• Oferty
  • Wszystkie ofertyPoznańMarketingPerformance (SEM)Specjalista Meta i Google Ads
    Specjalista Meta i Google Ads
    Marketing
    GOLDEN GUY

    Specjalista Meta i Google Ads

    GOLDEN GUY

    Poznań
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    Performance
    Meta Ads
    Google Analytics
    Google Ads

    Mile widziane

    Google Tag Manager
    tiktok ads
    Pinterest Ads

    Opis stanowiska

    Jesteśmy prężnie działającą agencją butikową, rozwijającą się nie tylko na rynku poznańskim, ale i międzynarodowym. Zależy nam na dostarczaniu najwyższej jakości działań, zorientowanych na cele biznesowe swoich klientów. Działamy dla nich zarówno w aspekcie przygotwania contentu, prowadzenia kanałów social mediowych oraz płatnych kampanii. W naszym biurze, usytuowanym w samym centrum miasta, znajdziesz nie tylko przyjazną i otwartą ekipę, ale i chętną do pomocy i dzielącą się wiedzą. W bliskiej okolicy znajdują się kawiarnie, przestrzeń zielona (idealna do pracy w słoneczne dni), restauracje, a w biurze codziennie rano czekać będzie na Ciebie catering.


    Do naszego zespołu poszukujemy Performance Specialist z minimum 2-letnim doświadczeniem w obsłudze Meta Ads i Google Ads.


    Co powinieneś umieć:

    • ☑️ planować zakup reklam w systemie Meta Ads i Google Ads (TikTok Ads i Pinterest Ads będą dodatkowym atutem),
    • ☑️ tworzyć mediaplany zorientowane na realizację głównych celów biznesowych klientów,
    • ☑️ optymalizować i skalować reklamy,
    • ☑️ współpracować z innymi działami (copywriting oraz design),
    • ☑️ analizować wyniki i wyciągać wnioski,
    • ☑️ mierzyć i raportować efektywność wszystkich działań (m.in. Google Analytics),
    • ☑️ Google Analytics (GA4) - ustawienie i umiejętność wyciągania potrzebnych danych,
    • ☑️ Google Tag Manager (GTM) - podstawy wdrożenia analityki będą dodatkowym atutem.


    Twoje atuty:

    • ✅ analityczny i otwarty umysł,
    • ✅ kreatywność i zorientowanie w e-marketingu,
    • ✅ perfekcyjna znajomość systemów reklamowych m.in. Meta Ads i Google Ads (minimum 2-letnie doświadczenie),
    • ✅ znajomość formatów reklamowych,
    • ✅ chęć do nauki i nieustannego rozwoju,
    • ✅ komunikatywność i przyjazne nastawienie.


    Dlaczego warto aplikować:

    • 👉 rozwiniesz swoją wiedzę w obszarze płatnych reklam,
    • 👉 poznasz branżę e-commerce i będziesz brał udział we wdrożeniach klientów,
    • 👉 dowiesz się jak w praktyce wykorzystywać nowoczesne rozwiązania,
    • 👉 będziesz rozwijał ciekawe i perspektywiczne projekty,
    • 👉 nauczysz się organizacji pracy oraz korzystania z narzędzi do zarządzania projektami,
    • 👉 zyskasz umiejętność samodzielnego podejmowania kluczowych decyzji,
    • 👉 staniesz się częścią kreatywnego zespołu.


    Co zyskasz:

    • 💪 praca w biurze w centrum Poznania,
    • 💪 przyszłościowe umiejętności i zawód,
    • 💪 motywujący system wynagrodzenia,
    • 💪 możliwość hybrydowej pracy,
    • 💪 szkolenia i możliwość rozwoju.


    Wynagrodzenie chętnie dostosujemy do Twoich umiejętności.

    1 423 - 2 329 USD

    Umowa o pracę

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Performance Marketing Specialist

    Performance Marketing Specialist

    Nowa
    Agencja Whites
    Warszawa
    Google Analytics
    Meta
    odpowiedzialność
    Nowa
    Account Excutive

    Account Excutive

    Nowa
    DDB Warszawa
    Warszawa
    komunikatywność
    Angielski
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Performance Specialist

    Performance Specialist

    Nowa
    1 294 - 1 812 usd
    Brand new Brand
    Kraków
    SEM
    GMC
    Google Analytics
    Nowa
    Programmatic Specialist (stały współpracownik/freelance)

    Programmatic Specialist (stały współpracownik/freelance)

    Nowa
    Cube GROUP
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Google Analytics
    Nowa
    Senior Specjalista Meta ADS

    Senior Specjalista Meta ADS

    Nowa
    Agencja Reklamowa ROXART
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    e-commerce
    odpowiedzialność
    PPC
    Nowa