Jako Focus Telecom Polska jesteśmy liderem oprogramowania Unified Communication & Customer Experience w Polsce. Jako pierwsi stworzyliśmy zaawansowaną platformę SaaS do kompleksowego zarządzania wielokanałową komunikacją oraz zgłoszeniami klientów.
Nasze innowacyjne rozwiązania i ekspercka wiedza od ponad 14 lat pozwalają naszym Klientom osiągnąć ponadprzeciętne wyniki biznesowe. Wielokrotnie zdobywaliśmy nagrody i wyróżnienia w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe.
Jesteśmy inni niż inni bo wyróżnia nas kultura. Mamy zwinne i pragmatyczne podejście do biznesu: działamy szybko, odważnie i z wizją efektów na jakich nam zależy.
Stawiamy na proaktywność, skuteczność i fajny flow między lubiącymi się ludźmi.
Więcej informacji o nas znajdziesz na www.focustelecom.pl.
Wraz z rozwojem firmy oraz dynamicznym pozyskiwaniem nowych projektów biznesowych, poszukujemy kandydata na stanowisko: ICT Support Engineer
Do Twoich zadań będzie należało:
- Wspieranie procesu przedsprzedażowego poprzez weryfikację potrzeb Klienta w zakresie doboru odpowiedniej technologii i rozwiązań IT - analiza wymagań Klienta pod kątem technicznym,
- Ścisła współpraca z działem sprzedażowym (CS, Sales, Partner Sales) w celu <ścisłej> analizy potrzeb klienta, bazując na jego możliwościach,
- Prezentowanie rozwiązań ICT odpowiadających na wymagania i potrzeby, poprzedzone wspólną analizą<z ownerem klienta>,
- Wsparcie techniczne klienta przed i po uruchomieniu docelowego, dedykowanego rozwiązania,
- Bieżąca współpraca z działem produktowym oraz software developmentem - będziesz miał wpływ na rozwój aplikacji.
Czego oczekujemy:
- Łatwości komunikacji i przekazywania wiedzy,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Zaangażowania i motywacji!
- Dobrych umiejętności prezentacyjnych oraz wysoką kulturę osobistą,
- Zdolności szybkiego uczenia, chęci rozwoju i zdobywania nowych umiejętności - bez tego ani rusz!
- Prawo jazdy kat. B.
Dołączając do zespołu otrzymasz:
- Elastyczny model pracy w siedzibie firmy w centrum Łodzi na Piotrkowskiej 148/150, na wdrożeniu u klienta oraz na home office,
- Cykliczne szkolenia produktowe,
- Pracę z nowoczesnymi technologiami ICT oraz AI,
- Sprzęt służbowy potrzebny do wykonywania codziennej pracy,
- Możliwość ustalenia elastycznych godzin pracy oraz dużej autonomii,
- Atrakcyjne wynagrodzenie z elementami motywującymi,
- Owocowe środy, kawa herbata oraz gorąca czekolada w łódzkiej kuchni,
- Karta Multisport oraz prywatna opieka medyczna,
- Spotkania integracyjne, inicjatywny dobroczynne oraz świętowanie urodzin.