Grupa Muszkieterów to ponad 3 000 niezależnych przedsiębiorców zarządzających supermarketami pod 7 szyldami w 4 krajach Europy. W Polsce Grupa liczy blisko 500 przedsiębiorców, którzy są właścicielami ponad 189 supermarketów spożywczych Intermarché oraz około 189 supermarketów “Dom i Ogród” Bricomarché. Z obrotami blisko 8,9 mld złotych Muszkieterowie są liderami na rynku supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród”.
Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie szkoleń z zakresu księgowości dla pracowników sklepów Intermarche
- Bieżące wspieranie pracowników sklepów i rozwiązywanie problemów
- Realizacja audytów księgowych
- Przygotowywanie sklepów do otwarcia sklepów od strony księgowej
- Wdrażanie programów księgowych
- Bieżąca współpraca z właścicielami sklepów Intermarche
Nasze wymagania
- Doświadczenie w zakresie pracy na samodzielnym stanowisku księgowym
- Doświadczenie w obsłudze programów księgowych
- Wysoko rozwinięte umiejętności pracy w zespole oraz umiejętności komunikacyjne sprzyjające przekazywaniu wiedzy
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office
- Prawo jazdy kat. B
- Gotowość do podróży służbowych na terenie Polski około 3/5 dni w miesiącu
Mile widziane
- Doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu szkoleń
- Znajomość obsługi programu Symfonia
To oferujemy
- Atrakcyjny pakiet socjalny (opieka medyczna, ubezpieczenie, karta sportowa, bony na święta, dofinansowanie urlopu)
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
- Możliwość pracy zdalnej 5 dni w miesiącu
- Wsparcie managera i zespołu.