Dołącz do naszego zespołu jako RTC/RTM Development Manager i wpływaj na sukces naszej organizacji! Szukamy osoby, która wyznaczy nowe standardy w obszarze oceny, opracowania oraz rozwoju Route To Consumer/Route to Market. Twoje zaangażowanie przyczyni się do zwiększenia zadowolenia klientów, optymalizacji kosztów oraz opracowania długoterminowej strategii i przewagi konkurencyjnej. Jeśli jesteś ekspertem w dziedzinie sprzedaży i trade marketingu, to ta oferta jest dla Ciebie!
Twoje zadania:
- Zdefiniowanie strategii RTC, która będzie naszym kluczem do sukcesu.
- Opracowanie optymalnego modelu RTC, łączącego cyfrowe i tradycyjne kanały sprzedaży.
- Prowadzenie i wdrażanie oceny RTC - identyfikacja luk i priorytetów w celu zapewnienia wzrostu przychodów w sposób opłacalny i zrównoważony, skoncentrowany na konsumentach i klientach.
- Definiowanie planu działań obejmującego krótko- i długoterminowe projekty, a także odpowiedzialność za ich wdrożenie i zarządzanie cross-funkcyjnym zespołem projektowym.
- Zdefiniowanie strategii Touchpoint, aby każdy punkt kontaktu (tele-sprzedaż, B2B i siły sprzedaży) miał jasno określoną rolę.
Nasze wymagania:
- Minimum 7-10 lat doświadczenia w obszarze sprzedaży i trade marketingu na stanowisku managerskim w branży FMCG.
- Praktyczne doświadczenie w zarządzaniu projektami i cross-funkcyjnymi zespołami.
- Znajomość trade marketingu i sprzedaży regionalnej w firmie FMCG (preferowana rola regionalnego kierownika sprzedaży).
- Nastawienie na konsumenta - zawsze stawiasz klientów na pierwszym miejscu.
- Znajomość nowoczesnych rozwiązań cyfrowych, umożliwiających stworzenie nowoczesnego modelu RTC.
- Silne umiejętności analityczne i zarządzania projektami.
- Umiejętność tworzenia wysokiej jakości materiałów prezentacyjnych i perswazji biznesowej.
- Umiejętność tworzenia długoterminowych planów.
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego (B2/C1) w mowie i piśmie.