TWOJE ZADANIA:
- Prowadzenie projektów SEO – opracowanie i wdrażanie strategii oraz kontakt z Klientami
- Przeprowadzanie audytów SEO, nadzór nad wdrożeniami
- Optymalizacja on-site serwisów
- Koordynacja kampanii link building w swoich projektach
- Planowanie i koordynacja procesu tworzenia treści na stronę i do publikacji we współpracy z działem Content
- Planowanie długofalowych strategii z uwzględnieniem wpływu SEO na inne kanały
- Raportowanie i rozliczenia
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI…
- Prowadzisz samodzielnie projekty SEO (uwzględniając kontakt bezpośredni z Klientem) – min. 4 lata.
- Masz doświadczenie w przeprowadzaniu audytów SEO.
- Posiadasz praktyczne umiejętności w zakresie optymalizacji treści.
- Masz doświadczenie w koordynowaniu kampanii link buildingowych.
- Znasz w praktyce narzędzia: Ahrefs, SEMSTORM, Screaming Frog, Google Search Console, Google Analytics (GA4).
- Myślisz analitycznie i jesteś zorientowany na rezultaty.
- fajnie jeśli dodatkowo:
- Znasz Surfer SEO, Scrape Box, Bitrix, Jira, HTML, CSS i PHP.
- Bardzo dobrze poruszasz się po Excelu i Google Sheets.
- Interesujesz się nowinkami ze świata SEO i marketingu online.
OFERUJEMY:
- Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe – wśród naszych Klientów są m.in. mBank, Polpharma, Orkla Care, Provident, Invimed, Credit Agricole.
- Dużą swobodę prowadzenia projektów, decyzyjność i sprawczość.
- Szerokie możliwości nauki wewnątrz działu SEO.
- Wsparcie przy realizacji inicjatyw oddolnych. Wpadniesz na ciekawy pomysł? Razem opracujemy plan jak go zrealizować!
- Współpracujesz z ekspertami z innych działów w teamach Klienckich: mamy in-house wszystkie działy digital: Content Marketing (bliska współpraca), Strategia, SEM (Google Premier Partner), Paid Social, Programmatic, Marketplace, Afiliacja, CRM i Direct Marketing – to okazja, by poznać różne obszary digitalu od strony technicznej.
- Zestaw autorskich narzędzi analitycznych do lepszego planowania działań SEO. Autorskie panele monitoringu bazujące na realnych danych. Unikalne podejście do tworzenia treści dla naszych Klientów.
- 100% zdalnie lub hybrydowo (WARSZAWA – Mokotów. Daleko od Mordoru, dog-friendly office)
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy: 8-9.30
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa o pracę, zlecenie (status studenta) lub B2B
- Benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit
Przebieg rekrutacji:
- Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów).
-
Wstępna rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach
- Zadanie.
-
Rozmowa wideo lub stacjonarna z liderami działu i HR (to także czas dla Ciebie – śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!).
- Możliwa dodatkowa rozmowa zapoznawcza z zespołem (opcjonalnie)
-
Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
-
Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień 🙂