Manager ds. Rozwoju i Komunikacji Marki
Marketing

Manager ds. Rozwoju i Komunikacji Marki

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Brand Manager

social media

skuteczna komunikacja

strategy manager

digital marketing

Opis stanowiska

Nasz klient to sportowa marka zbudowana na przyjaźni, szczerości i oddanej społeczności, którą tworzą miliony widzów i obserwatorów.

Firma kultywuje pasję do sportu, a ich pasja przekształciła się w wielokanałowe przedsiębiorstwo, produkujące suplementy, odzieżoraz bogaty content video. Firmę tworzy 40 osobowy zespół młodych i pozytywnie nastwionych do życia ludzi.


Aktualnie szukamy do zespołu marketingu 👉 Managera ds. Rozwoju i Komunikacji Marki 👈


🎯 Cel stanowiska: Budowanie strategii rozwoju marki i jej implementacja w wszystkich kanałach komunikacji


💡 Zakres odpowiedzialności:


  • Realizacja strategii i wypracowanych założeń rozwoju marki w obszarze komunikacji i rozwoju oferty produktowej
  • Dbanie o spójność marki na wszystkich materiałach: w social mediach i content marketingu, w katalogach produktowych, na opakowaniach i we wszystkich nośnikach reklamowych
  • Monitorowanie spójności przekazu i doboru narzędzi komunikacji m.in. w działalności ambasadorów marki, eventach i publikacjach video (YouTube)
  • Analiza konkurencji w komunikacji, portfolio produktowym, przekazie social mediowym
  • Opracowanie i rekomendacja benchmarków
  • Monitorowanie portfolio produktowego, w tym jakości produktów i ich odbioru przez konsumentów
  • Przygotowanie rekomendacji do rozwoju asortymentu produktowego
  • Wsparcie marketingowe dla sprzedaży, poprzez stworzenie planów ekspozycji i materiałów POS
  • Rekomendacje cen produktów w odniesieniu do rynku i założeń firmy
  • Pozycjonowanie marki, dbanie o wizerunek marki i język komunikacji
  • Budowanie spójności komunikacji wewnątrz organizacji i w zespole


✅ Wymagania:


  • Doświadczenie w roli brand/strategy managera ok. 5 lat, preferowane w sektorze FMCG i/ lub z markami sportowymi
  • Bogate doświadczanie w pracy z digital marketingiem (reklama online, content marketing, video marketing, influence marketing, social media)
  • Pożądane doświadczenie w pracy z markami sprzedawanymi online
  • Znajomość aktualnych trendów w social mediach i narzędzi monitorujących działania online
  • Dobre umiejętności i doświadczenie w tworzeniu tekstów, postów pod social media
  • Umiejętności analityczne pozwalające na swobodną pracę z danymi
  • Umiejętności prezentacji strategii, koncepcji i opinii


➡️ Profil kandydata:


  • Otwarty z pozytywną postawa wobec życia i ludzi
  • Pasja do pracy w marketingu i czerpanie radości z robienia rzeczy dobrze
  • Kreatywne spojrzenie na możliwość pokazania marki
  • Influencer marki w firmie i na zewnątrz
  • Otwartość na niestandardowe działania i komfort podczas wychodzenia poza schemat
  • Człowiek do pracy w zespole, z dystansem do siebie


🚀 Klient Oferuje:


  • Pracę w zaangażowanym, kreatywnym zespole.
  • Poczucie sprawczości poprzez realny wpływ na działania firmy,
  • Twoje zdanie i wizja naprawdę są ważna dla firmy.
  • Zdobywanie doświadczenia w pracy z czołowymi twórcami kanałów internetowych,
  • Poznanie świata Influencerów od kuchni.
  • Komfortowe miejsce pracy 5 dni w tygodniu w biurze w bliskich okolicach Warszawy,
  • Wstęp na siłownię,
  • Produkty firmy ze specjalną zniżką i dużo innych wyzwań do omówienia w trakcie rozmowy.


Zapraszamy do aplikowania! ✉️

Rekomendowane oferty

Social Media Specialist we FLYSPOT

Nowa
Aerotunel sp. z. o.o.
Warszawa
influencer marketing
e-commerce
performance marketing
Nowa

Social Media Manager – ENDORFY

Nowa
Cooling Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Analytics
podstawowa obróbka foto i wideo
zarządzanie social mediami
Nowa