Jako członek naszego zespołu będziesz pracować blisko z działem sprzedaży. Kładziemy nacisk na efektywną komunikację i współpracę między zespołami, dlatego Twoja zdolność do wyciągania istotnych informacji będzie kluczowa.
Czego od Ciebie oczekujemy? Przede wszystkim umiejętności krytycznego myślenia i wyciągania wniosków. Nasza praca polega na tworzeniu treści, które przyciągają uwagę klientów, więc dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży.
Na tym stanowisku będziesz wspierać biznes i budowę marki poprzez:
· tworzenie komunikatów marketingowych i sprzedażowych w języku angielskim, w oparciu o przewagi konkurencyjne,
· zarządzanie projektami, analizę i interpretację dostarczanych wyników,
· zbieranie informacji o potrzebach i wymaganiach klientów, zależnie od etapu ścieżki zakupowej,
· pozyskiwanie wiedzy o projektach realizowanych w firmie,
· bliską współpracę z zespołem sprzedaży w celu jak najlepszego opracowania materiałów marketingowych i innych inicjatyw wspierających sprzedaż,
· dbałość o efektywną komunikację, przepływ informacji, pilnowanie terminów,
· umiejętność organizacji własnej pracy oraz elastyczność w dostosowywaniu się do zmieniających się kontekstów.
Szukamy Ciebie, jeśli:
· masz min. 5 lat doświadczenia w obszarze marketingu (lub biznesu), w tym 3 lata w branży IT,
· tworzysz atrakcyjne i profesjonalne materiały marketingowe, które odzwierciedlają strategię i wartości firmy,
· potrafisz pracować z ludźmi z osobami na różnych szczeblach organizacji, w tym zespołami sprzedażowymi,
· umiejętnie „łączysz kropki” na podstawie dostępnych informacji, identyfikujesz wzorce, wyciągasz wnioski i proponujesz rozwiązania,
· potrafisz trafnie kwestionować przyjęte założenia oraz identyfikować niespójności w projektach,
· posiadasz wiedzę oraz praktyczne umiejętności z zakresu planowania i priorytetyzowania projektów marketingowych, zarówno w obszarze strategii, jak i operacyjnych działań marketingowych,
· jesteś gotowy/a przyjeżdżać do naszego gliwickiego biura 1 raz w miesiącu,
· posługujesz się językiem angielskim na poziomie zaawansowanym (min. C1).
Rekomendowane oferty