• Oferty
  • Wszystkie ofertyKrakówMarketingPerformance (SEM)Programmatic Specialist (stały współpracownik/freelance)
    Programmatic Specialist (stały współpracownik/freelance)
    Marketing
    Cube GROUP

    Programmatic Specialist (stały współpracownik/freelance)

    Cube GROUP

    Rodzaj pracy
    Freelance
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B, UZ
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    Google Analytics

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    W Cube Group szukamy ekspertów biddable media do współpracy przy konkretnych zadaniach z obszaru programmatic. Oferujemy stałą, elastyczną współpracę do wspólnego ustalenia – w zależności od tego, ile czasu możesz poświęcić tygodniowo lub ad hoc. Poniżej znajdziesz listę kluczowych aspektów dla projektów, w które możesz się zaangażować .W naszym Teamie Programmatic mamy unikalne spojrzenie na zakup w tym modelu – kładziemy nacisk na performance’owe KPI, synergię między kanałami i platformami oraz na wykorzystanie algorytmów ML – wymaga to prawdziwej zajawki i performance’owego doświadczenia 🙂 porozmawiajmy!


    O projekcie:

    • pracujesz na dwóch platformach DSP: głównie w ramach Display & Video 360, w drugiej kolejności Adform,
    • działasz głównie w ramach kampanii Performance oraz kampanii wizerunkowych,
    • Klienci z różnych segmentów od finansów przez telekomunikację, e-commerce kończąc na Klientach medycznych,
    • współpracujesz przy projektach realizowanych z zewnętrznymi dostawcami technologicznymi.


    SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI…

    • masz zaawansowaną wiedzę z zakresu obsługi Google Display & Video 360, Adform lub innego systemu DSP;
    • masz doświadczenie w narzędziach analitycznych i adserwerowych (np. Google Analytics, Campaign Manager)


    OFERUJEMY:

    • elastyczną współpracę: pracujesz skąd chcesz i kiedy chcesz w oparciu o rozliczenie godzinowe lub projektowe na podstawie B2B lub umowy zlecenia,
    • możliwość podjęcia stałej współpracy w konkretnym wymiarze (do wspólnego ustalenia),
    • kontakt i bezpośrednią współpracę na projekcie pod okiem jednego, dedykowanego Eksperta Programmatic (kontakt z Klientem leży po naszej stronie).


    Przebieg rekrutacji:

    1. Nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane zgłoszenia.
    2. Do wybranych osób odezwie się dział HR. W ramach wstępnej rozmowy sprawdzimy Twoje doświadczenie, dopytamy Cię o warunki współpracy oraz odpowiemy na Twoje pytania.
    3. Następnie spotkasz się z Liderem działu Programmatic, aby szczegółowo porozmawiać o możliwościach współpracy.
    4. Jeśli masz case studies, to chętnie się z nimi zapoznamy, jeśli nie masz, to sprawdzimy Twoje umiejętności prostym zadaniem.


    Sprawdź podobne oferty pracy

    Performance Marketing Specialist

    Performance Marketing Specialist

    Nowa
    Agencja Whites
    Warszawa
    komunikatywność
    Google Analytics
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Specjalista Google Ads

    Specjalista Google Ads

    Nowa
    1 554 - 2 461 usd
    sembot.com
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    google
    SEM
    PPC
    Nowa
    Młodszy / Spec ds. Pozycjonowania / SEO

    Młodszy / Spec ds. Pozycjonowania / SEO

    Nowa
    Internet Plus
    Katowice
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    HTML/XHTML
    CSS
    CMS
    Nowa
    Digital Marketing Specialist with English

    Digital Marketing Specialist with English

    Nowa
    2 591 - 3 368 usd
    Linkhouse
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    wordpress
    Elementor
    English
    Nowa
    Media Buyer (Afiliacja) / Specjalista ds. zakupu reklam

    Media Buyer (Afiliacja) / Specjalista ds. zakupu reklam

    Nowa
    iGaming Dragon
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    sieci reklamowe
    afiliacja
    media buying
    Nowa