Cześć!
Poszukujemy dynamicznej i skrupulatnej osoby na stanowisko Asystenta ds. Rozliczeń i Administracji. Osoba ta będzie odpowiedzialna za wspieranie działań związanych z rozliczeniami oraz administracją w naszej firmie. Praca będzie obejmować między innymi wystawianie faktur, monitorowanie płatności oraz bieżący kontakt z klientami i konsultantami.
Zakres obowiązków:
- Przeprowadzanie rozliczeń z klientami - weryfikacja czasu pracy konsultantów, akceptacje protokołów, rozliczenia projektów oraz rekrutacji.
- Dostarczanie danych nt. fakturowanych usług i projektów na potrzeby działu księgowości i kontrolingu.
- Obsługa programu Optima (głównie wystawianie faktur, korekt).
- Monitorowanie statusów zamówień i kontraktów.
- Weryfikacja danych dotyczących współpracy z klientem.
- Kontakt z konsultantami w zakresie raportowania.
- Monitorowanie procesu spływu płatności i podejmowanie działań w przypadku opóźnień (wezwania do zapłaty, noty odsetkowe).
- Rozwiązywanie bieżących spraw i współpraca z klientami, konsultantami oraz działami firmy.
Wymagania:
- Niewielkie doświadczenie w księgowości lub status studenta (pref. kierunki - finanse i rachunkowość i administracja)
- Dokładność i skrupulatność w pracy z detalami.
- Umiejętność skutecznej komunikacji.
- Asertywność, proaktywność oraz umiejętność ustawiania priorytetów.
- Umiejętność dywersyfikacji zadań.
- Odpowiedzialność za powierzone zadania oraz odporność na stres.
- Komunikatywny angielski.
Oferujemy:
- Pracę na ¾ etatu (oczekujemy dostępności codziennie - min. 4 godz. a najlepiej 6 godz.)
-
Hybrydowy model pracy – min. 2 dni w biurze (do uzgodnienia).
-
Opcje zatrudnienia do wyboru przez kandydata:
- Umowa zlecenie (ze statusem studenta): 29 – 34 PLN brutto / h
- Umowa o pracę: 3 375 – 4 125 PLN brutto
Proces rekrutacji:
- Wstępna rozmowa telefoniczna z rekruterem (może obejmować zadanie rekrutacyjne).
- Spotkanie bezpośrednie z przyszłym liderem zespołu.
- Krótkie spotkanie z Prezesem firmy.
Zapraszamy do aplikowania!