Cześć, nazywam się Kasia Hauton i jestem Managerką zespołu brandowego w eSky. Odpowiadamy za wizerunek marki eSky, szczególnie na rynkach CEE. Planujemy komunikację, realizujemy kampanie marketingowe, działamy z partnerami przy projektach co-brandingowych. Dbamy o to, aby świadomość marki rosła. ✈️
eSky to oparta na zaawansowanej technologii platforma do rezerwacji podróży, dzięki której pomagamy klientom w ponad 50 krajach realizować swoje podróżnicze marzenia. Na pokładzie jest nas już ok. 900 osób (w tym 160 w dziale IT) w 3 krajach (Polska, Bułgaria, Rumunia). Działamy od 2004 roku i jesteśmy polską marką.
Nowe wyzwania to w końcu szansa na rozwój, a co czeka Cię na tej pozycji?
- Tworzenie, planowanie, realizacja i rozliczenie planu komunikacji brandowej, kampanii mediowych i projektów marketingowych (w tym przygotowanie konceptów kreatywnych i współpraca z partnerami zewnętrznymi).
- Tworzenie i koordynowanie projektów w ujęciu globalnym i lokalnym (CEE).
- Dbałość o spójność komunikacji we wszystkich kanałach.
- Współpraca z innymi zespołami (social media, content, PR itp.), działami (produktowe, Marketing Automation, SEO, SEM itp.) i HUB-ami (Polska, Bułgaria, Rumunia) w celu zapewnienia efektywnego działania i realizacji powierzonych zadań.
-
Koordynowanie pracy osób zaangażowanych w projekt (a dokładniej Młodszego Specjalisty).
- Monitorowanie trendów rynkowych, rynku e-commerce, konkurencji oraz identyfikacja nowych możliwości rozwoju marki na wyznaczonych rynkach.
- Koordynowanie badań marketingowych dla marki eSky, analizowanie dostępnych danych, obserwowanych trendów i proponowanie działań.
-
Monitoring budżetu i wydatków, analiza i rozliczenie prowadzonych działań brandowych.
Żeby spełnić się w tej roli, potrzebujesz:
- Doświadczenia w branży eCommerce, Digital w zarządzaniu projektami marketingowymi.
- 2-3 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku (must have).
- Doświadczenia w prowadzeniu kampanii brandowych, co-brandingowych i mediowych.
- Podstawowa znajomość narzędzi analitycznych (np. Google Analytics) oraz Excel.
-
Zdolności analitycznych i umiejętności pracy na danych liczbowych, w celu podsumowania realizowanych działań.
- Być osobą komunikatywną i łatwo budującą relacje oraz potrafiącą organizować pracę własną i w zespole.
- Doświadczenia we współpracy z partnerami biznesowymi (np. agencje marketingowe).
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i polskiego.
Zaplusujesz za:
- Doświadczenie w planowaniu kampanii na YouTube.
- Doświadczenia w pracy w zespole międzykulturowym.
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
- Prześlij do nas swoje CV.
-
Zadanie do wykonania w domu.
-
Rozmowa rekrutacyjna na której omówimy Twoje rozwiązanie zadania i porozmawiamy o Twoim doświadczeniu (ok. 1h).
-
Informacja zwrotna, niezależnie od wyniku rekrutacji, w ciągu maksymalnie tygodnia.
Nie mamy owocowych wtorków, za to:
-
Środki co miesiąc przekazywane na eSky Wallet (możesz oszczędzać na podróże małe i duże 🌴) lub kafeterię MyBenefit, gdzie znajdziesz np. kartę Multisport, bilety do kina, kody rabatowe w sklepach.
- Prywatna opieka medyczna w LuxMedzie i możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie.
-
Spotkania integracyjne w ramach całej firmy (zobacz, jak bawiliśmy się w Arłamowie na 18 urodzinach eSky 🥳), ale i zespołu.
A co więcej, zainwestujemy w Twój rozwój poprzez:
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne i Hackatony (tak wyglądał ostatni eSky Hacks 👨💻)
- Dostęp do branżowej wiedzy
- Dofinansowanie do lekcji języka angielskiego w godzinach pracy.