Młodszy Specjalista ds. Kadr i Administracji
HR

Młodszy Specjalista ds. Kadr i Administracji

Pruszcz Gdański
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

kadry

HR

BHP

Opis stanowiska

Grupa Progres to stabilna firma z polskim kapitałem, która od 20 lat świadczy nowoczesne usługi HR dla biznesu. Jesteśmy zgranym, kreatywnym zespołem, w którym wzajemnie się wspieramy, możemy na sobie polegać i tworzymy niekorporacyjną kulturę pracy.


Jeśli szukasz przyjaznego środowiska i miejsca na stałą współpracę, to bardzo dobrze trafiłeś. Elastycznie podchodzimy do formy i godzin pracy, dajemy możliwości rozwoju i uczestnictwa w kluczowych dla naszej firmy projektach.


Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I ADMINISTRACJI

Pruszcz Gdański/Poznań/Warszawa/Łódź


W ramach pełnionej funkcji otrzymasz:


  • Możliwość rozwoju i realizacji celów zawodowych w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku szeroko rozumianych usług HR dla Biznesu;
  • Dużą samodzielność i przestrzeń we wdrażaniu nowych pomysłów;
  • Konkurencyjne wynagrodzenie;
  • Elastyczność dot. formy i warunków zatrudnienia;
  • Możliwość udziału w szkoleniach i rozwijania kompetencji w ramach projektu Progres Akademia;
  • Szeroki, kafeteryjny system benefitów;
  • Nowoczesne, atrakcyjne narzędzia pracy.


Twoja rola:


  • Obsługa kadrowa pracowników firmy, w tym weryfikacja i prowadzenie dokumentacji pracowniczej (w tym przygotowywanie akt osobowych oraz dokumentacji dotyczącej umów cywilnoprawnych);
  • Wprowadzanie oraz weryfikacja danych w systemie kadrowo-płacowym, w tym rozliczanie i weryfikacja poprawności ewidencji czasu pracy oraz nieobecności;
  • Koordynowanie szkoleń BHP i terminowości badań lekarskich;
  • Przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne i kontrahentów Spółki;
  • Wsparcie zespołu oraz kierownika w zakresie dzielenia się wiedzą ekspercką.


Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:


  • Posiadasz m.in. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
  • Znasz przepisy prawa pracy;
  • Ustawa o pracy tymczasowej nie jest Ci obca;
  • Możesz pochwalić się dobrą znajomością pakietu MS Office, mile widziana znajomość programu Enova;
  • Jesteś osobą samodzielną, dobrze zorganizowaną, dokładną;
  • Asertywność to cecha, która Cię wyróżnia;
  • Umiesz pracować pod presją czasu;
  • Wykazujesz się komunikatywnością i umiejętnością budowania relacji.