Naszym klientem jest globalny producent i sprzedawca precyzyjnych przyrządów wykorzystywanych w laboratoriach, przemyśle i handlu detalicznym żywnością. Oferuje rozwiązania w zakresie ważenia, pomiarów analitycznych i kontroli produktów.
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie umowami
- Zapytania mailowe klientów związane z utrzymaniem i przedłużeniam umów
- Zarządzanie informacjami o klientach, aktualizowanie danych w systemie w odniesieniu do informacji dostarczanych przez techników
- Współpraca z partnerami biznesowymi
- Zapewnienie wysokiej jakości działań w ramach uzgodnionych wskaźników KPI
- Zapewnienie kompletnej i terminowej archiwizacji elektronicznej wszystkich istotnych dokumentów.
Wymagania pracodawcy:
- 2-3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze: obsługi klienta/zamówień/administracji/księgowości
- Dobra znajomość języka francuskiego i angielskiego (min. B2)
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Dbałość o szczegóły
- Wysoka orientacja na klienta i koncentracja na jakości i terminowości usług
Opcjonalnie:
- Znajomość SAP lub innego systemu ERP
Co oferuje pracodawca:
- Stabilne warunki pracy na podstawie umowy o pracę
- Premia roczna
- Prywatna opieka medyczna (z pakietem stomatologicznym)
- Elastyczne godziny pracy
- Home Office (2x/tydzień z biura)
- Ubezpieczenie na życie
- Karta sportowa
- Platforma benefitów, kursy językowe
- Kursy językowe
- Platformy e-learningowe
- Płatny program poleceń pracowniczych
- Zniżki na posiłki w biurze