• Oferty
  • Wszystkie ofertyGdańskMarketingContent / CopywritingCopywriter (specjalizacja: reklamy Meta/Google)
    Copywriter (specjalizacja: reklamy Meta/Google)
    Marketing
    CorazLepszaFirma.pl Sp. z o.o.

    Copywriter (specjalizacja: reklamy Meta/Google)

    CorazLepszaFirma.pl Sp. z o.o.

    Gdańsk
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B, UoP
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    reklamy Meta/Google
    copywriting
    psychologia reklamy
    reklama digitalowa
    teksty sprzedażowe
    teksty do reklam

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Copywriter (specjalizacja: reklamy Meta/Google) – wynagrodzenie 9.000 zł +VAT (B2B)


    Uwaga, dla jasności: nie szukamy “SEO copywritera” ani content writera (autora artykułów / tekstów na bloga). Szukamy copywritera typu direct response, czyli autora tekstów sprzedażowych.



    Jeśli:

    • potrafisz tworzyć bardzo skuteczne teksty sprzedażowe, a potem bez końca je testujesz i optymalizujesz, by ich wyniki były jeszcze lepsze,
    • świetnie piszesz, a Twoje teksty czyta się lekko i z przyjemnością,
    • pasjonujesz się psychologią zachowań konsumenckich i tym, dlaczego ludzie podejmują takie, a nie inne decyzje zakupowe,
    • masz naturalną tendencję do przekonywania innych do zmiany zdania – do tego, żeby skłonić ich do podjęcia właściwej decyzji,
    • masz wysoki poziom empatii, umiesz wejść w “buty klienta”, a pisząc swoje teksty, “rozmawiasz” z klientem jego językiem,
    • bardzo dobrze rozumiesz, że celem twojej pracy nie jest robienie wrażenia, czy zachwycanie, ale zwiększanie konwersji, co przełoży się na wzrost liczby leadów i klientów,
    • nie trzeba Ci tłumaczyć, kim byli klasycy reklamy, tacy, jak np. Claude Hopkins, John Caples czy David Ogilvy, bo nie tylko świetnie znasz ich twórczość, ale też potrafisz stosować w praktyce zasady, którymi się kierowali…


    …to być może jesteś osobą, której szukamy.


    Szukamy bowiem absolutnie ponadprzeciętnego kandydata do roli Copywritera w naszym wewnętrznym zespole Digital Ads (praca tylko przy naszych wewnętrznych projektach Grupy Kapitałowej CLF, nie jesteśmy typową agencją reklamową i nie obsługujemy zewnętrznych klientów). 



    Kilka słów o nas


    Coraz Lepsza Firma powstała dlatego, że wierzymy w to, że jeśli świat wokół nas ma stać się lepszy, to dokona się to wyłącznie dzięki ludziom przedsiębiorczym, którzy – zamiast narzekać – biorą życie w swoje ręce. Wszystko, co robimy, służy temu, by ich wspierać. Na naszych szkoleniach pokazujemy nowy sposób prowadzenia biznesu. W ramach usług konsultingowych towarzyszymy Przedsiębiorcom na tej drodze, inspirujemy do odważnych zmian, wspieramy wiedzą i sprawdzonymi narzędziami. Pomagamy im budować firmy, z których będą dumni…


    Możemy też śmiało powiedzieć, że Coraz Lepsza Firma to świetne miejsce pracy. Zdobyliśmy bowiem certyfikat Great Place to Work, osiągając przy tym spektakularny i wyjątkowo rzadko spotykany wynik w badaniu satysfakcji pracowników wynoszący 96%! Tak dobry wynik sprawił, że w konkursie na Najlepsze Miejsce Pracy Polska 2022 znaleźliśmy się w gronie 5 najlepszych firm.

    Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.



    Na czym polegać będzie praca w roli Copywritera ds. reklam Meta / Google w naszej firmie?


    Mocno rozwijamy obecnie nasz Dział Marketingu i jesteśmy w trakcie wyodrębniania zespołu Digital Ads, który będzie odpowiedzialny za reklamy. W skład tego zespołu Digital Ads będą wchodzić:

    • strateg od reklam
    • analityk i specjalista od systemów reklamowych
    • senior graphic designer
    • 3-osobowy team kreatywny od reklam wideo
    • oraz właśnie copywriter wyspecjalizowany w reklamach


    W tej roli będziesz pisać teksty do reklam i tylko do reklam (żadnych ofert, mailingów, etc.). Chcemy, żeby tworzenie skutecznych reklam to był Twój jedyny priorytet i żebyś na tym był w pełni skupiony jako copywriter.


