Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Customer Care Coordinator
new
Support
EF Education First

Customer Care Coordinator

EF Education First
Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Umowa zlecenia
Tryb pracy
Praca z biura
Wymagane umiejętności
Angielski
doradztwo
komunikatywność
elastyczność
konsultant
skuteczna komunikacja
Opis stanowiska

O Firmie:

EF Education First to światowy lider edukacji językowej. Od ponad 50 lat misją EF jest sprawienie, aby ludzie w różnym wieku, różnych narodowości i środowisk mogli zyskać pewność siebie i wolność rozwoju. Łączymy naukę języków obcych z wymianą kulturową i podróżami edukacyjnymi. Kursy i programy oferowane przez EF zamienią Twoje marzenia w prawdziwe międzynarodowe możliwości. Globalna sieć EF to 50 szkół na całym świecie i 10 języków obcych.


Szukamy energicznych osób, które chcą dołączyć do naszego zespołu jako Customer Care Specialist w okresie od maja do sierpnia. Jeśli lubisz pracę z ludźmi, jesteś gotowy/a na wyzwania i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowym środowisku pracy, ta oferta jest dla Ciebie!


🎯 Twoje obowiązki w naszym zespole:

  • Telefoniczna i mailowa obsługa zapytań naszych Klientów
  • Doradzanie Klientom i utrzymywanie dobrych relacji
  • Kompletowanie dokumentów przedwyjazdowych naszych Klientów zgodnie z wytycznymi
  • Praca 100% z biura, w zespole, w którym dzielimy się wiedzą i pomagamy sobie nawzajem


🌞 Możesz liczyć na:

  • Pracę w sezonie letnim na umowie zlecenie (od maja do końca sierpnia)
  • Pracę z wygodnego biura w centrum Warszawy
  • Szansę na rozwój i zdobycie cennego doświadczenia w obszarze obsługi klienta
  • Możliwość pracy w zespole pełnym pozytywnej energii i wsparcia


Docenimy, jeśli

  • Bez problemu dogadasz się po angielsku
  • Jesteś uważny/a i dokładny/a
  • Lubisz pracę zespołową
  • Doświadczenie w obsłudze klienta to dodatkowy atut, ale jeśli go nie masz, nie martw się! Wszystkiego Cię nauczymy.
Sprawdź podobne oferty