Halo? Czy jest tu jakiś CyberOgarniacz aka Account Manager?
Szukamy osób:
- z min. 4-letnim doświadczeniem w agencji digitalowej w nadzorowaniu projektów z obszaru content marketingu, performance marketingu, UX, produkcji webaplikacji, SEO, e-commerce
- z udokumentowaną wiedzą na temat produkcji cyfrowych treści (artykułów, infografik, wideocastów, podcastów, etc.), zarządzania kampaniami 360 stopni, obsługą klientów e-commerce – czyt. posiadających zacne portfolio projektowe;
- dobrze zorganizowanych, samodzielnych, nastawionych na szukanie rozwiązań (nawet jeśli coś wymyka się spod kontroli);
- lubiących technologie.
Lista mast-hewów:
- umiejętność tworzenia zrozumiałych briefów dla autorów, grafików i mediaplannerów webdesignerów developerów (znajomość formatów, rozdzielczości, nomenklatury), delegowania zadań i współpracy z zespołem
- znajomość w praktyce kanałów dystrybucji cyfrowych treści (social media, blogosfera, vlogosfera, serwisy wertykalne, rozwiązania out of the box – chętnie damy się zaskoczyć!);
- opanowanie języka polskiego (w mowie i piśmie na wysokim poziomie) – to wcale nie jest takie proste;
- doświadczenie w planowaniu i rozliczaniu budżetów (świat XLS’ów);
- rozeznania w platformach contentowych (np. WordPress).
Fajnie jakbyś też
- wiedział/wiedziała, co to keynote, pages, numbers, trello, dropbox i DOC-sy na Googlu, Teamsy;
- znał/znała język angielski na poziomie B1 w górę.
A co możemy dać Ci w zamian?
- ludzkie podejście do godzin pracy i życia prywatnego (choć lubimy je czasem pomóc zorganizować);
- sprzęt z Jabłuszkiem (no chyba, że się uprzesz na Okienka);
- zacną, adekwatną do wiedzy i doświadczenia pensję;
- kartę na fitness dla odreagowania i deal z opieką zdrowotną na wszelki wypadek;
- pracę w modelu hybrydowym (zdalnie + z biura);
- kooperację z dużymi, globalnymi firmami.
Się zgadza wszystko? Czekamy na Twoje CV i portfolio projektowe (byłoby miło).
Jeśli będzie nam ze sobą po drodze – na pewno zadzwonimy :)