    W praktyce będziesz się zajmować:

    • tworzeniem tekstów reklamowych i nagłówków do reklam
    • pisaniem tekstów dodatkowych potrzebnych do publikacji reklamy na platformach Meta/Google (w przyszłości możliwe też inne platformy), takich jak opisy, różne formaty dodatkowych nagłówków, treści na przyciski CTA
    • uczestnictwem w analizach i testach, wspólnym wyciąganiem wniosków, co działa lepiej, a co gorzej oraz co można zrobić i przetestować w przyszłości,
    • szukaniem inspiracji, śledzeniem trendów i nowości w reklamie (szczególnie ze świata anglojęzycznego)
    • analizowaniem reklam konkurencji (szczególnie zagranicznej) i wyciąganiem wniosków, które mogą wpłynąć na kreację własnych kampanii



    Oferowane warunki:


    • praca w zespole specjalistów, wśród ludzi, którzy chcą od życia czegoś więcej, u jednego z najlepszych pracodawców w Polsce (więcej informacji powyżej),
    • wynagrodzenie: 9.000 zł + VAT (B2B),
    • forma umowy: współpraca B2B (własna działalność gospodarcza) lub umowa o pracę (z wynagrodzeniem w ramach tych samych kosztów pracodawcy, czyli ok. 5.400 zł netto na umowie o pracę),
    • praca w pełnym wymiarze czasowym, z dużą elastycznością godzin pracy,
    • praca całkowicie zdalna w modelu "no office", czyli możesz pracować, gdzie tylko chcesz (o ile jest tam dobry dostęp do internetu),
    • wszystkie narzędzia potrzebne do pracy dostaniesz od nas: wysokiej klasy laptop (pracujemy na sprzęcie Apple), potrzebne oprogramowanie – wszelkie tego typu koszty bierzemy na siebie,
    • chętnie inwestujemy w pracowników i dajemy ogromne możliwości rozwoju – szkolenia, dostęp do firmowej biblioteki i bazy wiedzy. Nasze zaangażowanie w rozwój zawodowy idzie w parze z dbałością o balans między życiem zawodowym a prywatnym naszego zespołu.



    Zgłoś się do nas, jeśli:


    • odpowiedziałeś twierdząco na punkty z początku ogłoszenia oraz spełniasz poniższe warunki,
    • jesteś pasjonatem reklamy digitalowej, regularnie śledzisz trendy, twórców, kierunki zmian,
    • świetnie rozumiesz grupę docelową, jaką są właściciele małych i średnich firm, rozumiesz ich codzienne wyzwania i problemy, z jakimi się mierzą, 
    • znakomicie znasz się na copywritingu typu direct response, rozumiesz jego zasady i stosujesz je w praktyce na co dzień,
    • masz szeroką wiedzę na temat psychologii reklamy, technik perswazji, zachowań konsumenckich oraz psychologicznych mechanizmów, które sprawiają, że reklama jest skuteczna,
    • potrafisz pisać kreatywnie, np. bez problemu poradziłbyś sobie z napisaniem 50 tekstów na ten sam temat, gdzie każdy tekst będzie dokładnie przemyślany, a jednocześnie zupełnie inny: będzie miał inną strukturę, podejdzie do tematu w inny sposób niż pozostałe, będzie w nim użyta inna argumentacja, etc.,
    • masz minimum 2-letnie doświadczenie w pisaniu tekstów reklamowych na potrzeby platform Meta i Google,
    • bardzo dobrze rozumiesz, jak działają reklamy Meta/Google, jakie są dostępne formaty (i umiesz pisać, dostosowując się do tych formatów), rozumiesz, jak działają algorytmy tych platform, jak zachowują się ich użytkownicy, rozumiesz ograniczenia poszczególnych platform oraz wytyczne dotyczące treści na tych platformach,
    • bardzo dobrze rozumiesz język angielski – nie musisz płynnie mówić/pisać (bo mówić i pisać będziesz u nas wyłącznie po polsku), ale musisz bez problemu rozumieć to, co po angielsku czytasz i słyszysz, by swobodnie czytać teksty branżowe, oglądać materiały wideo lub szkolenia w języku angielskim, być w stanie swobodnie przeprowadzać analizy reklam, które są po angielsku,
    • umiesz pracować zdalnie – samodzielnie zarządzać swoim czasem, by codziennie dostarczać konkretne efekty,
    • jesteś dopasowany do naszego Zespołu i "stylu bycia" Coraz Lepszej Firmy, (dokładnie zapoznaj się z opisem naszej kultury organizacyjnej i uczciwie oceń, czy do nas pasujesz).



    Chcesz aplikować?


    Jeśli już wiesz, że to właśnie Ciebie szukamy, kliknij przycisk “Aplikuj”, prześlij nam swoje CV w języku polskim w PDF-ie i odpowiedz na pytania w formularzu na następnej stronie.


    UWAGA! Odpowiadamy wyłącznie na kompletne aplikacje. Lubimy uczciwe zasady i jasno oczekujemy, że włożysz wysiłek w to, aby pokazać, że to Ciebie szukamy. Powodzenia!

    2 329 USD

    B2B

    1 928 USD

    Umowa o pracę

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Content Marketing Manager

    Content Marketing Manager

    Nowa
    1 812 - 3 106 usd
    GOODYLABS
    Łódź
    copywriting
    marketing manager
    marketing
    Nowa
    Marketing Content Specialist

    Marketing Content Specialist

    Nowa
    JoinUP!
    Legionowo
    English
    Polish
    content creation
    Nowa
    Specjalista ds. marketingu

    Specjalista ds. marketingu

    Nowa
    Gotowe Mieszkanie
    Warszawa
    Angielski
    PowerPoint
    Adobe Photoshop
    Nowa
    Stażysta w dziale Content Edition

    Stażysta w dziale Content Edition

    Nowa
    Dentsu Polska
    Białystok
    Microsoft Office
    Angielski
    dokładność
    Nowa
    Senior Event Specialist

    Senior Event Specialist

    Nowa
    Bespoke
    Warszawa
    język angielski
    prawo jazdy kat. B
    Nowa