TWOJE ZADANIA:
- wsparcie tworzenia strategii, planowania, prowadzenia oraz optymalizacji kampanii w wyszukiwarkach (głównie Google Ads) i sieciach reklamowych dla Klientów agencji
- monitoring kampanii wg wyznaczonych KPIs, przygotowywanie raportów i analiz kampanii z rekomendacjami
- budowanie pozytywnych relacji z Klientami: wsparcie zespołu w udzielaniu konsultacji, prowadzeniu prezentacji, współuczestnictwo w spotkaniach biznesowych oraz przygotowywaniu ofert dla Klientów potencjalnych
- śledzenie najnowszych rozwiązań w digital marketingu i SEM oraz implementacja ich
- bliska współpraca z całym zespołem Klienckich, tj. ekspertami z innych działów (m.in. Paid Social, Strategia, Client Service, Analityka, Programmatic itd.)
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI…
- masz już za sobą pierwsze doświadzenia z Google Ads
- wiesz, czym jest: sieć wyszukiwania, słowa kluczowe oraz potrafisz policzyć: CTR, CPM, CPV, koszt konwersji
- posiadasz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiesz wyciągać wnioski i dawać rekomendacje
- sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (Excel – formuły, tabele przestawne – warunek konieczny; PowerPoint)
- pisanie tekstów reklamowych nie jest dla Ciebie koniecznym obowiązkiem, ale okazją do pokazania kreatywności i dogłębnego zrozumienia komunikacji marki
- znasz język angielski na poziomie B2
- umiesz i lubisz pracować z ludźmi, jesteś nastawiony na budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz na współpracę z zespołem ekspertów z innych działów agencji,
- masz inicjatywę, dobrze organizujesz pracę własną, angażujesz się w powierzone zadania, bierzesz odpowiedzialność za rezultaty i nie boisz się rozwiązywać napotkanych problemów.
MILE WIDZIANE:
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii Facebook Ads
- studia na kierunkach: marketing, zarządzanie, ekonomię, matematykę, metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne lub podobne
OFERUJEMY:
- Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe, m.in. z branż: finanse, medyczna, e-commerce.
-
Doświadczony i nagradzany w branżowych konkursach zespół pasjonatów i ekspertów SEM– jesteśmy w gronie najlepszych partnerów strategicznych Google i mamy status Google Premier Partner (mamy unikalny dostęp do wersji Beta różnych narzędzi i możliwości Google Marketing Platform, unikalny dostęp do konkretnych statystyk Google, by na bieżąco śledzić zmieniające się zachowania konsumentów i trendy branżowe, zaproszenia na zamknięte webinary i szkolenia online i stałą pomoc opiekunów Google).
-
Twój rozwój: na start przechodzisz onboarding z platformą szczegółowo wprowadzającą do firmy i organizacji pracy u nas. Następnie pod okiem doświadczonych specjalistów z naszego działu realizujesz przydzielone zadania Klienckie i na bieżąco dostajesz feedback do nich, stopniowo usamodzielniasz się i dostajesz bardziej złożone oraz samodzielne zadania. Jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym), w zależności od tempa Twojego wdrożenia i wyników możliwość rozwoju w kierunku SEM Specjalisty.
-
praca hybrydowa lub 100% zdalna. WARSZAWA – Mokotów Daleko od Mordoru. Dog-friendly office. GDAŃSK – obok Dworca Głównego, Zieleniak
-
możliwość elastycznego rozpoczęcia pracy: 8-9.30
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa o pracę, zlecenie lub B2B
-
benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit
Przebieg rekrutacji:
-
Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów.
-
Wstępna rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach
- Zadanie.
-
Rozmowa wideo lub stacjonarna z liderami działu i HR (to także czas dla Ciebie – śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!).
- Możliwa dodatkowa rozmowa zapoznawcza z zespołem (opcjonalnie)
-
Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
-
Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień 🙂