👋 Dzień dobry, cześć!
Poszukujemy doświadczonych Project Managerów nazywanych także Accountami, czy tak jak u nas Customer Success Specialist.
Postanowiliśmy nazwać ten dział Customer Success, ponieważ wiemy, że sukces klienta osiągnięty dzięki naszym działaniom to rozwój dla każdej ze stron ✨.
Stanowisko jest w 80% oparte na zarządzaniu projektami marketingowymi klienta oraz 20% na dosprzedaży usług dla klientów ze swojego portfolio, z których można uzyskać dodatkową premię.
Zależy nam na doświadczeniu przede wszystkim w dużych i średnich projektach (minimum parę usług, budżety reklamowe 30k PLN+).
Współpracujemy z markami tj. Neonail, S’portofino, Opengift, Kinderkraft, Puccini
*poszukujemy osób z Poznania i okolic ze względu na hybrydowy model pracy.
💼 Do podstawowych obowiązków na tym stanowisku należą:
-
zarządzanie współpracą z klientami głównie z obszaru e-commerce, posiadającymi więcej niż jedną usługę z obszaru digital marketingu - nierzadko działającymi na wielu rynkach europejskich,
- organizacja i prowadzenie spotkań z klientem, a także spotkań wewnętrznych, podczas której omawiana jest strategia działań,
- zarządzanie workflow projektów w Asanie,
- kontakt z klientem w formie spotkań na żywo, video-konferencji, rozmów telefonicznych jak i korespondencji mailowej,
- upselling usług agencji wśród obsługiwanych klientów (dodatkowo premiowany),
- monitorowanie i analiza biznesu klienta na podstawie dostępnych narzędzi jak Google Analytics, Menedżer Reklam Facebooka, Semstorm,
- przygotowywanie raportów i omawianie ich z klientem,
- edukacja i onboarding nowych klientów,
- śledzenie trendów i benchmarków w branży digital marketingu.
✅ Zastanawiasz się czy szukamy właśnie Ciebie? Tak, jeżeli:
- dobrze znasz digital marketing, a pojęcia z obszarów: Google Ads, SEO, Google Analytics, Social Ads nie są Ci obce,
- masz minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w agencji marketingowej lub domu mediowym,
- z łatwością nawiązujesz, a także utrzymujesz długotrwałe relacje (to bardzo ważne!),
- wiesz jak budować dobry wizerunek firmy w oczach klientów i partnerów,
- pracowałeś/aś na narzędziu do zarządzania zadaniami tj. Asana, Jira, ClickUp,
- bez trudu tworzysz dedykowane prezentacje raportowe,
- potrafisz negocjować, mając z tyłu głowy rentowność produktu,
- swobodnie posługujesz się narzędziami takimi jak: Google Analytics 4, Panel Google Ads, Menedżer reklam na Facebooku, Semstorm i Ahrefs,
- potrafisz samodzielnie ocenić efektywność działań digital marketingowych w oparciu o podstawowe raporty z w/w narzędzi,
- jesteś samodzielny/a i potrafisz zorganizować sobie pracę własną.
- (mile widziane: posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym,)
🎁 Oferujemy:
- umowę o pracę bądź kontrakt B2B,
- pracę hybrydową po okresie próbnym - 3 dni pracy z biura/2 dni pracy z domu w tygodniu,
- współpracę z firmami będącymi liderami w swoich branżach,
- prowizję od dosprzedaży usług,
- służbowego Macbooka i telefon,
- platformę benefitową, na której możesz wybrać świadczenia dopasowane do Ciebie,
- bardzo duże portfolio usług agencyjnych (co ułatwia dosprzedaż usług),
- atmosferę pełną otwartości i szacunku,
- pracę w agencji „top of mind” w naszej niszy,
- dbałość o to, by nasza marka była dobrze postrzegana,
- współpracę z HR Business Partnerem i możliwości rozwoju kompetencji miękkich,
- procesy, które usuwają chaos organizacyjny,
- indywidualny budżet szkoleniowy
Proces rekrutacyjny
👉 Zaaplikuj – jeśli spełniasz poniższe warunki – chętnie spotkamy się z Tobą na rozmowie rekrutacyjnej w formie Google Meet lub na żywo i przedstawimy Ci czym się zajmujemy. :)
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
- Jeśli Twoje CV spełni nasze oczekiwania, skontaktuje się z Tobą Dominika - HR Business Partnerka. (30-40 min.)
- Jeśli rozmowa wstępna okaże się pozytywna, drugim etapem będzie rozmowa w naszym biurze z Michałem - współzałożycielem Agencji. (60-90 min.)