Jako grupa ERBACHER the food family specjalizujemy się w produkcji oraz dystrybucji najwyższej klasy produktów zapewniających zrównoważone żywienie ludzi i zwierząt. Ponad 80 lat innowacji i sukcesów pozwoliły wyspecjalizować nasze marki w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań z angażowaniem społecznej odpowiedzialności, w ponad 80 krajach na całym świecie.
🌱 The food family tworzy ponad 800 pracowników, których wspólną misją jest zapewnienie, aby żywienie ludzi i zwierząt odbywało się w sposób zrównoważony.
W związku z ciągłym rozwojem oraz budową nowego plantu produkcyjnego dla marki Josera Petfood, szukamy… być może Ciebie!
Zapoznaj się dokładnie z opisem stanowiska i jeśli brzmi on jak kolejny krok w rozwoju Twojej kariery zawodowej, prześlij nam swoją aplikację.
Do zobaczenia w teamie #thefoodfamily!
🚀 Twoje Zadania:
- Profesjonalna realizacja zadań w obszarze personalnym, w tym prowadzenie dokumentacji pracowniczej
- Wspieranie pracowników oraz liderów firmy w sprawach personalnych
- Udział w usprawnianiu procesów w ramach międzynarodowego zespołu People & Culture a także prowadzenie procesu onboardingu
- Zapewnienie przestrzegania obowiązujących przepisów prawa pracy oraz doradztwo kadrze kierowniczej w tym zakresie
- Prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich; szkoleń BHP; kontrola ważności zaświadczeń lekarskich wystawionych pracownikom oraz ważności szkoleń BHP
- Administrowanie czasem pracy oraz benefitami pracowniczymi w systemie informatycznym
- Przygotowanie okresowych i zlecanych jednorazowo zestawień i analiz zawierających dane pracownicze, w tym raporty do GUS, etc.
🎯Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe (mile widziane w obszarze human resources lub administracji)
- Co najmniej kilkuletnie doświadczenie w obszarze personalnym w tym użytkowanie systemów HRIS
- Nastawienie na doradztwo i wsparcie innych członków organizacji w tematyce personalnej
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Otwartość na zmiany i nowe wyzwania
- Bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office
🐾 To Oferujemy:
-
Praca hybrydowa: (4 dni w tygodniu praca w biurze w Nowym Tomyślu, 1 dzień w tygodniu możliwość pracy zdalnej).
-
Zróżnicowana współpraca zespołowa: Przyjazna pracownikom rodzinna kultura pracy oparta na wzajemnym zaufaniu, szacunku i uczciwości. Praca z międzynarodowym zespołem ekspertów.
-
Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i osobistego poprzez uczestnictwo w systemie szkoleń zawodowych w ramach programu Food Family Journey.
-
Kultura wspierająca: Korzystaj z płaskiej struktury organizacyjnej z otwartą komunikacją, zachęcającą do samodzielnej pracy i rozwoju osobistego.
-
Atrakcyjne wynagrodzenie współmierne do posiadanych umiejętności
-
Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie NNW, premia wakacyjna oraz świąteczna, bezpłatna nauka języków obcych, świeże owoce i warzywa, paczki dla dzieci, karta Multisport itp.)
🌟 Chcesz nas dołączyć?
Jeśli cieszysz się na otrzymanie możliwości kształtowania przyszłości zrównoważonego odżywiania, dzięki wsparciu Twojej eksperckiej wiedzy oraz chęci dalszego rozwoju - dołącz do nas w naszej misji, aby wprowadzać innowacje i być liderem w branży spożywczej.
Tu Twoja praca robi prawdziwą różnicę każdego dnia.
Czekamy na Twoje dokumenty aplikacyjne.