Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nowa
Obsługa klienta

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Warszawa
5 000 - 7 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
5 000 - 7 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
5 000 - 7 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
5 000 - 7 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Foodcom S.A.

Foodcom S.A.

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą handlową, pośredniczącą w transakcjach w branży spożywczej, paszowej, FMCG i chemicznej (chemia industrialna). Współpracujemy z firmami w ponad 120 krajach na całym świecie, tworząc międzynarodowe środowisko pełne profesjonalistów i pasjonatów. Jesteśmy miejscem, gdzie liczy się pasja i motywacja, a nie pochodzenie, doświadczenie czy historia. To u nas możesz rozwinąć swoje skrzydła! Od 2021 roku nasz zespół rozrósł się z 35 specjalistów do ponad 150 pracowników. Nasza główna siedziba mieści się w sercu Warszawy przy Rondzie Daszyńskiego.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

język angielski

język polski

obsługa klienta

komunikacja

Opis stanowiska

O firmie:

Foodcom to dynamicznie rozwijająca się firma handlowa, pośrednicząca w transakcjach w branży spożywczej, paszowej, FMCG i chemicznej (chemia industrialna). Współpracujemy z firmami w ponad 120 krajach na całym świecie, tworząc międzynarodowe środowisko pełne profesjonalistów i pasjonatów. Jesteśmy miejscem, gdzie liczy się pasja i motywacja, a nie pochodzenie, doświadczenie czy historia. To u nas możesz rozwinąć swoje skrzydła!


Od 2021 roku nasz zespół rozrósł się z 35 specjalistów do ponad 150 pracowników. Nasza główna siedziba mieści się w sercu Warszawy przy Rondzie Daszyńskiego. Otworzyliśmy także cztery regionalne biura – w Hiszpanii, Krakowie, Wrocławiu i Lublinie. Dzięki naszemu innowacyjnemu podejściu nieustannie się rozwijamy i teraz szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu jako: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta.


Chcesz dowiedzieć się więcej o Foodcom? Zobacz, jak się u nas pracuje!

👉 https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=GOrr_Yna3w


Zakres obowiązków:

  • bezpośrednia obsługa klientów drogą telefoniczną i mailową.
  • udzielanie informacji o produktach i usługach oraz rozwiązywanie problemów oraz odpowiadanie na zapytania klientów.
  • obsługa skrzynek mailowych, LifeChatu oraz Europages
  • przygotowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi standardami
  • współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta


Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • znajomość MS Excel
  • biegła znajomość języka polskiego oraz angielskiego (w mowie i piśmie)
  • umiejętność pracy w zespole oraz samodzielnego podejmowania decyzji
  • dobra organizacja czasu pracy


Oferujemy:

  • Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji na rynku znajdującej się w samym sercu Warszawy (Rondo Daszyńskiego)
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej FitProfit
  • Dbamy o work-life balance
  • Spotkania integracyjne, np. piwne piątki, imprezy świąteczne
  • Owocowe środy


5 000 - 7 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

5 000 - 7 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

Rekomendowane oferty

Content Moderator (Junior Data Reviewer) with English and Hebrew

Nowa
Accenture
Kraków
English
Hebrew
Nowa

Specjalista ds. obsługi klienta z j. węgierskim

Nowa
AZAGroup
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
telefoniczna obsługa klienta
Nowa