Oferty
Specjalista ds. klientów kluczowych
Support

Specjalista ds. klientów kluczowych

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

sprzedaż

e-commerce

account manager

skuteczna komunikacja

samodzielność

priorytetyzacja

Mile widziane

język angielski

język hiszpański

język niemiecki

Opis stanowiska

Chcesz pomagać w osiąganiu sukcesu polskim firmom e-commerce? Jesteś osobą zaangażowaną w działanie i otwartą na rozwiązywanie problemów innych? Lubisz pracę w wirze obowiązków i chcesz się rozwijać w branży IT? Jeśli na choć jedna z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, to stanowisko "Specjalista ds. klientów kluczowych" czeka na Ciebie!


Do Twoich zadań osoby będzie należało:

  • kontakt z klientem - podtrzymywanie dobrych relacji, rozwiązywanie bieżących spraw, komunikacja na co dzień,
  • przyjmowanie zgłoszeń i spraw od klientów, przygotowywanie ofert i śledzenie postępów,
  • gromadzenie materiałów do projektów stron i sklepów internetowych,
  • oferowanie nowych dedykowanych narzędzi i rozwiązań technologicznych,
  • współpraca z zespołem tworzącym projekt,
  • nadzór nad zadaniami, weryfikacja zadań zrealizowanych przez zespół.


Czego oczekujemy:

  • ścisłego umysłu, czyli dociekliwości, dokładności i skrupulatności,
  • łatwości i bezbłędności w formułowaniu wypowiedzi słownych i pisemnych,
  • doświadczenia w pracy z projektowaniem stron lub sklepów www (mile widziane),
  • chęci udoskonalania swojego warsztatu pracy i wprowadzania zmian na lepsze,
  • umiejętności mobilizacji i działania w sytuacjach stresowych,
  • pozytywnego nastawienia i wysokiej kultury osobistej,
  • dobrej znajomości pakietu Google Docs,
  • znajomości narzędzia do zarządzania projektami Asana, asana.com.


Co zapewniamy:

  • możliwość zaistnienia i szybkiego rozwoju w branży IT,
  • wiedzę i 15-letnie doświadczenie firmy z branży technologii e-commerce,
  • wiedzę jak tworzone jest oprogramowanie do sprzedaży opon i felg,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat,
  • atrakcyjne zarobki, z systemem premiowym za wyniki,
  • nowoczesne ergonomiczne stanowisko pracy, wydajny i nowoczesny sprzęt,
  • możliwość rozwoju zawodowego i osobistego oraz wsparcie mentora,
  • prace w biurze w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Krakowa,
  • zaplecze kuchenne,
  • przyjazną i kameralną atmosferę.

Sprawdź podobne oferty pracy

Customer Support Specialist

Nowa
5 000 - 5 500 pln
Scanye
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
język polski
Nowa

Customer Experience (CX) Professional

Nowa
ArcelorMittal Business Center of Excellence Poland
Kraków
problem-solving skills
SAP
English
Nowa

Agent - obsługa pojazdów i wynajmu w wypożyczalni CAR NET

Nowa
4 000 - 5 500 pln
CAR NET
Gdynia
prawo jazdy kat. B
język polski
Nowa

Business Support Manager

Nowa
Anex
Warszawa
Microsoft Office Excel
Nowa

Doradca ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim

Nowa
8 800 - 9 900 pln
Capita
Kraków
Microsoft Office
język niemiecki
Nowa