Specjalista ds. Marketingu (SEM)
Twój zakres obowiązków:
- tworzenie i zarządzanie kampaniami w platformach Facebook Ads i Google Ads - znajomość Linkedin Ads i TikTok Ads będzie Twoim dodatkowym atutem
- ciągła optymalizacja, przeprowadzanie testów A/B, proponowanie ulepszeń, wprowadzanie zmian na podstawie analityki internetowej,
- umiejętność researchu i analizy danych
- współpraca w tworzeniu materiałów reklamowych przez copywritera i grafika
- lekkie pióro i umiejętność tworzenia atrakcyjnych, angażujących treści
Nasze wymagania:
- Praktyczna znajomość narzędzi: Facebook Ads, Facebook Analitycs, Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager, Google Search Console,
- Zaawansowana znajomość procesów optymalizacji SEO;
- Umiejętności komunikacyjne ;
- Zdolność zdobywania informacji, formułowania wniosków i proponowania rozwiązań;
- Umiejętności ustalania priorytetów i dobrej organizacji pracy;
Oferujemy:
- umowę o pracę na pełny etat lub B2B
- interesujący pakiet socjalny
- ubezpieczenie medyczne
- stabilne zatrudnienie, pracę do której przychodzi się chętnie, bo jesteśmy fajną ekipą :)
- możliwość realizacji własnych pomysłów
- program MultiSport,
- Pracowniczy Program Emerytalny,
- wynagrodzenie zawsze na czas na koncie,
- parking na terenie MTP,
- obiady dofinansowane przez pracodawcę.