• Zarządzanie zespołem, w tym rozwój i szkolenie pracowników;
• Zarządzanie operacyjne i strategiczne działami firmy, takimi jak marketing i sprzedaż;
• Ustalanie i monitorowanie celów opartych na wskaźnikach KPI;
• Opracowywanie i nadzorowanie wdrożenia strategii rozwoju;
• Planowanie i nadzorowanie budżetu działu;
• Bieżąca analiza rynku w kontekście działalności firmy - tendencje rozwoju, konkurencja, segmentacja.
• Co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w kanale e-commerce;
• Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
• Silne umiejętności organizacyjne i strategicznego planowania;
• Wysoko rozwinięte kompetencje menadżerskie, w tym umiejętność motywowania zespołu i podejmowania decyzji w oparciu o dane;
• Znajomość narzędzi informatycznych takich jak Nozbe, JIRA, Slack itp.
• Autonomię w działaniu i swobodę w podejmowaniu decyzji;
• Elastyczne godziny pracy;
• Praca w doświadczonej i samodzielnej grupie pracowników;
• Możliwości rozwoju zawodowego;
• Programy motywacyjne na podstawie osiąganych wyników;
• Stabilne zatrudnienie na umowie B2B.
Sprawdź podobne oferty pracy