Jesteśmy szybko rozwijającym się startupem (średni roczny wzrost firmy >1000%) produkującym technologiczne akcesoria samochodowe we własnym zakresie. Zmieniamy branżę produkując pierwsze w Polsce i UE innowacyjne dywaniki samochodowe z EVA z opatentowaną technologią. Od 3 lat ulepszamy życia i komfort zarówno kierowców jak i pasażerów działając na przestrzeni B2C (własny e-commerce) jak i B2B. Wiosną 2023 planujemy wejście na rynek globalny ze sprzedażą w 15+ krajach :)
Szukamy osoby, która pomoże nam w drodze do stania się czołowym brandem Technologicznych Akcesoriów Samochodowych na rynku UE oraz Świata. Wierzymy, że wszystko jest możliwe, jeżeli ma się określony CEL i właściwych LUDZI przy swoim boku, dlatego, interesuje nas osoba, która oprócz kompetencji zawodowych jest gotowa do pracy w szybko rosnącej firmie.
Czym będziesz się zajmować:
- Obsługa klientów za pośrednictwem kanałów telekomunikacyjnych - poczty elektronicznej oraz infolinii telefonicznej
- Budowanie przyjaznego wizerunku firmy
- Komunikacja z działem marketingu, działem IT i działem produkcji w celu przekazania potrzeb klienta oraz szczegółów zamówień
- Uzupełnianie danych w systemie CRM
Co otrzymujesz pracując na danym stanowisku:
Na start (okres próbny):
- Doświadczenie w pracy w startupie (jesteśmy na rynku od 3 lat z 10x+ rocznym wskaźnikiem wzrostu)
- Miesięczne wynagrodzenie w wysokości 4200-5000 brutto
- Praca zdalna w 100 %
- Benefity pracownicze takie jak: opieka psychologiczna, grupowe ubezpieczenie pracowników (a wkrótce więcej!)
- Firmowe produkty do własnego przetestowania
- Spotkania integracyjne
- Naprawdę młody i ambitny zespół (średni wiek zespołu - 29 lat)
- Produkt z którego będziesz dumny (index NPS > 86%)
- Wypłata wynagrodzenia zawsze na czas - od momentu założenia firmy nigdy nie mieliśmy opóźnień w wypłatach
- Dobra lokalizacja siedziby firmy: ul. Jana III Sobieskiego 110/29, Warszawa (praca stacjonarna) lub praca zdalna
- Mega ciekawy i efektywny proces wdrożenia, który pozwoli na samodzielną pracę już w przeciągu kilku dni
- Wyjazd do zakładu produkcji (Warszawa) z założycielem firmy jako część procesu wdrożenia
- Oficjalne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia na okres próbny (3 miesiące)
- Indywidualne szkolenie w zakresie znajomości produktów, historii i kultury pracy firmy
- Wszelkie niezbędne narzędzia dobrej jakości do wykonywania pracy
- Mega zaangażowani w rozwój firmy founderzy
- Adekwatny oraz zainteresowany w sukcesie swojego działu kierownik działu
Po odbyciu 3-miesięcznego okresu próbnego:
- Oficjalne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę / umowę świadczenia usług B2B/ umowę zlecenie
- Indywidualny budżet szkoleniowy na rozwój na danym stanowisku
- Praca zdalna w 100 %
- Możliwość awansu na stanowisko Starszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta
- Możliwość otrzymania podwyżki już po pierwszym półrocznym review
- Eventy integracyjne całej firmy
- W przypadku rekordów firma na swój koszt organizuje zespołowe wyjazdy
- Możliwość aktywnego wsparcia projektów i akcji marketingowo-sprzedażowych
- Wpływ na PR marki oraz jej osobowość poprzez kontakt z klientem
- Urlopy, które pozwolą nie wypalać się!
- Motywacja do podniesienia standardu własnego życia
Nasze wymagania:
- Ojczysta znajomość języka polskiego
- Minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Klienta lub Specjalisty ds. Reklamacji
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min B2
- Silne umiejętności komunikacyjne i organizacyjne (zarządzanie informacją oraz czasem)
- Przykładanie dużej uwagi do detali
- Znajomość obsługi Google Docs / Microsoft Office (Word, Excel)
- Umiejętność rozwiązywania problemów i chęć pomagania klientom
- Praca w pełnym etacie (5 dni w tygodniu)
________________________________
Aplikacje nieprzekraczające jednej strony A4 prosimy przesyłać w języku polskim. Przejrzymy każde przesłane nam zgłoszenie najszybciej jak to możliwe, jednak skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
W dokumencie aplikacyjnym prosimy o zamieszczenie następującej adnotacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Enjoy the Car Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”