• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaHRHRAsystentka / Asystent biura
    Asystentka / Asystent biura
    HR
    ITRun Consulting

    Asystentka / Asystent biura

    ITRun Consulting

    Warszawa
    1 554 - 2 072 USDNetto miesięcznie - B2B
    1 295 - 1 942 USDBrutto miesięcznie - UZ
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B, UZ
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    excel
    kreatywność
    skuteczna komunikacja
    Microsoft Office
    samodzielność
    dobra organizacja pracy
    Administracja
    Angielski

    Opis stanowiska

    Firma ITRun Consulting sp. z o.o. oferuje dedykowane dla przedsiębiorstw - usługi doradcze i wdrożeniowe w zakresie bezpieczeństwa IT, infrastruktury oraz systemów informatycznych.


    Na rynku działamy od 2010 roku, a trzon naszego zespołu stanowią byli kluczowi pracownicy i partnerzy Microsoft Services – posiadający unikalne na rynku polskim doświadczenie w realizacji projektów informatycznych dla dużych klientów korporacyjnych i rządowych tak w Polsce, jak i za granicą. Firma ITRun Consulting z powodzeniem kontynuuje ten profil działalności, konsekwentnie poszerzając swoją ofertę technologiczną i produktową.


    Wśród naszych polskich klientów znajdują się największe instytucje finansowe oraz wiodące firmy telekomunikacyjne.


    Nasza oferta usług konsultingowych pokrywa praktycznie cały obszar technologii Microsoft występujący na rynku Enterprise, jak również projektowanie, wdrażanie i audyt bezpieczeństwa systemów informatycznych.

    W 2013 roku podjęliśmy ścisłą współpracę z firmą SailPoint Technologies, poszerzając naszą ofertę o wiodące na rynku rozwiązania zarządzania tożsamością i uprawnieniami / governance.



    🔍 Kogo szukamy:


    Poszukujemy kandydatów na stanowisko Asystentki/Asystenta Biura, którzy przyczynią się do efektywnego funkcjonowania naszego biura oraz do dobrej atmosfery wśród pracowników. Główne obowiązki będą obejmować zarządzanie naszą przestrzenią biurową w taki sposób, aby była ona sprawnie działająca i przyjazna dla pracowników. Ponadto, będziesz odpowiedzialny/a za procesy onboardingu i offboardingu nowych pracowników oraz za organizację imprez integracyjnych i innych inicjatyw mających na celu poprawę relacji między pracownikami. Ta rola będzie wymagać od Ciebie podejmowania wyzwań oraz możliwość wprowadzania zmian i własnych inicjatyw! 😊


    📋 Zakres obowiązków:


    Zarządzanie przestrzenią biurową:

    • 🍴 Zaopatrzenie biura w niezbędne artykuły spożywcze i biurowe.
    • 🏢 Pomysły na usprawnienie przestrzeni biurowej, tak aby była przyjazna dla wszystkich pracowników.


    Wsparcie w onboardingu i offboardingu pracowników:

    • 💻 Przygotowanie sprzętu komputerowego i miejsca pracy.
    • 📦 Wręczenie protokołu zdawczo/odbiorczego.
    • 🤝 Wprowadzenie nowych pracowników do biura.


    Koordynowanie spotkań biznesowych, wydarzeń firmowych i celebracji:

    • 🎯 Zapewnienie odpowiedniego setupu.
    • 🎉 Obsługa gości.
    • 🏢 Ustawienie sal i sprzętu.
    • 🍽️ Zapewnienie cateringu.


    Pomoc w organizacji wydarzeń integracyjnych:

    • 🎊 Zarówno w naszym biurze, jak i poza nim.


    Współpraca i wybór dostawców zewnętrznych:

    • 💼 Support IT.
    • 🖨️ Dostawcy sprzętu biurowego.
    • 💧 Dostawcy wody.
    • 🧹 Osoby odpowiedzialne za porządek biura.


    Współpraca z partnerami:

    • 📣 Pomoc w organizacji wydarzeń marketingowych.
    • 🌍 Organizowanie podróży służbowych lokalnych i zagranicznych.


    Obsługa firm kurierskich:

    • 📦 Dla wysyłek biurowych.
    • 📄 Obsługa podmiotów zewnętrznych.


    Zarządzanie obiegiem dokumentów:

    • 🔒 Trzymanie poufności informacji i dokumentów firmowych.
    • Prowadzenie social mediów
    • Aktualizacja danych na nowej stronie internetowej
    • Przygotowywanie prezentacji


    Wykonywanie innych zadań administracyjnych:

    • 👨‍💼 Zleconych przez przełożonych.


    Praca dostępna od zaraz :)


    Nasze wymagania:

    • 📚 Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dużym atutem.
    • 🤹‍♀️ Umiejętność działania na wielu różnych polach.
    • 😀 Otwartość i pozytywne nastawienie do realizacji nowych zadań.
    • 🚀 Proaktywna postawa.
    • ✅ Sumienność i dokładność.
    • 🎯 Zadaniowe podejście do pracy oraz nastawienie na szybkie rezultaty.
    • 🌐 Dobra znajomość języka angielskiego zarówno w mowie, jak i piśmie.
    1 554 - 2 072 USD

    B2B

    1 295 - 1 942 USD

    Umowa zlecenia

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Specialist / Senior HR Specialist with Dutch

    Specialist / Senior HR Specialist with Dutch

    Nowa
    SC Johnson Sp. z o.o.
    Warszawa
    English
    HR
    Dutch
    Nowa
    HR Business Partner

    HR Business Partner

    Nowa
    Tchibo
    Warszawa
    team leader
    analiza
    Angielski
    Nowa
    Assistant Manager / Manager with German – HR Transformation

    Assistant Manager / Manager with German – HR Transformation

    Nowa
    KPMG
    Gdańsk
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Workday
    SAP
    ms excel
    Nowa
    HR Manager

    HR Manager

    Nowa
    3 886 - 6 476 usd
    Centrum Respo
    Szczecin
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    zarządzanie zespołem
    Rekrutacja
    HR
    Nowa
    Country Process Owner (English, Polish)

    Country Process Owner (English, Polish)

    Nowa
    Google
    Warszawa
    communication skills
    English
    HR
    Nowa