Oferty
Programmatic (AT)
Nowa
Marketing

Programmatic (AT)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
GroupM

GroupM

Jesteśmy największą grupą mediową w Polsce, w skład której wchodzą czołowe domy mediowe: EssenceMediacom, Mindshare,Wavemaker, GroupM. Posiadamy Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023 & 2024, a nasze kompetencje są potwierdzone certyfikatem DIMAQ! #DIMAQEmployer. Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

DV360

Programmatic

myślenie analityczne

TradeDesk

Opis stanowiska

GroupM – największą na świecie grupą mediową skupiającą agencje należące do WPP – EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker. Działamy dla nich w obszarach performance marketingu, programmatic advertising, searchu czy social media oraz wspólnych negocjacji, inwestycji w zaawansowane technologicznie narzędzia, kreację contentu i rozwiązań dla komunikacji w mediach cyfrowych. 

Posiadamy certyfikaty Top Employer Poland & Europe 2021-2024, które potwierdzają, że nasza firma posiada i działa wedle określonych procesów i standardów HR-owych. 

Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.

 

W związku z pozyskaniem nowego Klienta, szukamy osób, które chcą rozwijać swoją karierę w obszarze Programmatic – bez względu na to, na jakim etapie rozwoju jesteś!

 

Kogo szukamy?

  • osób o różnym stopniu doświadczenia w Programmatic – od juniora do managera,
  • osób zainteresowanych rozwojem w obszarze Programmatic – entry level.

Niezależnie od stanowiska, będziesz współtworzyć zespół Activation Team, który rozłożone wcześniej touchpointy i przyporządkowane im cele mediowe, finalizuje.

Prócz osób tworzących Twój team, będziesz współpracować z zespołami odpowiedzialnymi za strategię i planowanie taktyczne mediów. 

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • zakup/monitorowanie kampanii w mediach internetowych,
  • analiza i optymalizacja prowadzonych działań reklamowych,
  • przygotowywanie raportów z realizowanych kampanii.

 

W wykonywaniu powyższych zadań pomoże Ci:

  • doświadczenie w obszarze Programmatic, (dla entry level zainteresowanie tym obszarem),
  • znajomość platformy DSP i samodzielne poruszanie się w 1 lub 2 platformach (np. DV360, TradeDesk),
  • swobodna komunikacja w języku angielskim (min. B2),
  • znajomość Excela co najmniej na poziomie tabel przestawnych,
  • analityczne myślenie.

Świetnie odnajdziesz się w naszym zespole, jeśli cechujesz się skrupulatnością oraz umiesz priorytetyzować zadania.

 

Czego możesz spodziewać się po nas?  

  • jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę,
  • dzielimy się wiedzą,
  • mamy dostęp do najnowszych technologii jako jedni z pierwszych,
  • umowy o pracę,
  • benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej i opieki medycznej,
  • pracy hybrydowej,
  • braku dress code, czyli luźniej, przyjaznej atmosfery.


Sprawdź podobne oferty pracy

Marketing Automation Specialist

Nowa
13 000 - 19 000 pln
Text
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
marketing automation
SaaS
Nowa

Ekspert ds. Marketingu

Nowa
Alior Bank SA
Warszawa
marketing
kampanie marketingowe 360
Nowa

Market & Customer Intelligence Expert

Nowa
9 000 - 10 000 pln
Britenet
Warszawa
Salesforce
HubSpot
PowerBI
Nowa

Media Buyer

Nowa
CALZ Polska
Warszawa
zarządzanie budżetem
język angielski
media buyer
Nowa

Head of Influencer Marketing

Nowa
Altavia Kamikaze Sp. z o.o.
Warszawa
język angielski
Slack
Asana
Nowa