje problemów, z którymi się zmaga, a potem pokazać mu, że można (a nawet trzeba!) działać zupełnie inaczej, niż działał dotychczas. Dopiero wtedy klient staje się gotowy do dokonania zakupu.


Z tego powodu w naszych działaniach niezwykle ważne jest zrozumienie potrzeb, wyzwań i marzeń naszych klientów na bardzo głębokim poziomie i dostosowanie do tego naszej komunikacji. Co więcej, by działać skutecznie, potrzebujemy dużo bardziej złożonej strategii, bardziej rozbudowanych lejków i bardziej intensywnej optymalizacji na każdym etapie, niż w branżach, z którymi prawdopodobnie do tej pory się spotkałeś.


Pozyskanie klientów w naszej firmie to znacznie ciekawsze wyzwanie, niż tylko ustawienie reklam produktów i czekanie, aż klienci będą ich szukać. Bo takich produktów i usług jak nasze, sam z siebie nikt nie szuka :-)


Jakiego typu teksty będziesz dla nas pisać?


Przede wszystkim:


  1. Teksty reklam: na FB / treść reklam wideo na FB / YouTube / hasła reklamowe dla Google Display Ads.
  2. Teksty na potrzeby e-mail marketingu – maile sprzedażowe, mające nakłonić do wejścia na ofertę i zakup produktu lub wykonania innej akcji (np. wzięcia udziału w webinarze, obejrzenia materiału wideo, przeczytania artykułu etc.).
  3. Teksty dłuższych ofert (sales letter) dla naszych produktów i usług. W tym również teksty do ofert w postaci wideo (VSL – video sales letter).
  4. Teksty na landing page – mające skłonić potencjalnego klienta do zostawienia maila w zamian za bezpłatne materiały lub do zapisu na webinar.
  5. Treści na strony internetowe Coraz Lepszej Firmy.


Zgłoś się do nas, jeśli:


  • odpowiedziałeś twierdząco na wszystkie punkty z początku ogłoszenia oraz spełniasz poniższe warunki,
  • masz minimum 5-letnie doświadczenie komercyjne w roli copywritera (pracując w agencji lub jako freelancer),
  • masz doświadczenie w Direct Response Copywritingu (copywritingu sprzedażowym) lub jesteś gotów nauczyć się takiego copywritingu tak szybko, jak tylko będzie to możliwe…
  • bardzo dobrze rozumiesz język angielski – nie musisz płynnie mówić, ale musisz bez problemu rozumieć to, co po angielsku czytasz i słyszysz, bo większość wartościowych książek, szkoleń i materiałów jest właśnie w tym języku,
  • jesteś dopasowany do naszego Zespołu i "stylu bycia" Coraz Lepszej Firmy, (dokładnie zapoznaj się z opisem naszej kultury organizacyjnej i uczciwie oceń, czy do nas pasujesz).


Oferujemy:


  • pracę w dobrze współpracującym zespole, wolnym od konfliktów i rywalizacji,
  • formę umowy dopasowaną do Ciebie: współpraca B2B (własna działalność gospodarcza) lub umowa o pracę,
  • wynagrodzenie 12 500 zł + VAT przy rozliczeniu B2B (własna działalność gospodarcza) lub odpowiadająca temu kwota, jeśli wolisz umowę o pracę (przy tych samych kosztach pracodawcy),
  • czas pracy: pełny wymiar czasowy (ok. 40 godz. tygodniowo), elastyczne godziny pracy,
  • pracę całkowicie zdalną – w modelu no-office, czyli możesz pracować, gdzie tylko chcesz (o ile jest tam dobry dostęp do internetu),
  • narzędzia potrzebne do pracy: laptop (pracujemy na sprzęcie Apple), wszelkie potrzebne oprogramowanie,
  • ogromne możliwości rozwoju, bo wiemy, że warto inwestować w naszych pracowników – będziesz mieć dostęp do platform szkoleniowych, firmowej biblioteki i własny budżet na zakup książek na koszt firmy.


Chcesz aplikować?


Jeśli już wiesz, że to właśnie Ciebie szukamy, prześlij nam swoje CV w formacie PDF oraz portfolio z przykładami tekstów (lub linkami do nich), dzięki którym będziemy mogli ocenić Twój warsztat…


oraz przyślij nam odpowiedzi na pytania:


  1. Dlaczego uważasz, że pasujesz do naszej kultury organizacyjnej?
  2. Z jakich 5 książek o copywritingu (lub psychologii zachowań konsumenckich) najwięcej się nauczyłeś i najbardziej zmieniły Twoje podejście do pisania? Przy każdej z nich napisz krótko (do 300 znaków dla każdej), dlaczego dana książka znalazła się na tej liście.
  3. Które z Twoich doświadczeń sprawiają, że powinniśmy wybrać Ciebie, a nie któregoś z pozostałych kandydatów, którzy się zgłoszą?


UWAGA! Odpowiadamy wyłącznie na KOMPLETNE aplikacje. Zgłoszenia, w których będzie brakować portfolio lub solidnych odpowiedzi na pytania, będą odrzucane. Lubimy uczciwe zasady i jasno oczekujemy, że włożysz wysiłek w to, aby pokazać, że to Ciebie szukamy.


Powodzenia!

Rekomendowane oferty

Konwersyjny Senior Content Specjalista

Nowa
Agencja Reklamowa ROXART
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
Communication Strategy
creative concept
copywriting
Nowa