Nasz klient to sportowa marka zbudowana na przyjaźni, szczerości i oddanej społeczności, którą tworzą miliony widzów i obserwatorów.
Firma kultywuje pasję do sportu, a ich pasja przekształciła się w wielokanałowe przedsiębiorstwo, produkujące suplementy, odzieżoraz bogaty content video. Firmę tworzy 40 osobowy zespół młodych i pozytywnie nastwionych do życia ludzi.
Aktualnie szukamy do zespołu marketingu 👉 Managera ds. Rozwoju i Komunikacji Marki 👈
🎯 Cel stanowiska: Budowanie strategii rozwoju marki i jej implementacja w wszystkich kanałach komunikacji
💡 Zakres odpowiedzialności:
- Realizacja strategii i wypracowanych założeń rozwoju marki w obszarze komunikacji i rozwoju oferty produktowej
- Dbanie o spójność marki na wszystkich materiałach: w social mediach i content marketingu, w katalogach produktowych, na opakowaniach i we wszystkich nośnikach reklamowych
- Monitorowanie spójności przekazu i doboru narzędzi komunikacji m.in. w działalności ambasadorów marki, eventach i publikacjach video (YouTube)
- Analiza konkurencji w komunikacji, portfolio produktowym, przekazie social mediowym
- Opracowanie i rekomendacja benchmarków
- Monitorowanie portfolio produktowego, w tym jakości produktów i ich odbioru przez konsumentów
- Przygotowanie rekomendacji do rozwoju asortymentu produktowego
- Wsparcie marketingowe dla sprzedaży, poprzez stworzenie planów ekspozycji i materiałów POS
- Rekomendacje cen produktów w odniesieniu do rynku i założeń firmy
- Pozycjonowanie marki, dbanie o wizerunek marki i język komunikacji
- Budowanie spójności komunikacji wewnątrz organizacji i w zespole
✅ Wymagania:
- Doświadczenie w roli brand/strategy managera ok. 5 lat, preferowane w sektorze FMCG i/ lub z markami sportowymi
- Bogate doświadczanie w pracy z digital marketingiem (reklama online, content marketing, video marketing, influence marketing, social media)
- Pożądane doświadczenie w pracy z markami sprzedawanymi online
- Znajomość aktualnych trendów w social mediach i narzędzi monitorujących działania online
- Dobre umiejętności i doświadczenie w tworzeniu tekstów, postów pod social media
- Umiejętności analityczne pozwalające na swobodną pracę z danymi
- Umiejętności prezentacji strategii, koncepcji i opinii
➡️ Profil kandydata:
- Otwarty z pozytywną postawa wobec życia i ludzi
- Pasja do pracy w marketingu i czerpanie radości z robienia rzeczy dobrze
- Kreatywne spojrzenie na możliwość pokazania marki
- Influencer marki w firmie i na zewnątrz
- Otwartość na niestandardowe działania i komfort podczas wychodzenia poza schemat
- Człowiek do pracy w zespole, z dystansem do siebie
🚀 Klient Oferuje:
- Pracę w zaangażowanym, kreatywnym zespole.
- Poczucie sprawczości poprzez realny wpływ na działania firmy,
- Twoje zdanie i wizja naprawdę są ważna dla firmy.
- Zdobywanie doświadczenia w pracy z czołowymi twórcami kanałów internetowych,
- Poznanie świata Influencerów od kuchni.
- Komfortowe miejsce pracy 5 dni w tygodniu w biurze w bliskich okolicach Warszawy,
- Wstęp na siłownię,
- Produkty firmy ze specjalną zniżką i dużo innych wyzwań do omówienia w trakcie rozmowy.
Zapraszamy do aplikowania! ✉️