Chcesz stać się kluczową postacią w zakresie technicznego wsparcia obsługi klientów?🕵️ W edrone poszukujemy osób, które z pasją dołączą do naszego zespołu Customer Care jako Support Specialist. Jeśli interesuje Cię eCommerce, a także czujesz, że masz zacięcie do budowania relacji z klientem oraz chciałbyś/chciałabyś przyczynić się do ich sukcesów związanych z użytkowaniem naszego produktu - to miejsce może być właśnie dla Ciebie!
🔎 Nasz Produkt:
Jesteśmy opartym na AI e-CRM’em dedykowanym firmom e-Commerce do kompleksowego wsparcia działań i budowania relacji z ich klientami. Wierzymy, że przyszłość należy do firm technologicznych, a nie handlowych. Nieustannie dostarczamy przełomowe technologie, wykorzystywane przez gigantów, do firm dowolnej wielkości.
Dostarczamy zaawansowane rozwiązania Marketing Automation, oparte na naszych algorytmach, które są łatwe w instalacji (Plug'n'Play). Naszym celem jest pomoc w zrozumieniu zachowań klientów (Customer Intelligence) i zaangażowaniu ich (Marketing Automation) za pomocą kompleksowej chmury marketingowej e-commerce.
Brzmi interesująco? Czytaj dalej!
✨Co możemy Ci zaoferować:
- Dołączenie do fantastycznego zespołu, pełnego pasji do budowania relacji z klientem oraz narzędzia wspierające rozwój w tej dziedzinie
- Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
- Pracę z dużymi firmami eCommerce z Polski
- Płaską strukturę organizacyjną, dużą decyzyjność i realny wpływ na to jak wygląda firma, w której pracujesz - Twoje zdanie jest dla nas istotne!
- Pracę w naszym nowoczesnym biurze w Krakowie (Lekarska 1), a po okresie 3 miesięcznego wdrożenia możliwość pracy hybrydowej
- Konkurencyjne wynagrodzenie 4300-5800 brutto przy Umowie o Pracę lub Umowie Zlecenie (wybór należy do Ciebie!)
- Kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną (LuxMed), bezpłatne lekcje języka angielskiego i portugalskiego, osobiste doradztwo z Mindgram z możliwością uczestniczenia w bezpłatnych wizytach psychoterapeutycznych, a także dostęp do naszej prywatnej siłowni w biurze, jeśli czujesz, że chciałbyś/chciałabyś nabrać trochę więcej endorfin po pracy 💪
🚀Jak będzie wyglądał Twój typowy dzień:
- Zapewnienie kontaktu z klientami oraz ich obsługa w godzinach 8-16/9-17 (chat, e-mail, telefon)
- Budowanie trwałych relacji z klientami opartych na zaufaniu, szczerości i stałej komunikacji oraz dbanie o ich customer experience
- Inspirowanie, edukowanie, dostarczanie informacji klientowi w oparciu o rynek e-commerce
- Weryfikacja oraz rozwiązywanie zgłoszeń klientów
- Zarządzanie oraz ustalanie priorytetów dla zgłoszeń klientów
- Zbieranie feedbacku dotyczącego funkcjonalności i zapotrzebowań klientów
- Ścisła współpraca z Działem Technicznym, IT, Produkt oraz Customer Success
- Udział w projektach działowych oraz testach nowych funkcjonalności
- Rozwój oraz utrzymanie bazy wiedzy dla klientów
🔍Ta rola będzie dla Ciebie idealna jeśli:
- Posiadasz doświadczenie i lubisz pracę z klientem, a budowanie z nim relacji to Twoja druga natura🌿
- Masz rozwinięte umiejętności analityczne, a ponadto lubisz śledzić najnowsze trendy!
- Nie boisz się nowych wyzwań, a Twoja energia i proaktywne podejście sprawiają, że żadne zadania nie są Ci straszne!
- U nas sporo się dzieje, dlatego jeśli dobrze pracuje Ci się pod presją czasu, zachowując przy tym spokój i skuteczność to na pewno się dogadamy!
- Umiesz działać samodzielnie i nie boisz się wziąć odpowiedzialności za swoje działania - ownership jest dla nas kluczem do sukcesu!
- Twoimi atutami jest znajomość podstaw marketingu lub zainteresowanie eCommerce, a świat trendów i innowacji jest dla Ciebie naturalnym środowiskiem 🦾
- Ciągły rozwój i podnoszenie kwalifikacji są nieodłącznym elementem Twojego życia - zależy nam na tym byś mógł/ mogła z nami rozwijać każdego dnia!
- Posiadasz znajomość j. angielskiego na poziomie co najmniej B2
🎯Dodatkowo doceniamy jeśli:
- Posiadasz wcześniejsze doświadczenie w e-commerce lub marketingu - jeśli go nie masz, to nic straconego!
- Posiadasz wcześniejsze doświadczenie z klientami B2B
- Posiadasz podstawową znajomość HTML/CSS
- Interesujesz się technologią, w szczególności zrozumieniem funkcjonowania stron internetowych i technologii webowych
- Posiadasz doświadczenie w pracy z systemami do zarządzania błędami (np. Jira, Asana, Thulium)
📝 Jak wygląda proces rekrutacyjny:
- Wypełnienie formularza rekrutacyjnego i załączenie CV
- Krótka rozmowa online z recruiter - Milena Micor, podczas której będziemy chcieli Cię poznać nieco lepiej!
- Rozmowa w biurze z Customer Service Team Lead - Ilona Srebnicka oraz innym Team Leaderem działu Customer Care
- Decyzja dotycząca oferty i welcome on board! ⭐
Niezależnie od decyzji po poszczególnych etapach zawsze dostaniesz feedback dotyczący Twojej kandydatury.