MENADŻER DS. ROZWOJU LINII REKRUTACJI STAŁYCH
HR

MENADŻER DS. ROZWOJU LINII REKRUTACJI STAŁYCH

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

manager

rekrutacja

HR

Opis stanowiska

Grupa Progres to stabilna firma z polskim kapitałem, która od 20 lat świadczy nowoczesne usługi HR dla biznesu. Od lat skutecznie zarządzamy portfelem usług dopasowanych do zróżnicowanych potrzeb firm, które nam zaufały. Dzięki doświadczeniu, pasji i odpowiedzialnym decyzjom budujemy trwałe relacje, które pomagają naszym Partnerom skupić się na kluczowych obszarach ich działalności biznesowej. Każdego dnia pomagamy naszym Klientom i Pracownikom osiągnąć to, czym dla nich jest sukces. Rocznie zatrudniamy ponad 26 tys. pracowników, w tym ponad 50% cudzoziemców, realizujemy około 1,5 tys. projektów. Mamy kilkadziesiąt oddziałów w całej Polsce i kilka na Ukrainie.

 

Jeśli szukasz szansy i możliwości rozowoju, to aktualnie do naszego zespołu Progres Permanent Recruitment poszukujemy osoby stanowisko:

 

MENADŻER DS. ROZWOJU LINII REKRUTACJI STAŁYCH



W ramach pełnionej funkcji otrzymasz:

 

  • Możliwość rozwoju i awansu w ramach struktury organizacyjnej linii biznesowej Progres Permanent Recruitment;
  • Kluczową rolę i udział w tworzeniu strategii linii biznesowej Progres Permanent Recruitment;
  • Dużą decyzyjność i przestrzeń we wdrażaniu nowych pomysłów;
  • Konkurencyjne wynagrodzenie wraz z atrakcyjnym systemem premiowym;
  • Elastyczne godziny pracy;
  • Korzystną formę i warunki zatrudnienia;
  • Indywidualne podejście do rozwoju - coaching, mentoring, szkolenia online, programy rozwojowe dla managerów w ramach projektu Progres Akademia;
  • Szeroki, kafeteryjny system benefitów płacowych i pozapłacowych.


Jakie będą Twoje zadania?

 

  • Budowanie i efektywne zarządzanie zespołem w ramach realizacji planów i celów biznesowych
  • Linii PR;
  • Monitorowanie efektywności oraz wyników pracy podległego zespołu;
  • Bieżąca analiza poziomu realizacji projektów rekrutacyjnych, identyfikowanie pkt. newralgicznych, w tym wdrażanie działań naprawczych;
  • Kompleksowa koordynacja procesu realizacji zamówień klientów Grupy w ramach linii biznesowej Progres Permanent Recruitment;
  • Motywowanie i mentoring członków zespołu, w tym: rozwój kompetencji podległych pracowników;
  • Aktywny udział we wdrożeniach nowo przyjętych osób;
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy;
  • Aktywny udział w akcjach, kampaniach marketingowych budujących wizerunek firmy jako eksperta w branży HR - Linia Permanent Recruitment.


Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:

 

  • Możesz pochwalić się min. 2-letnim doświadczeniem w branży rekrutacyjnej w obszarze Permanent Recruitment na podobnym stanowisku (poparte wynikami) - warunek konieczny;
  • Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem w strukturze rozproszonej;
  • Możesz pochwalić się doświadczeniem biznesowym z klientami kluczowymi;
  • Bardzo dobrze znasz MS Excel;
  • Znasz język angielski na poziomie swobodnej komunikacji;
  • Jesteś gotowy do pracy w delegacji - nadzorowanie pracy 4 regionów w Polsce;
  • Cechuje Cię komunikatywność i umiejętność budowania relacji;
  • Wykazujesz się samodzielnością w wykonywaniu zadań i dobrą organizacją czasu pracy.