📱 Senior Marketing Specialist
🕐 Full-time
🏙 Poznań
🎲 Go on Board | Adventure-driven Studio
Cześć, to my, Go On Board!
🔍 Poszukujemy Senior Marketing Specialist, który/która poprowadzi komunikację marketingową naszych nowych projektów w Polsce i na świecie!
Jesteśmy zespołem zapalonych graczy, który w swojej historii stworzył 3 gry, ale jedna z nich, "Wiedźmin: Stary Świat", stała się jednym z najlepszych tytułów na świecie! Nasza ostatnia kampania na Kickstarterze to największy polski sukces w świecie planszówek i piąta największa zbiórka na grę planszową. Tworzymy gry planszowe wciągające graczy w immersyjne doświadczenie przeżywanych przygód. Wyzwanie przed jakim stoimy to tworzenie wielu kampanii w roku, na całym świecie! Więcej informacji o naszych projektach możesz znaleźć na kickstarter'ze: LINK
🔥
Szukamy pasjonata/pasjonatki, który wie na czym polega działanie jako część kreatywnego zespołu w branży gier i zadba o maksymalizację rozpoznawalności naszej marki oraz o najwyższą jakość naszej komunikacji zewnętrznej.
🔥
Twoimi zadaniami będzie:
-
Wdrażanie i rozwój strategii marketingowych - opracowywanie i realizacja skutecznych strategii marketingowych zgodnych z misją firmy, skupiających się na promocji gier planszowych i budowaniu społeczności.
-
Analiza i optymalizacja -monitorowanie i analiza danych marketingowych, identyfikacja trendów i dostosowywanie strategii w celu optymalizacji wyników.
-
Współpraca ze społecznością - budowanie i utrzymywanie relacji z klientami i społecznością graczy, zbieranie opinii i sugestii, uczestniczenie w dialogu z fanami marki.
-
Współpraca z partnerami i influencerami - nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami branżowymi, influencerami i recenzentami
-
Zarządzanie kampaniami reklamowymi - projektowanie i realizacja kampanii reklamowych online i offline, zgodnie z celami firmy.
-
Zarządzanie projektami specjalnymi - prowadzenie i koordynowanie projektów specjalnych, takich jak wydarzenia, targi branżowe, promocje specjalne, itp.
-
Współpraca z zespołem - ścisła współpraca z zespołem marketingowym, w tym z osobami odpowiedzialnymi za media społecznościowe i treści wideo, aby zapewnić spójność i efektywność kampanii.
-
Content Marketing - tworzenie i publikowanie atrakcyjnych treści marketingowych, które mogą uzupełniać działania w mediach społecznościowych i wideo.
-
Wsparcie dla sprzedaży - współpraca z zespołem sprzedaży w celu opracowania materiałów promocyjnych, ofert specjalnych i innych inicjatyw wspierających sprzedaż.
-
Śledzenie standardów branżowych -działanie zgodne z obowiązującymi trendami branżowymi.
Poszukujemy osoby, która:
- Zna branżę gier planszowych, rozumie potrzeby graczy i charakterystykę społeczności.
- Rozumie crowdfunding (Kickstarter, Gamefound) pod kątem gier planszowych.
- Może pochwalić się minimum 3-letnim doświadczeniem w marketingu (w tym w zarządzaniu kampaniami, analizie danych i realizacji strategii marketingowej).
- Biegle zna narzędzia marketingowe - w tym analityczne i reklamowe.
- Ma doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarówno pisemne, jak i ustne, w języku polskim i angielskim.
- Doskonale organizuje swoją pracę.
Dobrze jeśli:
- Masz doświadczenie w kierowaniu małym zespołem lub koordynowaniu projektów zespołowych.
- Potrafisz tworzyć atrakcyjne i profesjonalne materiałów marketingowe, które odzwierciedlają charakter i wartości firmy.
- Rozbudował_ś swoją sieć kontaktów z influencerami, twórcami i partnerami biznesowymi w branży gier planszowych.
- Nie obce Ci planowanie i realizacja wydarzeń, takich jak targi, konferencje, itp.
Oferujemy:
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
- Umowa o pracę lub inna dogodna forma współpracy.
- Praca przy epickich licencjach - takich jak Wiedźmin
- Elastyczne godziny pracy oraz możliwy home office.
- Premie projektowe.
- Stabilność finansową dużego wydawcy, przy zachowaniu vibe'u start-up’u.
- Pozytywną atmosferę w zespole pasjonatów.
- Nielimitowany dostęp do planszówek w biurze.
Jak wygląda proces dołączenia do przygody w Go On Board?
1) Zapoznamy się z Twoim portfolio i/lub CV i skontaktujemy się z Tobą mailowo.
2) Na początku porozmawiasz z naszą rekruterką - Olą, która zada Ci kilka pytań dt. Twojego doświadczenia i opowie więcej o tej roli w Go On Board.
3) W drugim etapie będziesz miał/miała okazję porozmawiać z Krzysztofem, Head of Marketing Go On Board, który szerzej poruszy techniczne kwestie oraz opowie więcej o roli w teamie marketingu.
Na tym spotkaniu będziemy również omawiać konkretne case study, w których będziesz mógł/mogła wykazać się swoimi umiejętnościami.
I to już!
Nie czekaj dłużej i dołącz do przygody z Go On Board! Aplikuj!