• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaMediaJunior Media Planner
    Junior Media Planner
    Media
    EssenceMediacom

    Junior Media Planner

    EssenceMediacom

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa
    EssenceMediacom

    EssenceMediacom

    Jesteśmy największą grupą mediową w Polsce, w skład której wchodzą czołowe domy mediowe: EssenceMediacom, Mindshare Wavemaker. Posiadamy Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023 & 2024, a nasze kompetencje są potwierdzone certyfikatem DIMAQ! #DIMAQEmployer. Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.

    Zobacz profil pracodawcy

    Wymagane umiejętności

    Media
    English
    ms excel
    PowerPoint

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna
    Friendly offer

    Hej, słyszał_ś już o EssenceMediacom? Jest to jedna z największych agencji mediowych w Polsce, część struktur GroupM i holdingu reklamowego WPP. Powstaliśmy po to aby pomóc markom w budowaniu swojej siły poprzez media. Rzucamy wyzwanie konwencjonalnemu myśleniu, aby optymalizować i rozwijać biznesy naszych klientów na dużą skalę, a także nadawać kierunek rozwoju branży w kluczowych obszarach, takich jak równość, integracja i zrównoważony rozwój. Połączenie Essence i MediaCom stwarza również nowe możliwości naszym ludziom – podnosi umiejętności i szkoli w nowych obszarach. U nas wzbogacisz i wzmocnisz swoją karierę 😉 

    Dodatkowo jesteśmy #DIMAQEmployer! Czyli zaufanym partnerem do współpracy w zakresie digital marketingu. Tak więc dołączając do nas, pracujesz ze specjalistami, których kompetencje potwierdzone są międzynarodowym certyfikatem DIMAQ! 

     

    Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.


    Obecnie szukamy osób na stanowisko:

    Junior Media Planner 


    Jakie jeszcze zadania będziesz realizować na tym stanowisku? 

    • planowanie oraz nadzór nad kampaniami (all media z naciskiem na digital i projekty niestandardowe),
    • monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola kosztów kampanii i realizacji założonych wskaźników, raportowanie rozbieżności,
    • tworzenie strategii komunikacyjnych dla klienta,
    • codzienna współpraca z teamami specjalistycznymi,
    • przygotowywanie analiz i rekomendacji.


    W wykonywaniu powyższych zadań pomoże Ci: 

    • rok doświadczenia w pracy w domu mediowym/agencji/branży komunikacji marketingowej,
    • znajomość rynku mediów,
    • swobodna komunikacja w języku angielskim w mowie i piśmie,
    • bardzo dobra znajomość Excel i PowerPoint,
    • analityczne myślenie i kreatywność,
    • bazowe doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacyjnych.


    Czego możesz się spodziewać od nas? 

    • zatrudnienia na jasno określonych warunkach, w oparciu o umowę o pracę,
    • pracy w modelu hybrydowym, w którym przyjazd do biura determinuje typ spotkania (a nie – godziny czy dni dyżurów przy biurku). W praktyce oznacza to, że przyjeżdżamy do biura na konkretne wydarzenia, pozostały czas pracy dzieląc między home a office :),
    • wygodnej przestrzeni do pracy w biurze – w zeszłym roku przeprowadziliśmy się do nowo oddanego polskiego kampusu WPP, biuro znajduje się w sercu warszawskiej Pragi (kampus Koneser, 10 min spacerem od metra Warszawa Wileńska),
    • pracy w międzynarodowym środowisku z możliwością relokacji w ramach EssenceMediacom i w spółek holdingu GroupM,
    • pakietu benefitów (rozbudowany pakiet opieki medycznej, karta sportowa, dofinansowanie do zajęć z języka angielskiego, a także polskiego dla obcokrajowców, możliwość dofinansowania szkoleń i certyfikatów branżowych),
    • wielu inicjatyw nastawionymi na rozwój pozazawodowy – m.in. wolontariat pracowniczy, pula dni pracy zdalnej zza granicy, dostęp do różnorodnych form wsparcia (np. wczasy pod gruszą),
    • dłuższych weekendów! – w piątki kończymy pracę o 15:00, pozostałe dwie godziny rozkładając na resztę dni roboczych. Dzięki temu w piątek szybciej zaczynamy wolne, choćby po to, by dojechać do domu lub wyjechać z miasta na weekend, zanim Warszawa stanie w korkach,
    • rozwoju w zakresie analityki kampanii 360 pod kątem efektywności (360 z akcentem na digital);
    • możliwości uczestniczenia w ciekawych projektach oraz wyznaczania nowych standardów komunikacji;
    • ścieżki rozwoju w obszarze budowania strategicznych kompetencji marketingowych oraz obsługi i relacji z Klientem,
    • wspólnej jogi i śniadań w biurze w każdą środę :).


    O reszcie z chęcią opowiemy Ci podczas rozmowy rekrutacyjnej, która składa się z dwóch etapów:

    rozmowy telefonicznej z HRem i spotkania online (lub w biurze) z osobą z Twojego przyszłego zespołu w towarzystwie HRu.


    Podczas spotkania będziemy chcieli poznać Twoje kompetencje, liczymy na to, że opowiesz nam o swoim doświadczeniu, ale również o sobie 😉. Zależy nam na poznaniu Twoich wartości, osobowości i podejściu do pracy, ponieważ chcemy tworzyć zgrane zespoły składające się z osób czujących się dobrze w swoim towarzystwie. 

    Do usłyszenia! 

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Specjalista ds. Multimediów

    Specjalista ds. Multimediów

    Nowa
    Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca "Mazowsze"
    Warszawa
    Video
    Media
    Davinci Resolve Studio
    Nowa
    Senior Media Planner

    Senior Media Planner

    Nowa
    Mindshare
    Warszawa
    digital
    Campaign Manager
    media planner
    Nowa
    Digital Video Specialist

    Digital Video Specialist

    Nowa
    2 071 - 2 588 usd
    Linkhouse
    Katowice
    Video
    umiejętności analityczne
    Angielski
    Nowa
    JR Producer

    JR Producer

    Nowa
    1 553 - 2 071 usd
    ILMATIC Sp. z o.o.
    Warszawa
    social media
    Angielski
    elastyczność
    Nowa
    Redaktor/Redaktorka

    Redaktor/Redaktorka

    Nowa
    MamStartup
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    copywriting
    Nowa