TWOJE ZADANIA:
-
planowanie strategii contentowych SEO i działań wizerunkowych dla Klientów z branż m.in. medycyna i finanse
- budowanie mapy treści
- research fraz kluczowych
- analiza konkurencji
- badanie efektywności i optymalizacja działań
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI…
- posiadasz min. rok doświadczenia oraz sukcesy w prowadzeniu projektów SEO lub projektów contentowych i potrafisz nam o nich opowiedzieć
-
masz strategiczne podejście do projektu (planujesz, zarządzasz/realizujesz, optymalizujesz wyniki) oraz myślisz analityczne (wiesz, że analityka jest punktem wyjścia i gwarantem sukcesu każdej strategii)
- umiesz zrobić zaawansowany research fraz kluczowych oraz szukać popularnych i ciekawych tematów
- na bieżąco śledzisz informacje o nowych algorytmach
- potrafisz dopasować merytorykę treści do intencji wyszukiwania
-
wiesz, jak analizować wyniki konkurencji, żeby osiągać lepsze
- znajome są Ci pojęcia: refreshing treści, content seeding, pillar content
- nie są Ci obce narzędzia: Ahrefs, Semstorm, Google Analytics, Google Search Console, Google Keyword Planner, Contadu, SurferSEO, Excel
- potrafisz ocenić tekst pod kątem strukturalnym, językowym i efektywnościowym
OFERUJEMY:
- dołączenie do zespołu Content Marketingu, dla którego pisanie angażujących treści, to prawdziwa pasja, m.in. współtworzyliśmy portal edukacyjny dla przedsiębiorców Cyfrowe Rewolucje (mBank), nagrodzony Złotem w kategorii „Edukacja” przez jury konkursu Power of Content Marketing oraz wyróżniony w Złotych Spinaczach,
- autorski program onboardingowy dostosowany do pracy w systemie zdalnym, który pomoże Ci się wdrożyć, poznać współpracowników, sposób organizacji pracy i nasze podejście do digitalu + wsparcie Buddy’ego, który pomoże Ci zaadaptować się do pracy w dziale + wsparcie dedykowanego mentora z obszaru SEO w obszarach takich jak np. analizy fraz, efektywne korzystaniu z narzędzi czy feedback odnośnie do gotowych treści
- Współpracujesz z ekspertami z innych działów w teamach Klienckich: mamy in-house wszystkie działy digital: Strategia, SEM (Google Premier Partner), Paid Social (Facebook Business Partner), SEO, Content Marketing, Marketplace, Afiliacja (własna sieć afiliacyjna), CRM i Direct Marketing, Technologia i Analityka – działamy i mierzymy wszystko spójnie.
-
Możesz liczyć na stałą wymianę wiedzy, w ramach firmy mamy również regularne wewnętrze spotkania („Dzielimy się wiedzą”) oraz platformę z nagranymi szkoleniami wewnętrznymi z różnych obszarów digital marketingu oraz kompetencji miękkich
- Masz również indywidualne spotkania z managerem; jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku), możliwość szybkiego awansu zależnego od Twoich wyników.
- Otrzymasz wsparcie, jeśli będziesz chciał budować ekspercką markę osobistą
-
100% zdalnie lub hybrydowo (WARSZAWA – Mokotów. Daleko od Mordoru, dog-friendly office. GDAŃSK – obok Dworca Głównego Zieleniak).
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy: 8-9.30
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa B2B lub umowa o pracę
-
Benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit
Przebieg rekrutacji:
1) Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów.
2) Wstępna rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach
3) Rozmowa wideo lub stacjonarna z liderami działu i HR (to także czas dla Ciebie – śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!)
4) Zadanie.
5) Możliwa dodatkowa rozmowa zapoznawcza z zespołem (opcjonalnie)
6) Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
7) Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień 🙂