Oferty
Asystent ds. Rozliczeń i Administracji (3/4 etatu)
Finanse

Asystent ds. Rozliczeń i Administracji (3/4 etatu)

Warszawa
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ, UoP
Tryb pracy
Praca Hybrydowa

Wymagane umiejętności

sumienność

skuteczna komunikacja

dobra organizacja pracy

elastyczność

asertywność

dokładność

Microsoft Office

odpowiedzialność

Mile widziane

Optima

Opis stanowiska

Cześć!

Poszukujemy dynamicznej i skrupulatnej osoby na stanowisko Asystenta ds. Rozliczeń i Administracji. Osoba ta będzie odpowiedzialna za wspieranie działań związanych z rozliczeniami oraz administracją w naszej firmie. Praca będzie obejmować między innymi wystawianie faktur, monitorowanie płatności oraz bieżący kontakt z klientami i konsultantami.


Zakres obowiązków:

  • Przeprowadzanie rozliczeń z klientami - weryfikacja czasu pracy konsultantów, akceptacje protokołów, rozliczenia projektów oraz rekrutacji.
  • Dostarczanie danych nt. fakturowanych usług i projektów na potrzeby działu księgowości i kontrolingu.
  • Obsługa programu Optima (głównie wystawianie faktur, korekt).
  • Monitorowanie statusów zamówień i kontraktów.
  • Weryfikacja danych dotyczących współpracy z klientem.
  • Kontakt z konsultantami w zakresie raportowania.
  • Monitorowanie procesu spływu płatności i podejmowanie działań w przypadku opóźnień (wezwania do zapłaty, noty odsetkowe).
  • Rozwiązywanie bieżących spraw i współpraca z klientami, konsultantami oraz działami firmy.


Wymagania:

  • Niewielkie doświadczenie w księgowości lub status studenta (pref. kierunki - finanse i rachunkowość i administracja)
  • Dokładność i skrupulatność w pracy z detalami.
  • Umiejętność skutecznej komunikacji.
  • Asertywność, proaktywność oraz umiejętność ustawiania priorytetów.
  • Umiejętność dywersyfikacji zadań.
  • Odpowiedzialność za powierzone zadania oraz odporność na stres.
  • Komunikatywny angielski.


Oferujemy:

  • Pracę na ¾ etatu (oczekujemy dostępności codziennie - min. 4 godz. a najlepiej 6 godz.)
  • Hybrydowy model pracy – min. 2 dni w biurze (do uzgodnienia).
  • Opcje zatrudnienia do wyboru przez kandydata:
  1. Umowa zlecenie (ze statusem studenta): 29 – 34 PLN brutto / h
  2. Umowa o pracę: 3 375 – 4 125 PLN brutto


Proces rekrutacji:

  1. Wstępna rozmowa telefoniczna z rekruterem (może obejmować zadanie rekrutacyjne).
  2. Spotkanie bezpośrednie z przyszłym liderem zespołu.
  3. Krótkie spotkanie z Prezesem firmy.

 

Zapraszamy do aplikowania!

Sprawdź podobne oferty pracy

Team Leader AP with French

Nowa
ArcelorMittal Business Center of Excellence Poland
Jaworzno
język angielski
SAP
French
Nowa

Specjalista ds. Księgowości

Nowa
C.H. Robinson
Wrocław
język angielski
Microsoft Office Excel
księgowość
Nowa

Samodzielna Księgowa/Samodzielny Księgowy

Nowa
Europa Systems Sp. z o.o.
Żabów
CIT
Microsoft Office
VAT
Nowa

Accounts Payable/Receivable Accountant

Nowa
Archdesk
Kraków
język angielski
księgowość
Nowa

Specjalista ds. księgowości zarządczej

Nowa
BURY Sp. z o.o.
Mielec
prawo podatkowe
Microsoft Office
rachunkowość
Nowa