Digital Marketing Specialist - learn IT
Marketing

Digital Marketing Specialist - learn IT

Bielsko-Biała
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
From Poland With Dev

From Poland With Dev

100% naszych klientów pochodzi z polecenia. Starannie analizujemy i dobieramy projekty, w których pracujemy. Cenimy zdrowe relacje i work-life balance. Brak dystansu, otwartość, zaufanie i ludzkie podejście to filary naszej codziennej pracy.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

digital marketing

B2B

content marketing

Product marketing

SEO

Google Analytics

PPC

web strategy

Mile widziane

social media

copywriting

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Nasz software house pracuje w większości dla klientów z polecenia, wobec czego jakość relacji z naszymi partnerami jest bardzo wysoka. Dzięki wysokiej wartości NPS nasz zespół w ciągu 7 lat rozwinął się organicznie do ok. 90 osób. Większość naszej pracy realizujemy dla ok. 30 klientów z USA (m.in. Austin, Nowy Jork, dolina krzemowa), pracujemy też dla firm z Niemiec i Wielkiej Brytanii. Z klientami rozumiemy się bardzo dobrze, najczęściej traktujemy ich jako członków zespołów, a nawet przyjaciół z pracy.


Cenimy relacje międzyludzkie, work-life balance i zaangażowanie w projekty zmieniające ten świat na lepsze, np. StartIT czy Świąteczna Paczka.


Szukamy specjalisty z obszaru digital marketingu. Kogoś, kto doskonale rozumie digital lead generation, identyfikację profilu klienta i z powodzeniem poprowadzi dla nas kampanie związane z software development services.


Na tym stanowisku docenisz:

  • brak “malowania trawy na zielono” - wysoka wartość NPS jest dowodem na wysoką jakość naszej pracy, dzięki czemu nasz marketing jest autentyczny i szczery
  • pracę w niewielkim, 7-osobowym, zgranym zespole zarządzającym naszym software house (m.in. Ela, Paweł, Mateusz, Aneta, Paulina, Ewa)
  • minimum formalności przy wysokim zaufaniu i wydajności pracy
  • możliwość rozwoju i posiadania coraz większego ownership - będziesz jedyną osobą full-time na stanowisku marketingowym w naszej firmie.


Zadania:

  • tworzenie i rozwój lead generation funnels, m.in. za pomocą kampanii marketingowych (PPC, organic, content) dotyczących wybranych stosów technologicznych naszej firmy
  • identyfikacja profili klientów i dopasowanie do nich komunikacji
  • monitoring i optymalizacja konwersji - stron, kampanii, itd.
  • tworzenie konspektów landing page’ów, stron internetowych, contentu (np. case study) i przekazywanie ich do wdrożenia teamowi UX/dev
  • ownership aktualności strony internetowej czy profili branżowych (np. Clutch)
  • koordynacja prac designera, copy- i contentwriterów (3 osoby part-time) oraz programistów
  • bieżąca współpraca z zarządem firmy, raportowanie rezultatów i realizacja strategii digitalowej
  • udział w realizacji strategii social media
  • ciągła optymalizacja SEO
  • dla chętnych: kreowanie strategii digital marketingu oraz pomoc w fotografowaniu lub tworzeniu video podczas eventów firmowych.


Wymagania:

  • komercyjne doświadczenie w digital marketingu B2B
  • nie jest konieczne doświadczenie w branży software development
  • umiejętności niezbędne do pozyskiwania wartościowego ruchu, przekładającego się na konwersje (new leads)
  • bardzo dobra znajomość zasad tworzenia stron internetowych i konwertującego contentu
  • znajomość narzędzi analitycznych (np. Google Analytics, Piwik, Hotjar, HubSpot) oraz platform reklamowych (np. Google Ads, Facebook Ads, Linkedin Ads)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (99% naszych materiałów tworzonych jest w tym języku)
  • mile widziane doświadczenie pracy na rzecz usług IT/software house, w tym podstawowa znajomość technologii.


Oferujemy:

  • przyjacielską, luźną atmosferę pracy i intensywny rozwój w międzynarodowym software house
  • nowy sprzęt do pracy do wyboru
  • work-life balance (m.in. płatny urlop przy B2B, MultiSport, becikowe, elastyczne godziny pracy, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, eventy sportowe)
  • przyjazną atmosferę sprzyjającą rozwojowi (program szkoleń, system poleceń, budżet integracyjny, lunche zespołowe i prezenty świąteczne)
  • wysoka kultura organizacyjna i używanie narzędzi ułatwiających pracę
  • UoP, B2B do wyboru
  • wynagrodzenie: 11-15k PLN netto+VAT B2B, 9-12k PLN brutto UoP
  • możliwość pracy zdalnej 4 dni w tygodniu + raz na tydzień obowiązkowe spotkania w biurze w Bielsku-Białej; możliwość korzystania z krakowskiego biura.


Nasz proces rekrutacji:

  • spotkanie z HR (30 min)
  • Spotkanie z Mateuszem (45 min)
  • zadanie rekrutacyjne
  • spotkanie z Pawłem (45 min).


Zapraszamy - aplikuj również bez CV. Napisz do Anety w razie pytań bądź wątpliwości.

Rekomendowane oferty

Senior Marketing Specialist (Digital & Growth)

Nowa
13 000 - 19 000 PLN/mies.
Act It Out
Gliwice
, Praca zdalna
Zdalnie
digital marketing
marketing automation
content marketing
Nowa