Nadzór nad poprawnością i poprawnością przetwarzania płatności przychodzących i wychodzących oraz uzgadniania rachunków bankowych i raportowanie przepływów pieniężnych zgodnie z instrukcjami grupowymi
Efektywne zarządzanie zespołem Payment Factory w celu zapewnienia terminowości i maksymalnej efektywności działania w okresach dużej i bardzo małej intensywności pracy
Optymalizacja procesów, analiza reklamacji klientów i prowadzenie działań zapobiegawczych pod kątem przyszłych referencji
Uczestnictwo we wdrażaniu projektów, szkoleniach i wspieranie SSC w zakresie nowych ulepszeń procesów.
Identyfikacja kluczowych wskaźników wydajności i umów dotyczących poziomu usług w ramach SSC oraz wspieranie ich w celu zwiększenia wydajności.
Nasze wymagania:
Doświadczenie w pracy w dziale finansowym, najlepiej w SSC/BPO
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
Znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie C1
Otwartość na pracę na drugą zmianę (14:00-22:00)
Znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point)
Znajomość narzędzi SAP i OCR
Umiejętność skutecznego angażowania i motywowania pracowników
Zrozumienie potrzeb rozwojowych pracowników i aktywne wspieranie ich realizacji,
Autorytet przywództwa i duch zespołowy – współpraca
Zdolność do skutecznej realizacji celów biznesowych
Umiejętność promowania innowacyjności i mobilizowania pracowników w procesie wdrażania zmian
Doskonała komunikacja i umiejętności interpersonalne