• Oferty
  • Wszystkie ofertyGdańskMarketingMarketingMarketing & Sales operations coordinator - ClickUp (½ etatu zdalnie)
    Marketing & Sales operations coordinator - ClickUp (½ etatu zdalnie)
    new
    Marketing
    Grupa VIST S.K.A.

    Marketing & Sales operations coordinator - ClickUp (½ etatu zdalnie)

    Grupa VIST S.K.A.

    907 - 1 167 USDNetto miesięcznie - B2B
    Rodzaj pracy
    Niepełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    Microsoft Office Excel

    clickup

    b.dobra organizacja pracy

    dobra organizacja pracy

    Microsoft Office

    multitasking

    odpowiedzialność

    marketig

    Opis stanowiska

    Cześć!

    Znasz ClickUpa lepiej niż jego twórcy? Znajomi nazywają Cię człowiekiem-procesem i masz uczulenie na bylejakość? Rozumiesz procesy i przebieg komunikacji w marketingu ożenionym ze sprzedażą? Czytaj dalej 😉 Jeśli chcesz mieć w organizacji realny wpływ na jakość i wysokie standardy realizacji procesów oraz ich automatyzację, to szukamy właśnie Ciebie! 👀


    Twoja rola w organizacji:

    Szukamy doświadczonego/j, samodzielnego/j specjalisty/ki w zarządzaniu i porządkowaniu procesów, komunikacji i realizacji tasków w programie ClickUp (CU). Kogoś, kto ma smykałkę i doświadczenie w automatyzacji działań w CU, zarządzaniu jakością procesów oraz ogrom asertywności i doskonałą umiejętność pilnowania terminów. Audyt obecnych procesów w CU oraz zaproponowanie automatyzacji, ułatwień i stworzenie instrukcji do onboardingu, będzie Twoim startem do zbudowania wysokiej jakości standardów obsługi projektów w naszej agencji.


    Będziesz pracować z...

    CEO (Norbert) oraz liderami działu Performancu i analityki (Anna), SEO i Contentu (Dawid), IT (Ola), Office&HR (Sylwia), Sprzedaży (Piotr) i Business Developmenu (Ewelina).


    Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:

    - organizacja - nikt nie musi Ci przypominać o terminach i zadaniach. Wszystko masz poukładane jak w zegarku, a samodzielność i odpowiedzialność to Twoje drugie imię,

    - kombinujesz! ;) Próbujesz automatyzować i ulepszać swoje działania, wciąż szukając nowości w ułatwianiu pracy sobie i innym.

    - analityczny / techniczny umysł – zaawansowana logika procesowa i algorytmy automatyzacji to paliwo dla Twojego mózgu,

    - ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych,

    - życzliwość – podchodzisz z empatią i życzliwością do współpracowników, Klientów i dostawców, ale nie zapominasz przy tym o autentyczności i asertywności,

    - asertywność – wiesz jak w sposób życzliwy dochodzić wraz z zespołem do ustalonych celów, w określonych terminach,


    Twój zakres obowiązków

    • Koordynowanie tablicą tasków opóźnionych - wymaganie aktualnych, jakościowych statusów i obsługi zgodnie z procesem.
    • Porządkowanie CU, w tym:
    • Przenoszenie tasków z nieaktywnych userów
    • Uzupełnianie fieldów po zmianach
    • Uzupełnianie relationships po zmianach
    • Usuwanie dubli tasków
    • Kontrola jakości - dodawanie wycen, umów, briefów, dokładnie z procesem
    • Aktualizacja “wiki” - wymaganie aktualizacji lub uspójniania procesów oraz dodawania nowych procesów w odpowiednie miejsca
    • Wdrażanie - nauka CU dla nowych pracowników, pilnowanie poprawnych ustawień, powiadomień
    • Aktualizacje i support - wdrażanie nowych feature’ów, wsparcie przy błędach
    • Proponowanie lepszych procesów i standardów, automatyzacji i ich wdrażanie
    • Integrowanie CU z innymi narzędziami i systemami
    • Przygotowywanie danych pod eksport pod konkretne wytyczne
    • Pilnowanie bezpieczeństwa danych i odpowiednich dostępów w CU


