Kim jesteśmy i czym się zajmujemy?
E80 Group jest światowym liderem w dziedzinie inteligentnych w pełni automatycznych systemów logistycznych. Główna siedziba firmy znajduje się we Włoszech. W Polsce ulokowany jest prężnie rozwijający się oddział inżynieryjny z siedzibą w Krakowie.
Aby sprostać rosnącym potrzebom dynamicznego rozwoju oddziału firma E80 Group Sp. z o. o. Kraków poszukuje osoby na staż do działu Accounting CS E80 Group Worldwide.
Uznałaś/uznałeś że już czas na zdobycie cennych doświadczeń zawodowych?
Jesteś osobą komunikatywną, zmotywowaną i lubisz pracę w dynamicznym środowisku?
Aplikuj na:
Staż w dziale Customer Service Spare Parts w środowisku SAP
Typ umowy: umowa zlecenie ( opcje: 2/5, 3/5, 1/2 etatu)
Miejsce pracy: biuro w Krakowie
Obowiązki:
· Wsparcie klientów: pomoc w obsłudze klientów zamawiających części zamienne.
· Przygotowywanie ofert: Aktywne uczestnictwo w procesie przygotowywania ofert dotyczących części zamiennych, dostosowując je do potrzeb i wymagań klientów.
· Rozwiązywanie problemów: Wspieranie klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z dostawą i zamówieniami części zamiennych, udzielanie informacji na temat produktów i dostępności.
· Zarządzanie informacjami: Rejestrowanie dokładnych informacji dotyczących interakcji z klientami w systemie CRM.
· Wsparcie procesu zamówień: Pomaganie klientom w procesie zamówień części zamiennych, od złożenia zamówienia po dostawę i ewentualne zwroty.
Wymagania:
· Status studenta – najlepiej ostatni rok studiów (oferta stażu z opcją przejścia na etat po studiach).
· Komunikatywna znajomość języka angielskiego– znajomość języka włoskiego mile widziana.
· Zainteresowanie obszarem obsługi klienta i gotowość do nauki.
· Doskonałe umiejętności interpersonalne i zdolności do pracy w zespole.
· Dobre umiejętności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu.
· Dostępność, systematyczność.
• Znajomość MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS Power Point)
· Mile widziana znajomość systemu MRP (SAP).
Oferujemy:
· Płatny staż na umowie zleceniu lub w ramach praktyki studenckiej.
· Możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia w obszarze obsługi klienta w środowisku SAP.
· Elastyczny czas pracy dostosowany do harmonogramu studiów (2/5, 3/5, ½ etatu).
· Przyjazne środowisko pracy i profesjonalny rozwój.
· Mentorstwo i szkolenia w obszarze obsługi klienta.
· Wsparcie w rozwoju umiejętności interpersonalnych.
· Przyjazna atmosfera oraz smaczna włoska kawa 😉.
· Strefa chill – ping pong, piłkarzyki.
· Karta fitness
Sprawdź podobne oferty pracy