• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaPMKierownik ds. Badań i Analiz Cenowych
    Kierownik ds. Badań i Analiz Cenowych
    PM
    Eurocash S.A.

    Kierownik ds. Badań i Analiz Cenowych

    Eurocash S.A.

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Manager/C-level
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa
    Eurocash S.A.

    Eurocash S.A.

    Grupa Eurocash jest największym polskim hurtowym dystrybutorem produktów FMCG, organizatorem znanych sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich, takich jak ABC, Delikatesy Centrum, Groszek, Gama, Duży Ben, Lewiatan czy Euro Sklep, partnerem logistycznym i technologicznym sklepów lokalnych, a także właścicielem marketu e-grocery nr 1 w Polsce: Frisco.pl. Z liczbą ponad 19 tys. zatrudnianych pracowników i 90 tys. klientów, Eurocash od lat zajmuje miejsce w TOP10 największych polskich firm.

    Zobacz profil pracodawcy

    Wymagane umiejętności

    CRM

    Nilsen

    4P

    Microsoft Power BI

    Microsoft Office Excel

    Opis stanowiska

    Grupa Eurocash to krajowy lider w hurtowej dystrybucji produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych (FMCG).


    Opis stanowiska:

    • Zarządzanie projektami w zakresie 4P na podstawie danych zewnętrznych (Nielsen, CMR, Focus), danych wewnętrznych organizacji, badań pierwotnych (np. spisy asortymentu, cenowe),
    • Opracowywanie analiz rynkowych i raportów zarządczych dotyczących cen, asortymentu, udziałów rynkowych,
    • Współpraca z agencjami (analitycznymi, badawczymi): definiowanie analiz, obszarów tematycznych / informacyjnych oraz koordynowanie prac agencji zewnętrznych,
    • Automatyzacja analiz i raportów, rozwój narzędzi centralnych wspomagających raportowanie,
    • Odpowiedzialność za podległy zespół (1 osoba raportująca),
    • Raportowanie bezpośrednio do Managera ds. Zarządzania Wiedzą o Rynku w ramach działu Market Intelligence Grupy.

    Wymagania:

    • Posiadasz min. 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku kierownika w dziale Badań i Analiz / Category Management / Trade Marketing sieci handlowych, producentów FMCG lub agencji monitorowania sprzedaży detalicznej,
    • Masz wykształcenie wyższe kierunkowe (np. Ekonomia/Finanse/Zarządzanie, Statystyka/Matematyka,
    • Masz doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu monitoringu 4P w rynku FMCG,
    • Znasz metody i techniki analiz marketingowych, danych rynkowych np. Nielsen, CMR, GfK,
    • Masz doświadczenie w samodzielnej interpretacji wyników analiz danych rynkowych oraz prezentacji do osób na wysokich stanowiskach (Zarząd, Dyrektorzy),
    • Bardzo dobrze obsługujesz pakiet MS Office (Excel, Power Point) oraz programy analityczne (Power BI, mile widziany SQL, Python).

    Oferujemy:

    • Realizację bardzo ciekawych projektów analitycznych i monitorujących trendy w handlu,
    • Pracę w zespole ekspertów, którzy chętnie dzielą się wiedzą i czerpią satysfakcję z codziennych wyzwań,
    • Stabilne zatrudnienie w 6. co do wielkości obrotu firmie w Polsce, posiadającej 26-letni staż na rynku w branży FMCG,
    • Niezbędne narzędzia i elastyczne godziny pracy,
    • Hybrydowy system czasu pracy (3 dni pracy z biura, 2 dni pracy z domu),
    • Szeroki pakiet benefitów i wiele inicjatyw angażujących pracowników!


    Sprawdź podobne oferty pracy

    Manager (cała Polska)

    Manager (cała Polska)

    Nowa
    4 ECO Sp. z o.o.
    Gdańsk
    prawo jazdy kat. B
    sprzedaż
    komunikatywność
    Nowa
    IT Project Manager

    IT Project Manager

    Nowa
    1 270 - 2 033 usd
    Acclaim
    Gdańsk
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    comunication skills
    język angielski
    Nowa
    Team Leader (Enterprise)

    Team Leader (Enterprise)

    Nowa
    BaseLinker
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    zarządzanie zespołem
    zarządzanie sprzedażą
    Coaching
    Nowa
    Project Manager

    Project Manager

    Nowa
    Brandlift Sp. z o.o.
    Warszawa
    komunikatywność
    content marketing
    influencer marketing
    Nowa
    Account Manager (branża marketingowa)

    Account Manager (branża marketingowa)

    Nowa
    BusinessQuest
    Poznań
    zarządzanie zespołem
    zarządzanie projektami
    marketing
    Nowa