🚀 Konsultant ds. Obsługi Klienta
🌍 Warszawa
Kontigo to sklepy kosmetyczne z wyjątkową obsługą oraz asortymentem dostępnym w przystępnej cenie dla każdej kobiety, by mogła poczuć się zadbana. Zapewniamy swoim gościom niezrównaną obsługę o indywidualnym charakterze, sklep internetowy oraz aplikację mobilną umożliwiającą wygodne zakupy online.
JESTEŚ CIEKAWY/A, JAK WYGLĄDA TWOJA PRACA? TWOJE ZADANIA TO:
• Obsługa Klientów sklepu internetowego poprzez: mail, livechat, media społecznościowe, kontakt telefoniczny;
• Obsługa i monitorowanie poprawności złożenia, skompletowania i dostarczenia zamówień złożonych przez Klientów sklepu internetowego;
• Weryfikacja płatności dokonanych przez Klientów;
• Obsługa reklamacji i zwrotów Klienta;
• Zlecenia zwrotów kosztów Klientom sklepu internetowego;
• Stała współpraca z działem logistyki;
• Współpraca ze sklepami stacjonarnymi Kontigo pod względem dostarczania i odbioru zamówień.
DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU, JEŚLI:
• Jesteś osobą otwartą i komunikatywną, lubisz pracę z ludźmi;
• Jesteś dyspozycyjna/y od poniedziałku do piątku;
• Potrafisz obsługiwać komputer i oprogramowania biurowe (Word, Excel, Power Point i programy pocztowe);
• Potrafisz organizować pracę własną;
MILE WIDZIANE: pierwsze doświadczenie związane z obsługą klienta i zainteresowanie branżą kosmetyczną.
ODKRYJ NASZE BENEFITY:
DODATKOWO OFERUJEMY:
• Możliwość zdobycia doświadczenia w jednej z największych firm w Polsce – Grupie Eurocash;
• Możliwość pracy hybrydowej (3 dni pracy z biura, 2 dni pracy zdalnej);
• Szeroki pakiet benefitów i wiele inicjatyw angażujących pracowników;
• Zniżki na produkty dla pracowników;
• Przyjazne środowisko pracy, otwarte i partnerskie relacje oraz troskę o rozwój pracowników potwierdzone certyfikatem Friendly Workplace oraz Top Employer Polska 2024.