Full Stack Experts
Full Stack Experts to technologiczny one-stop-shop oraz partner wiodących dostawców technologii reklamowych. Specjalizujemy się w znajdowaniu najlepszych rozwiązań w obszarach: omnichannel, privacy, integracji API, które automatyzują korzystanie z platform reklamowych oraz analiz marketingowych przy użyciu narzędzi Google Cloud Platform/BigQuery. Jesteśmy oficjalnym partnerem Google Marketing Platform oraz Microsoft Advertising Channel Partner.
W dziale Marketing Analytics przeplatamy wiedzę ścisłą z pokładami kreatywności. Analizujemy, łączymy fakty, by tworzyć ciekawe i niepowtarzalne rozwiązania oraz rekomendacje dla naszych klientów. Szukamy błędów, optymalizujemy i sprawiamy, że dobre projekty osiągają jeszcze lepsze wyniki!
Przyjdź, zostań członkiem naszego zespołu i weź udział w projektach z zakresu marketingu analytics dla kluczowych marek na polskiej i globalnej scenie internetowej. W pozytywnej atmosferze, wśród ludzi, którzy znają się na tym, co robią. Stanowisko jest osadzone w Full Stack Experts 👉 fullstackexperts.eu
Co będziesz robić w Full Stack Experts jako Marketing Analytics Specialist?
🌕 Realizować wdrożenia Google Analytics i innych narzędzi marketingowych przez Google Tag Managera;
🌕 Konfigurować raporty, m.in. w Google Looker Studio;
🌕 Raportować, interpretować dane i prowadzić konsultacje dotyczące Google Analytics 4 360;
🌕 Aktywnie poszukiwać nowych rozwiązań, mających na celu optymalizację i poprawę kluczowych wskaźników sukcesu na stronach i w działaniach marketingowych realizowanych dla Klientów;
🌕 Brać udział w działaniach PR i aktywizacyjnych, w tym tworzyć artykuły eksperckie oraz prowadzić spotkania z obecnymi i potencjalnymi klientami.
Co oferujemy:
🎯 Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, w przedziale między 6 400 zł - 10 200 PLN brutto w przypadku umowy o pracę; 7 740 - 12 340 PLN w przypadku B2B;
🎯 Wysoką kulturę organizacji opierającą się głównie na 5 wartościach: Rozwoju Pracowników, Współpracy, Innowacyjności, Jakości i Kliencie;
🎯 Kulturę feedbacku i odpowiedzialności;
🎯 Pracę w atmosferze zrozumienia potrzeb i oczekiwań Klienta, która pozwala nam pełnić rolę strategicznego partnera naszych Klientów;
🎯 Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zarówno w ramach szkoleń technicznych, jak i kompetencji miękkich. Z nami możesz uzyskać również certyfikat DIMAQ;
🎯 Możliwość skorzystania z narzędzi rozwojowych (test Gallupa, FRIS czy RMP) oraz pracy z ekspertem w tym zakresie;
🎯 Współpracę z szerokim gronem specjalistów z różnych obszarów online marketingu w ramach zespołów partnerskich pracujących nad realizacją wieloobszarowych projektów;
🎯 System pracy hybrydowej – pozwalający na łączenie pracy z naszego nowoczesnego biura w centrum Łodzi z pracą w domowym zaciszu (w biurze spotkamy się 1-2 w tygodniu lub raz w miesiącu na 3 dni);
🎯 Elastyczny czas pracy – możesz rozpocząć pracę między godziną 7 a 10. To Ty decydujesz, o której startujesz😊;
🎯 39 godzinny tydzień pracy – w piątki pracujemy godzinę krócej;
🎯 Onboarding ze wszystkich obszarów merytorycznych oraz opiekę Buddy’ego w pierwszych tygodniach pracy;
🎯 Benefity: konsultacje psychologiczne, integracje działowe i firmowe, karta sportowa, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie grupowe. Oczywiście mamy też owocowe poniedziałki😉;
🎯 Benefity urlopowe: urlop stażowy, urlop nagroda, płatny dodatkowy urlop regeneracyjny – sabbatical;
🎯 Rozwój w Full Stack Experts, firmie która należy do elitarnego grona Google Marketing Platform Sales Partner.
Czego poszukujemy u kandydata na stanowisku Marketing Analytics Specialist?
✅ Umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na podstawie danych;
✅ Wiedzy i umiejętności w zakresie wdrażania i wykorzystania: Google Analytics, najlepiej potwierdzone certyfikatem Google Analytics Individual Qualification; Google Tag Manager, Looker Studio;
✅ Znajomości co najmniej podstaw R / Python / JavaScript / SQL;
✅ Znajomości języka angielskiego na poziomie B2;
✅ Doświadczenia w pracy przy projektach z obszaru marketing analytics;
✅ Komunikatywności;
✅ Znajomości zasad lub podstaw: BigQuery / R / Python / JavaScript (nie jest wymagana, ale będzie dodatkowym atutem);
✅ Doświadczenia w analityce jakościowej, w tym znajomość narzędzi takich jak Hotjar, Microsoft Clarity lub innych; oraz umiejętności interpretacji dostępnych w nich raportów (mile widziane).
Przebieg rekrutacji:
01
Prześlij CV, w którym pokażesz nam co umiesz i co robiłeś/aś dotychczas oraz pozostałe dokumenty (np. portfolio/list motywacyjny jeśli rekrutacja tego wymaga).
02
Przeanalizujemy Twoje CV, następnie otrzymasz e-mail z formularzem zawierającym pytania uzupełniające aplikację. Informacje dotyczące kolejnych etapów procesu będziesz otrzymywać również mailowo – prosimy Cię o czujność.
03
W kolejnych etapach zaprosimy Cię na spotkania z nami, a także w razie potrzeby poprosimy o uczestnictwo w telefonicznej weryfikacji znajomości języka angielskiego, wykonanie zadania rekrutacyjnego bądź dodatkowych testów. Każdorazowo poinformujemy Cię o tym mailowo.
04
Poznaj zespół, przejdź szkolenia onboardingowe i rozpocznij swoją karierę realizując projekty dla największych marek na rynku i zdobywając międzynarodowe nagrody branżowe.
W razie dodatkowych pytań możesz do Nas napisać:
Rekruterka: Anna Musierowicz-Kuczawska
Sprawdź podobne oferty pracy