Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Support Specialist
new
Support
edrone

Support Specialist

edrone
4 300 - 5 800 PLNBrutto miesięcznie - UZ
4 300 - 5 800 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Umowa zlecenia, Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
edrone
edrone

We help e-commerce operations grow through the smart use of the best available technologies & techniques, as proven by the experience of thousands of our clients all over the world.

Zobacz profil pracodawcy
Wymagane umiejętności
samodzielność
Angielski
odpowiedzialność
Mile widziane
ecommerce
Google Analytics
wordpress
Opis stanowiska

Chcesz stać się kluczową postacią w zakresie technicznego wsparcia obsługi klientów?🕵️ W edrone poszukujemy osób, które z pasją dołączą do naszego zespołu Customer Care jako Support Specialist. Jeśli interesuje Cię eCommerce, a także czujesz, że masz zacięcie do budowania relacji z klientem oraz chciałbyś/chciałabyś przyczynić się do ich sukcesów związanych z użytkowaniem naszego produktu - to miejsce może być właśnie dla Ciebie!


🔎 Nasz Produkt:


Jesteśmy opartym na AI e-CRM’em dedykowanym firmom e-Commerce do kompleksowego wsparcia działań i budowania relacji z ich klientami. Wierzymy, że przyszłość należy do firm technologicznych, a nie handlowych. Nieustannie dostarczamy przełomowe technologie, wykorzystywane przez gigantów, do firm dowolnej wielkości.

Dostarczamy zaawansowane rozwiązania Marketing Automation, oparte na naszych algorytmach, które są łatwe w instalacji (Plug'n'Play). Naszym celem jest pomoc w zrozumieniu zachowań klientów (Customer Intelligence) i zaangażowaniu ich (Marketing Automation) za pomocą kompleksowej chmury marketingowej e-commerce.


Brzmi interesująco? Czytaj dalej!


✨Co możemy Ci zaoferować:

  • Dołączenie do fantastycznego zespołu, pełnego pasji do budowania relacji z klientem oraz narzędzia wspierające rozwój w tej dziedzinie
  • Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
  • Pracę z dużymi firmami eCommerce z Polski
  • Płaską strukturę organizacyjną, dużą decyzyjność i realny wpływ na to jak wygląda firma, w której pracujesz - Twoje zdanie jest dla nas istotne!
  • Pracę w naszym nowoczesnym biurze w Krakowie (Lekarska 1), a po okresie 3 miesięcznego wdrożenia możliwość pracy hybrydowej
  • Konkurencyjne wynagrodzenie 4300-5800 brutto przy Umowie o Pracę lub Umowie Zlecenie (wybór należy do Ciebie!)
  • Kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną (LuxMed), bezpłatne lekcje języka angielskiego i portugalskiego, osobiste doradztwo z Mindgram z możliwością uczestniczenia w bezpłatnych wizytach psychoterapeutycznych, a także dostęp do naszej prywatnej siłowni w biurze, jeśli czujesz, że chciałbyś/chciałabyś nabrać trochę więcej endorfin po pracy 💪

🚀Jak będzie wyglądał Twój typowy dzień:

  • Zapewnienie kontaktu z klientami oraz ich obsługa w godzinach 8-16/9-17 (chat, e-mail, telefon)
  • Budowanie trwałych relacji z klientami opartych na zaufaniu, szczerości i stałej komunikacji oraz dbanie o ich customer experience
  • Inspirowanie, edukowanie, dostarczanie informacji klientowi w oparciu o rynek e-commerce
  • Weryfikacja oraz rozwiązywanie zgłoszeń klientów
  • Zarządzanie oraz ustalanie priorytetów dla zgłoszeń klientów
  • Zbieranie feedbacku dotyczącego funkcjonalności i zapotrzebowań klientów
  • Ścisła współpraca z Działem Technicznym, IT, Produkt oraz Customer Success
  • Udział w projektach działowych oraz testach nowych funkcjonalności
  • Rozwój oraz utrzymanie bazy wiedzy dla klientów


🔍Ta rola będzie dla Ciebie idealna jeśli:


  • Posiadasz doświadczenie i lubisz pracę z klientem, a budowanie z nim relacji to Twoja druga natura🌿
  • Masz rozwinięte umiejętności analityczne, a ponadto lubisz śledzić najnowsze trendy!
  • Nie boisz się nowych wyzwań, a Twoja energia i proaktywne podejście sprawiają, że żadne zadania nie są Ci straszne!
  • U nas sporo się dzieje, dlatego jeśli dobrze pracuje Ci się pod presją czasu, zachowując przy tym spokój i skuteczność to na pewno się dogadamy!
  • Umiesz działać samodzielnie i nie boisz się wziąć odpowiedzialności za swoje działania - ownership jest dla nas kluczem do sukcesu!
  • Twoimi atutami jest znajomość podstaw marketingu lub zainteresowanie eCommerce, a świat trendów i innowacji jest dla Ciebie naturalnym środowiskiem 🦾
  • Ciągły rozwój i podnoszenie kwalifikacji są nieodłącznym elementem Twojego życia - zależy nam na tym byś mógł/ mogła z nami rozwijać każdego dnia!
  • Posiadasz znajomość j. angielskiego na poziomie co najmniej B2


🎯Dodatkowo doceniamy jeśli:

  • Posiadasz wcześniejsze doświadczenie w e-commerce lub marketingu - jeśli go nie masz, to nic straconego!
  • Posiadasz wcześniejsze doświadczenie z klientami B2B
  • Posiadasz podstawową znajomość HTML/CSS
  • Interesujesz się technologią, w szczególności zrozumieniem funkcjonowania stron internetowych i technologii webowych
  • Posiadasz doświadczenie w pracy z systemami do zarządzania błędami (np. Jira, Asana, Thulium)



📝 Jak wygląda proces rekrutacyjny:


  • Wypełnienie formularza rekrutacyjnego i załączenie CV
  • Krótka rozmowa online z recruiter - Milena Micor, podczas której będziemy chcieli Cię poznać nieco lepiej!
  • Rozmowa w biurze z Customer Service Team Lead - Ilona Srebnicka oraz innym Team Leaderem działu Customer Care
  • Decyzja dotycząca oferty i welcome on board! ⭐


Niezależnie od decyzji po poszczególnych etapach zawsze dostaniesz feedback dotyczący Twojej kandydatury.



4 300 - 5 800 PLN

Brutto miesięcznie - UZ

4 300 - 5 800 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty