Cześć!
W Grupie Sarigato jest nas 80 osób i mamy kilka spółek, w tym m.in. największą w Polsce sieć reklamy Rich Media. Naszym oczkiem w głowie jest założona przez nas 11 lat temu fundacja, w której prowadzimy dwie bardzo duże akcje: KarmimyPsiaki.pl i Hakersi.pl
Jesteśmy w gronie 50 najszybciej rosnących spółek technologicznych w Europie Środkowej wg Deloitte i wśród 1000 w Europie wg Financial Times.
A teraz poszukujemy dwoje Creative Copywriterów na poziomie Junior/Regular.
Jak możesz się z nami rozwijać?
- Mamy w zespole naprawdę wiele osób, które rozwinęły się w różnych, niestandardowych kierunkach i świetnie sobie radzą. Nie jesteśmy korporacją i nigdy nie zamykamy się w sztywnych ramach. Zawsze szukamy po prostu ogarniętych ludzi, bo z takimi można robić wybitne rzeczy.
- Będziesz brał udział w szkoleniach. Na przykład czasami robimy wewnętrzne case study ze strategii komunikacji i tłumaczymy krok po kroku, jak ona powstawała. Czasami mamy konkretne szkolenia mediowe lub takie dot. wąskiej działki, np. Rich Media.
- Mamy wejściówki na wiele konferencji branżowych, wystarczy, że dasz znać.
- Jeśli masz coś ciekawego do powiedzenia i chciałbyś pisać do magazynów branżowych, z chęcią Ci to umożliwimy.
Czym konkretnie będziesz się zajmował?
- Twoim celem będzie tworzenie zwycięskich i skutecznych idei kreatywnych.
- Z jednej strony będziesz tworzył koncepcje kreatywne pod przetargi, z drugiej strony pod briefy Klientów, z którymi pracujemy na stałe. Są to największe marki w kraju z wielu branż.
- Będziesz współpracował bezpośrednio ze strategami, designerami, motion designerami, zespołem mediowym i innymi wyspecjalizowanymi zespołami w zależności od potrzeb.
- Będziesz brał udział w spotkaniach z Klientami i prezentacjach naszych konceptów.
- Będziesz tworzył platformy komunikacji, kampanie taktyczne, scenariusze animacji, spotów, sociale i wiele wiele więcej.
Co Cię ominie?
- Rutyna. Po pierwsze, nie będziesz pracował nad jedną marką, ani nawet jedną branżą. Po drugie, mamy dużo przetargów z przeróżnych branż...choć oczywiście nie podejmujemy się wszystkiego, byle tylko zrobić, podchodzimy do tego selektywnie. Po trzecie, dbamy o świeżość podejścia więc, robimy zmiany teamów na markach.
- Nudne koncepcje. Jeśli przegrywamy przetargi to najczęściej dlatego, że nasza koncepcja była zbyt odważna.
- Słabe kreacje. Mamy 30-osobowe studio na pokładzie (składające się z grafików, programistów i motion designerów) i serio robią dobrą robotę.
- Nieogarnięci Accountci. Niedawno zapytaliśmy kreatywnych “W czym jesteśmy mocni?”. Odpowiedzieli, że mamy ogarniętych Accountów ;). Nawet niejeden przetarg wygraliśmy ideami stworzonymi przez nich. Serio!
- Zdecydowanie ominie Cię korporacyjna atmosfera i zbędne procedury.
Czego oczekujemy od Ciebie?
-
Masz minimum dwuletnie doświadczenie jako twórca koncepcji kreatywnych w agencji (warunek konieczny).
- Masz na koncie niejeden wygrany przetarg.
- Potrafisz pracować samodzielnie oraz w teamie.
- Bez najmniejszego problemu rozumiesz strategie komunikacyjne i tworząc ideę, myślisz przede wszystkim o tym, co ta idea ma dowieść Klientowi.
- Znasz język angielski i bez problemu poprowadzisz prezentację/spotkanie z Klientem np. z Wielkiej Brytanii
Możesz liczyć na:
- Przede wszystkim bardzo dobre portfolio produktów i usług. Praca przy projektach dla znanych brandów z wielu branż. Nie jesteśmy korporacją, mamy młody zespół i mega luźną atmosferę, a procedury ograniczone do minimum.Cały zespół ma parcie na naukę nowych rzeczy i lubi dzielić się wiedzą na szkoleniach wewnętrznych.
- Możesz pracować 100% zdalnie, możesz w warszawskim lub krakowskim biurze, jak Ci wygodnie.
- Dostaniesz prywatną opiekę medyczną na wysokim poziomie i pakiet sportowy.
- Normalni przełożeni ogarniający marketing i technologię.
- Od 11 lat prowadzimy Fundację Sarigato: KarmimyPsiaki.pl oraz Hakersi.pl, gdzie uczymy Dzieci z domów dziecka programowania.
Jak wygląda rekrutacja?
- Krótka, zapoznawcza rozmowa telefoniczna (15-20 min).
- Około godzinne spotkanie na Google Meet z managerem.
- Ostatnie spotkanie na Google Meet z managerem.
- Call z decyzją/ofertą.