    Nasze wymagania

    • MINIMUM rok pracy z ClickUpem lub jego odpowiednikiem na podobnym stanowisku. Wymóg konieczny.
    • Doświadczenie w agencjach marketingowych lub software house’ach.
    • Wyborna komunikacja: słuchanie aktywne, klarowne wypowiedzi, budowanie autentycznego zaufania.
    • Rozwaga i przewidywanie, co może się nie udać, jak omijać możliwe przeszkody.
    • Doskonała organizacja pracy, terminowość i procesowość.
    • Bardzo dobra znajomość zasad zdrowej i zrównoważonej komunikacji oraz delegowania zadań.
    • Dobra znajomość Excela. Umiejętność efektywnego operowania liczbami i statystykami.
    • Umiejętna, jasna prezentacja wyników działań wraz z argumentacją.
    • Znajomość narzędzi do automatyzacji oraz projektowanie, modelowanie i wdrażanie procesów automatycznych.
    • Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji.
    • Dostępność w godz. 8:00-10:00 oraz 14:00-16:00 (ewentualnie możemy lekko je przesunąć).


    Mile widziane

    • Znajomość NVC lub zasad facylitacji w biznesie.
    • Znajomość metod Design Thinking.
    • Znajomość metodyk zwinnych.


    To oferujemy

    • Wynagrodzenie B2B: 3500 – 4500 zł netto za ½ etatu. Czujesz, że masz kompetencje i udokumentowane sukcesy na wyższą stawkę? Daj znać!
    • Możliwość przejścia na cały etat od stycznia nowego roku.
    • Praca hybrydowa (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze Wrocław)
    • lub zdalna (na start pierwsze 2 tygodnie w biurze we Wrocławiu, przez kolejne 2 miesiące 1 tydzień w biurze/miesiąc, później full zdalnie).
    • Praca z takimi brandami jak: BODZIO, Enel-Med, Pluxee, Aflofarm
    • Brak realnego kontaktu z Klientem - tylko współpraca z naszymi miłymi i samodzielnymi specjalistami :)
    • Szybki laptop firmowy
    • Ambitny, pomocny i życzliwy zespół
    • Nacisk na empatyczną i wspierającą komunikację w zespole
    • Rozwój i długofalową ścieżkę kariery
    • Trackowanie tylko 6:45 h godzin pracy dziennie (przy całym etacie)
    • 2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu
    907 - 1 167 USD

    B2B

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Ambasador(-ka) Kanału Zero na Teneryfie - Oferta nieaktualna

    Ambasador(-ka) Kanału Zero na Teneryfie - Oferta nieaktualna

    Nowa
    5 446 usd
    Kanał Zero
    Teneryfa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    kąpiele
    lokalne atrakcje
    leniuchowanie
    Nowa
    Event Space Coordinator

    Event Space Coordinator

    Nowa
    2 101 - 3 190 usd
    Agencja Pantałyk
    Zielonka
    dobra organizacja pracy
    język angielski
    komunikatywność
    Nowa
    Junior Marketing Specialist / Marketing Specialist

    Junior Marketing Specialist / Marketing Specialist

    Nowa
    agencja kreatywna Od Kuchni
    Warszawa
    PR/public relations
    social media
    copywriting
    Nowa
    Franczyzobiorca - AM AM Kebab (dowolne miasto)

    Franczyzobiorca - AM AM Kebab (dowolne miasto)

    Nowa
    4 409 - 8 818 usd
    AM AM Kebab
    Łódź
    obsługa klienta
    francuski
    zarządzanie
    Nowa
    Junior Affiliate Manager

    Junior Affiliate Manager

    Nowa
    1 115 - 2 075 usd
    Adtogame
    Poznań
    Microsoft Office Excel
    elastyczność
    dobra organizacja pracy
    Nowa