• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaSprzedażEkspert ds. zarządzania bazą i kampaniami CVM
    Ekspert ds. zarządzania bazą i kampaniami CVM
    Sprzedaż
    Grupa Morizon-Gratka

    Ekspert ds. zarządzania bazą i kampaniami CVM

    Grupa Morizon-Gratka

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Starszy specjalista/Senior
    Forma zatrudnienia
    B2B, UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    CRM

    Opis stanowiska

    Grupa Morizon-Gratka Sp. z o.o. to wiodący wydawca serwisów ogłoszeniowych w Polsce, które co miesiąc odwiedza blisko 4 mln użytkowników. Od połowy 2020 roku Morizon.pl i Gratka.pl działają w strukturach Ringier Axel Springer Media – grupy mediowo-technologicznej prowadzącej takie serwisy internetowe jak: Onet, Business Insider, Forbes czy Noizz.


    Obecnie do zespołu Customer Value Management szukamy osoby z doświadczeniem w zakresie zarządzania kampaniami CVM do klientów i taktykami sprzedażowymi. Ekspert w tej dziedzinie musi wykazywać się umiejętnościami analitycznymi, strategicznym myśleniem, a także doskonałą znajomością narzędzi do analizy danych i zarządzania relacjami z klientami (CRM).

     Celem naszego działu jest zwiększanie wartości, jaką nasi klienci otrzymują w ramach wykupionych produktów i usług, poprzez ich rozwój, wdrażanie innowacji, udoskonalanie wewnętrznych procesów oraz działań związanych z obsługą klienta.



    Twoje zadania:

    ➡️ Analiza baz danych, segmentacja i profilowanie klientów

    ➡️ Przeglądanie i analizowanie danych klientów w celu identyfikacji trendów, potrzeb oraz potencjału sprzedażowego

    ➡️ Podział bazy klientów na różne segmenty na podstawie określonych kryteriów, takich jak zachowania zakupowe, preferencje, demografia, by lepiej dostosować komunikację i oferty

    ➡️ Projektowanie i realizacja kampanii sprzedażowych i utrzymaniowych

    ➡️ Opracowywanie i wdrażanie strategii dla różnych etapów cyklu życia klienta – od pozyskania, poprzez dosprzedaż (up-selling) i cross-selling, aż do lojalizacji i działań antychurnowych

    ➡️ Tworzenie zasad i reguł, które kierują personalizacją ofert, kampanii marketingowych i taktykami sprzedaży

    ➡️ Opracowywanie koncepcji, realizacja a także monitorowanie postępów i efektywności kampanii sprzedażowych i utrzymaniowych w celu zwiększenia wartości przychodu od klienta

    ➡️ Wykonanie operacji masowych zmian cen dla istniejących klientów

    ➡️ Zarządzanie projektami, raportowanie, wsparcie kanałów sprzedaży

    ➡️ Zarządzanie projektami od fazy koncepcyjnej do realizacji, włączając w to planowanie, koordynację działań, ocenę wyników i rekomendacje zmian do procesów

    ➡️ Tworzenie szczegółowych raportów dotyczących wyników kampanii, analizowanie wyników i dostarczanie rekomendacji na przyszłość

    ➡️ Współpraca z innymi Działami , aby zapewnić spójność i skuteczność działań zarówno sprzedażowych, jak i marketingowych


    Czego oczekujemy?

    ➡️ Co najmniej 2 lat doświadczenia w zarządzaniu bazą i kampaniami CVM do klientów

    ➡️ Umiejętności analizowania dużych zbiorów danych, wyciągania wniosków i identyfikowania trendów

    ➡️ Biegłej obsługi MS Excel oraz umiejętności pracy z systemami CRM i innymi bazami danych

    ➡️ Zrozumienia celów biznesowych firmy i umiejętności dostosowywania działań analitycznych do tych celów

    ➡️ Umiejętności opracowywania i wdrażania skutecznych strategii sprzedażowych opartych na danych

    ➡️ Łatwości w prezentowaniu skomplikowanych analiz w sposób zrozumiały dla różnych grup odbiorców, w tym osób niefachowych

    ➡️ Efektywnej współpracy i komunikacji z różnymi działami firmy, w tym z marketingiem, sprzedażą i IT

    ➡️ Planowania, organizowania i nadzorowania projektów od fazy koncepcyjnej do realizacji

    ➡️ Skutecznego zarządzania czasem i priorytetami w dynamicznym środowisku pracy


    🔥Mile widziane:

    ➡️ Komunikatywna znajomość języka angielskiego

    ➡️ Zdolność do logicznego myślenia i twórczego rozwiązywania problemów

    ➡️ Umiejętność dostosowywania się do zmieniających się warunków i wymagań

    ➡️ Proaktywne podejście do zadań i samodzielność w działaniu



    Oferujemy:

    ➡️ Pracę w modelu hybrydowym

    ➡️ Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę albo B2B z konkurencyjną podstawą i systemem premiowym

    ➡️ Dobrze zorganizowany i otwarty na współpracę zespół

    ➡️ Dostęp do platformy Nais (m.in. prywatna opieka medyczna, karta multisport)

    ➡️ Stabilność (należymy do międzynarodowej grupy mediowej), a jednocześnie przyjazną atmosferę 

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Doradca Klienta Energii Odnawialnej ☀️

    Doradca Klienta Energii Odnawialnej ☀️

    Nowa
    3 106 - 5 176 usd
    Polenergia Fotowoltaika
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    zaangażowanie
    rozwój
    skuteczna komunikacja
    Nowa
    Przedstawiciel handlowy palarni kawy

    Przedstawiciel handlowy palarni kawy

    Nowa
    1 423 - 2 200 usd
    Czarna Fala
    Warszawa
    dobra organizacja pracy
    priorytetyzacja
    budowanie relacji
    Nowa
    Przedstawiciel handlowy w branży reklamowej

    Przedstawiciel handlowy w branży reklamowej

    Nowa
    1 682 - 2 847 usd
    Growton Group
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    dobra organizacja pracy
    account manager
    doradztwo
    Nowa
    Przedstawiciel Handlowy ds. Energii, Gazu i OZE

    Przedstawiciel Handlowy ds. Energii, Gazu i OZE

    Nowa
    Energomix S.A
    Sopot
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    dobra organizacja pracy
    sprzedaż
    obsługa klienta
    Nowa
    Export Manager w firmie produkcyjnej

    Export Manager w firmie produkcyjnej

    Nowa
    3 365 - 3 882 usd
    SALES HR
    Piotrków Trybunalski
    sprzedaż B2B
    samodzielność
    Angielski
    Nowa