Grupa Progres to stabilna firma z polskim kapitałem, która od 20 lat świadczy nowoczesne usługi HR dla biznesu. Od lat skutecznie zarządzamy portfelem usług dopasowanych do zróżnicowanych potrzeb firm, które nam zaufały. Dzięki doświadczeniu, pasji i odpowiedzialnym decyzjom budujemy trwałe relacje, które pomagają naszym Partnerom skupić się na kluczowych obszarach ich działalności biznesowej. Każdego dnia pomagamy naszym Klientom i Pracownikom osiągnąć to, czym dla nich jest sukces. Rocznie zatrudniamy ponad 26 tys. pracowników, w tym ponad 50% cudzoziemców, realizujemy około 1,5 tys. projektów. Mamy kilkadziesiąt oddziałów w całej Polsce i kilka na Ukrainie.
Jeśli szukasz szansy i możliwości rozowoju, to aktualnie do naszego zespołu Progres Permanent Recruitment poszukujemy osoby stanowisko:
MENADŻER DS. ROZWOJU LINII REKRUTACJI STAŁYCH
W ramach pełnionej funkcji otrzymasz:
- Możliwość rozwoju i awansu w ramach struktury organizacyjnej linii biznesowej Progres Permanent Recruitment;
- Kluczową rolę i udział w tworzeniu strategii linii biznesowej Progres Permanent Recruitment;
- Dużą decyzyjność i przestrzeń we wdrażaniu nowych pomysłów;
- Konkurencyjne wynagrodzenie wraz z atrakcyjnym systemem premiowym;
- Elastyczne godziny pracy;
- Korzystną formę i warunki zatrudnienia;
- Indywidualne podejście do rozwoju - coaching, mentoring, szkolenia online, programy rozwojowe dla managerów w ramach projektu Progres Akademia;
- Szeroki, kafeteryjny system benefitów płacowych i pozapłacowych.
Jakie będą Twoje zadania?
- Budowanie i efektywne zarządzanie zespołem w ramach realizacji planów i celów biznesowych
- Linii PR;
- Monitorowanie efektywności oraz wyników pracy podległego zespołu;
- Bieżąca analiza poziomu realizacji projektów rekrutacyjnych, identyfikowanie pkt. newralgicznych, w tym wdrażanie działań naprawczych;
- Kompleksowa koordynacja procesu realizacji zamówień klientów Grupy w ramach linii biznesowej Progres Permanent Recruitment;
- Motywowanie i mentoring członków zespołu, w tym: rozwój kompetencji podległych pracowników;
- Aktywny udział we wdrożeniach nowo przyjętych osób;
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy;
- Aktywny udział w akcjach, kampaniach marketingowych budujących wizerunek firmy jako eksperta w branży HR - Linia Permanent Recruitment.
Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:
- Możesz pochwalić się min. 2-letnim doświadczeniem w branży rekrutacyjnej w obszarze Permanent Recruitment na podobnym stanowisku (poparte wynikami) - warunek konieczny;
-
Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem w strukturze rozproszonej;
- Możesz pochwalić się doświadczeniem biznesowym z klientami kluczowymi;
- Bardzo dobrze znasz MS Excel;
- Znasz język angielski na poziomie swobodnej komunikacji;
- Jesteś gotowy do pracy w delegacji - nadzorowanie pracy 4 regionów w Polsce;
- Cechuje Cię komunikatywność i umiejętność budowania relacji;
- Wykazujesz się samodzielnością w wykonywaniu zadań i dobrą organizacją czasu pracy.