Foodsi powstało z miłości do środowiska oraz pysznego jedzenia. Dodając do tego dużą dawkę technologicznej zajawki oraz biznesowego zacięcia, stworzyliśmy polski, foodtechowy startup, który dzięki swojej aplikacji mobilnej codziennie ratuje nadwyżki jedzenia z gastronomii i sektora spożywczego.
Poza aplikacją, z której jesteśmy bardzo dumni (mamy już ponad 1 500 000 pobrań), szybki rozwój Foodsi nie mógłby się odbyć bez zespołu wyjątkowych, głodnych rozwoju i wyzwań ludzi. I tak robimy następny krok i do naszego zespołu szukamy kolejnej niezawodnej osoby, która dołączy do nas jako Marketing Manager.
Jako Marketing Manager będziesz:
- monitorować realizację projektów marketingowych
- koordynować działania zespołu marketingowego
- opracowywać, wdrażać i realizować strategię marketingową Foodsi
- zarządzać budżetem marketingowym i optymalizować wydatki
- budować i utrzymywać relacje z partnerami biznesowymi oraz mediami
- podejmować decyzje i optymalizować działania marketingowe na podstawie analizy danych (w tym rynkowych)
- zarządzać projektami marketingowymi i na czas dopinać każdy temat
- aktywnie współpracować z innymi działami w organizacji i partnerami zewnętrznymi (agencje, freelancerzy)
- analizować i raportować skuteczność działań marketingowych w oparciu o wyznaczone wskaźniki oraz rekomendować strategię rozwoju (analityczny mindset is a must!)
Dlatego to stanowisko jest dla Ciebie, jeżeli:
- masz 3+ lata doświadczenia w roli marketing managera lub pokrewnej
- masz doskonałą umiejętność planowania i zarządzania budżetem
- efektywnie prowadzisz i koordynujesz kampanie marketingowe, definiujesz zadania i ustalasz priorytety
-
masz doświadczenie w analizie danych marketingowych i optymalizacji strategii (to jedno z Twoich kluczowych zadań w tej roli)
- jesteś proaktywnym, decyzyjnym i asertywnym liderem lub liderką, który/a potrafi inspirować zespół do osiągania wspólnych celów, a także zarządzać wieloma projektami jednocześnie
- masz analityczny mindset, a na hasło „formatowanie warunkowe” przeszywa Cię przyjemny dreszczyk emocji. W końcu po Excelu poruszasz się, jak ryba w wodzie
Zdobędziesz dodatkowe punkty, jeśli:
- masz wcześniejsze doświadczenie pracy w startupie produktowym (szczególnie w biznesie opartym o aplikację mobilną)
A tego możesz oczekiwać od nas:
- wynagrodzenia w przedziale 12 000 - 16 000 PLN netto (B2B) 💸
- realnego wpływu na rozwój i brand Foodsi 💪
- pracy przy innowacyjnym i nietuzinkowym projekcie z sektora food-tech 🌮
- MacBooka i wszystkiego innego, czego potrzebujesz do efektywnej pracy 🛍️
- szczerego wsparcia nie tylko w realizacji celów, ale też Twojego zdrowia i samopoczucia, o które zadbają prywatna opieka medyczna i kafeteria benefitów 🏄🏻♀️
- 20 dni płatnego time-off, dodatkowego wolnego dnia w miesiącu twoich urodzin i płatnej przerwy świątecznej 🏝️
- wygodnego, nowoczesnego i przyjaznego zwierzakom 🐕 biura w centrum Warszawy (mieścimy się w Central Point przy metrze Świętokrzyska) oraz elastycznych godzin pracy
- pracy w fajnym i ambitnym środowisku, bo lubimy nie tylko to, co robimy, ale przede wszystkim z kim tworzymy Foodsi 🧡
Sam proces wygląda tak:
- ☎️ Krótki telefon od nas
- 📋 Zadanie rekrutacyjne
- Spotkanie w naszym biurze składające się z dwóch części:
- 🧑💻 Rozmowa praktyczna z Dawidem (Perfomance Marketing Specialist) i Mateuszem - naszym CEO
- 🤙 Vibe check, czyli spotkanie z Weroniką (HRBP) i Laurą (Culture Partnerką) (30 minut)
Chcesz się dowiedzieć więcej o Foodsi? Zajrzyj TUTAJ
Czujesz, że to Ciebie szukamy? APLIKUJ I RATUJ PYSZNOŚCI Z NAMI 🚀