FRESH FACILITY
Fresh Office - po prostu czysto! Sprawiamy, że biura naszych klientów stają się czyste, lśniące i bezpieczne. Codziennie, w największych miastach w Polsce, chronimy tysiące pracowników przed kurzem, brudem i bakteriami, a wszystko w duchu zrównoważonego rozwoju i ekologii. Nasz nadrzędny cel to czyste i ekologiczne miejsce pracy! W tej chwili obsługujemy ponad 200 klientów abonamentowych, współpracujemy z takimi firmami jak: Tarkett, Cellnex, Swatch Group czy Benefit Systems.
Fresh Facility - po prostu czysto!
Sprawiamy, że biura i przestrzenie pracy naszych klientów stają się czyste, lśniące i bezpieczne. Codziennie w 4 największych miastach w Polsce, chronimy tysiące pracowników przed kurzem, brudem i bakteriami. Nasz nadrzędny cel to czyste i ekologiczne miejsce pracy! W tej chwili obsługujemy ponad 200 klientów abonamentowych, współpracujemy z takimi firmami jak: Brainly, Lobos, Knight Frank, Swatch Group czy Benefit Systems.
Chcąc dotrzeć ze swoją misją do jak największej ilości firm szukamy osoby, która pomoże nam to wszystko zorganizować pod względem księgowym, kadrowym oraz wesprze administracyjnie.
Jeżeli praca na wielu frontach, z różnymi wyzwaniami, w dużej dynamice zmian, na którą będziesz mieć wpływ i będziesz mógł wykazać się swoimi umiejętnościami jest dla Ciebie - zapraszamy do zapoznania się z ogłoszeniem. Szukamy osoby, której będziemy mogli w pełni zaufać i powierzyć zadania administracyjne i finansowe związane z kilkoma spółkami z naszej grupy, wiedząc, że zostaną one wykonane na najwyższym poziomie.
Poszukujemy skrupulatnej i zaangażowanej osoby na stanowisko:
OPIS STANOWISKA, czyli jaki będzie Twój zakres odpowiedzialności?
👉bieżąca ewidencja kosztów i przychodów oraz rozliczenie miesiąca dla każdej spółki z naszej grupy;
👉przygotowywanie i wykonywanie przelewów wynagrodzeń;
👉obsługa kont bankowych;
👉wdrażanie nowych procedur controllingowych i rozwijanie obecnych;
👉reprezentacja i kontakt z ZUS, US i innymi urzędami;
👉kontrolowanie cashflow oraz realizowanie przelewów;
👉wystawianie faktur;
👉windykacja klientów;
👉stała współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym (księgowość i kadry);
👉przygotowywanie i tworzenie umów dla Pracowników oraz innych dokumentów kadrowych (świadectwa pracy, wypowiedzenia, zaświadczenia);
👉obsługa procesów związanych z umowami obecnych oraz nowych Klientów;
👉odpowiedzialność za wdrażanie nowych procesów administracyjnych w firmach.
NASZE OCZEKIWANIA, czyli na czym najbardziej nam zależy?
👉doświadczenie - minimum 2 lata na podobnym stanowisku;
👉znajomość podstaw finansów przedsiębiorstw - pojęcia takie jak “bilans”, “koszty sprzedaży” i “marża” nie są Ci obce;
👉arkusz kalkulacyjny Google nie ma przed Tobą tajemnic - tabele przestawne, przejrzyste tabele, łączenie danych z różnych arkuszy czy proste filtrowanie i wyciąganie danych nie stanowią dla Ciebie problemu;
👉znajomość narzędzi Google Workspace - naszą pracę opieramy na tym narzędziu;
👉znajomość systemów jak Optima, Enova czy inny będzie dodatkowym atutem- planujemy wdrożenie we współpracy z Tobą takiego systemu;
👉dokładność - nie pozwolisz, żeby coś umknęło Twojej uwadze;
👉zorganizowanie - kalendarz i lista zadań to Twoi przyjaciele;
👉elastyczność i wytrwałość - lubisz i umiesz pracować pod presją czasu;
👉komunikatywność - kontakt z klientem i pracownikami, nie jest Ci straszny;
👉chęć rozwijania kompetencji i pozyskiwania nowej wiedzy - lubisz się uczyć i poznawać nowe programy;
👉kreatywność - kipisz pomysłami i szukasz rozwiązań ułatwiających pracę;
👉lubisz być wsparciem i pomocą dla innych pracowników;
CO OFERUJEMY?
👉realny i znaczący wpływ na rozwój działu administracji dla kilku naszych spółek i zarządzanie całym obszarem finansowo - administracyjnym;
👉benefity - pakiet medyczny, MultiSport;
👉kulturę pracy opartą na wsparciu, otwartości na pomysły i konstruktywnej komunikacji;
👉Świeże podejście do tradycyjnej usługi - jakość jako nadrzędny cel, sprawna komunikacja i szacunek do pracy pracowników (nie zatrudniamy sprzątaczek ale Panie sprzątające);
👉Współpracę z młodą, ale ugruntowaną firmą o wielkich ambicjach (mimo zawirowań rynkowych, kilkudziesięcioprocentowy wzrost r/r)
👉Możliwość rozwoju zawodowego dzięki ambitnym wyzwaniom i szkoleniom;
👉Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności;
👉Niezbędne narzędzia do pracy;
👉Pracę stacjonarną w atrakcyjnej lokalizacji - okolice Ronda Mogilskiego.
Jeśli po przeczytaniu tego ogłoszenia stwierdzasz, że ta praca może być dla Ciebie, prześlij nam swoje CV w formacie PDF i napisz kilka słów o sobie.
Rekomendowane oferty