Kim jesteśmy?
Jesteśmy częścią międzynarodowej agencji FleishmanHillard założonej w Stanach Zjednoczonych, której historia sięga 1946 roku. W Polsce funkcjonujemy od 2004 r.
Jednym z naszych celów jest bycie najbardziej inkluzywną agencją na świecie (w myśl DE&I).
Co robimy?
v projektujemy kampanie komunikacyjne,
v zarządzamy projektami na wielu rynkach,
v projektujemy i współtworzymy kampanie edukacyjne, społeczne i produktowe,
v prowadzimy działania z obszaru zarządzania kryzysowego,
v nasze działania realizujemy w Polsce za granicą.
Więcej dowiesz się z naszej strony FleishmanHillard in Poland
Co jest dla nas ważne w codziennej pracy?
v etyka i uczciwość: robimy to co słuszne (w myśl naszego kodeksu etycznego),
v profesjonalizm: interesuje nas ciągły rozwój, uczymy się od siebie i od naszych klientów, chcemy sprostać ich oczekiwaniom i potrzebom,
v odpowiedzialność: wierzymy w komunikację, która zmienia sposób myślenia, zachowania, postawę,
v samodzielność i swoboda działania: łączy nas wspólny cel (nie tylko lokalnie, ale też globalnie),
v odwaga w wyrażaniu opinii: słuchamy i słyszymy,
v szacunek dla różnorodność: ludzie w naszym team’ie są pełni pasji i ciekawi świata, ale też zróżnicowani pod względem doświadczenia,
v kreatywność: myślimy odważnie i szukamy niesztampowych rozwiązań.
Z kim pracujemy i kogo szukamy?
Powiemy krótko: NAJLEPSZYCH TALENTÓW W BRANŻY tj. osób, które odważnie myślą, doceniają wartość, jaką daje zespół oraz wysokiej jakości praca, chcą się rozwijać i rozumieją potrzeby klienta.
Brzmi ciekawie?
Obecnie do naszego zespołu: Consumer/Tech, który zajmuje się u nas PR produktowym, brandingiem, PRem B2C, w obszarze lifestyle, consumer i tech
szukamy osoby do roli: Junior Account Executive
Miejsce pracy: Warszawa (praca hybrydowa)
Jakie mogą być standardowe zadania Junior Account Executive’a u nas?
· copywriting – tworzenie i redagowanie różnych treści i komunikatów na potrzeby mediów w obszaru healthcare (m.in. onkologia, szczepienia, zdrowie),
· kontakt z mediami, budowanie i podtrzymywanie relacji z dziennikarzami, w tym robienie follow-upów,
· współpraca z influencerami, ekspertami, itp. (od wyceny i briefu po egzekucję) przy wsparciu managera projektu,
· przygotowanie analiz, raportów czy prezentacji bezpośrednio dla naszych klientów (w tym w języku angielskim),
· współpraca z dostawcami zewnętrznymi, w tym współorganizowanie i uczestniczenie w eventach,
. monitoring mediów,
Po czym poznamy, że możesz się sprawdzić w tej roli?
Zaciekawiona/y? Prosimy, czytaj dalej 😊
Co oferujemy?
Brzmi dobrze? Wyślij nam swoje zgłoszenie 🤞👏😃
Rekomendowane oferty