Accounting & Payroll Spec. (REMOTE part-time)
Nowa
Finanse

Accounting & Payroll Spec. (REMOTE part-time)

Warsaw
70 - 80 PLN/godz.Netto za godzinę - B2B
70 - 80 PLN/godz.Netto za godzinę - B2B
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
DevsData LLC

DevsData LLC

DevsData is a premium recruitment and software development agency specialized in developing unique software, artificial intelligence, and Big Data solutions. We’re working 100% remotely so that we can change the world from every place on Earth.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

angielski B2

Verifying invoices

Microsoft Office Excel

Calculating payroll

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Accounting & Payroll Specialist (REMOTE part-time)


  • 🕒 Elastyczny czas pracy i możliwość dostosowania godzin pracy do innych obowiązków/projektów (min. 10 godzin tygodniowo, optymalnie 15 h tygodniowo)
  • 💵 Wynagrodzenie do 80 PLN/h netto B2B (netto na fatkturze) 
  • 🏝️ 100% ZDALNIE
  • ⚙️ Umowa B2B preferowana, ewentualnie Umowa Zlecenie


Chcesz rozwinąć swoje horyzonty biznesowe i pracować w dynamicznym, międzynarodowym środowisku startupowym IT? Aplikuj już teraz. Poszukujemy osoby, która dołączy do nas jako specjalista ds. rozliczeń i płatności.


Rekrutacja przebiega do firmy DevsData (https://devsdata.com/).


👉 Co będziesz robić:


  • Obliczanie kwot wynagrodzeń na liście płac, na podstawie stawek godzinowych i ilości godzin.
  • Rozliczanie bonusów i premii zespołów.
  • Ustawianie przelewów na kontach bankowych spółki do akceptacji oraz śledzenie płatności wychodzących oraz przychodzących.
  • Wystawianie faktur klientom według wewnętrznych obliczeń.
  • Współpraca bezpośrednio z zarządem firmy oraz starszym kontrolerem finansowym.
  • Weryfikowanie faktur nadesłanych przez kontraktorów na B2B.
  • Kontakt z biurem księgowym i kontrola formalności.
  • Pilnowanie faktur kosztowych i przesyłanie regularnie do biura księgowego.
  • Przygotowywanie statystyk kosztowych oraz cyklicznych raportów finansowych.
  • W razie potrzeby, kontakt z wewnętrznym zespołem.
  • Koordynowanie procesu akceptacji listy godzin zleceniobiorców.


✨ Jeśli...


  • Posiadasz wcześniejsze, udokumentowane doświadczenie w pracy z listą płac, przelewami i dokładnymi zadaniami związanymi z finansami.
  • Jesteś typem osoby która przywiązuje dużą wagę do szczegółów i szybko rozpoznajesz rozbieżności.
  • Posiadasz minimum 1.5 roku (idealnie więcej) komercyjnego doświadczenia zawodowego na stanowisku administracyjnym/finansowym/kadrowym, lub pokrewnym.
  • Potrafisz w stopniu co najmniej podstawowym posługiwać się Microsoft Excel.


W takim razie idealnie do nas pasujesz. Nie zwlekaj i aplikuj teraz ✨


Duży plus, jeśli:


  • Masz metodyczne i usystematyzowane podejście do powierzonych obowiązków pozwalające na uniknięcie tzw. „błędów ludzkich”, przeoczeń itp.
  • Posiadasz wcześniejsze doświadczenie w pracy z listą płac, przelewami, wystawianiem faktur i dokładnymi zadaniami związane z finansami.
  • Posiadasz podstawową wiedzę z zakresu księgowości, pozwalającą np na weryfikację poprawności wystawionych/otrzymanych faktur.
  • Jesteś osobą dobrze zorganizowaną i potrafisz zarządzać kilkoma zadaniami jednocześnie.



Unikalna okazja zaangażowania jako specjalista ds. rozliczeń w szybko rozwijającej się, międzynarodowej agencji rekrutacyjnej IT. Możliwość bliskiej współpracy z kontrolerem finansowym oraz zarządem.

70 - 80 PLN/godz.

Netto za godzinę - B2B

Rekomendowane oferty

Program Praktyk Budimex 2025

Nowa
BUDIMEX S.A.
Wrocław
.
Nowa