Oferty
Analityk ds. Operacji Sklepowych i Aplikacji Sprzedażowych
Nowa
BI & Data

Analityk ds. Operacji Sklepowych i Aplikacji Sprzedażowych

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Hebe - Jeronimo Martins

Hebe - Jeronimo Martins

Hebe jest częścią globalnej spółki, ale wszystko od konceptu po logistykę budujemy w naszej siedzibie. Docenimy Twoje pomysły i wiedzę bo chcemy budować biznes w oparciu o ludzi i ich zaangażowanie. Dołącz do jednego z naszych hebest zespołów!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Jira

helpdesk

zarządzanie zapasami

Service Desk

POS

obsługa klienta

ServiceNow

Retail

Opis stanowiska

Zobacz, czym będziesz się zajmować

  • Wdrażanie nowych rozwiązań oraz dostosowywanie systemu POS i aplikacji powiązanych do wymagań biznesowych oraz procesów operacyjnych.
  • Udział w projektach w zakresie definiowania wymagań, analizy potrzeb biznesowych, kontroli zleceń programistycznych, testów i odbiorów oraz koordynacja wdrożeń.
  • Rozwój i aktualizacja systemu kasowego oraz innych aplikacji sklepowych.
  • Proaktywne identyfikowanie potencjalnych problemów lub obszarów do poprawy, rekomendowanie i wdrażanie usprawnień.
  • Wsparcie integracji systemów sklepowych z innymi kluczowymi systemami biznesowymi (np. ERP, E-commerce).
  • Współpraca z zespołami IT w obszarach bezpieczeństwa, infrastruktury oraz wsparcia, tworzenie dokumentacji oraz procedur.
  • Analiza oraz rozwiązywanie incydentów i problemów, wewnętrznie oraz we współpracy z dostawcami.
  • Koordynacja i kontrola poprawności wykonywanych prac z dostawcami zewnętrznymi.


Sprawdź, jakich osób szukamy i co oferujemy

  • Posiadasz doświadczenie w pracy z systemami POS, aplikacjami wspierającymi procesy sklepowe na podobnym stanowisku w firmie detalicznej lub w firmie wspierającej branżę retail.
  • Rozumiesz procesy operacyjne dot. sprzedaży, zarządzania zapasami oraz obsługi klienta.
  • Masz doświadczenie we wsparciu IT, rozwiązywaniu problemów w zakresie sprzętu i oprogramowania – Helpldesk / Service Desk w metodologii ITIL.
  • Doświadczenie w pracy z narzędziami do monitorowania i diagnozowania problemów technicznych (np. JIRA, ServiceNow).
  • Znasz metody integracji systemów IT – middleware, API.
  • Znasz systemy przetwarzania płatności elektronicznych.
  • Dobrze zarządzasz czasem, umiesz organizować własną pracę i priorytetyzować zadania.
  • Znasz język angielski, aby swobodnie komunikować się z międzynarodowymi zespołami.


OFERUJEMY:

  • Umowę o pracę.
  • Elastyczne godziny pracy (przyjście do pracy 8:00-10:00)
  • Możliwość pracy w hybrydowym modelu (1 dzień z domu w tygodniu).
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Kartę Multisport PLUS.
  • Kafeteria MyBenefit.
  • Dostęp do platformy Mindgram.
  • Zapomogi i nieoprocentowane pożyczki.
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie.
  • Szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb.
  • Fizjoterapię w biurze.



Sprawdź podobne oferty pracy

Ekspert ds. Modelowania Ryzyka Kredytowego

Nowa
14 000 - 20 000 pln
Sherpath
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Python
MSSQL
Tableau
Nowa

Payments Specialist

Nowa
Groupon
Warszawa
fraud
Microsoft Office Excel
język angielski
Nowa

Specjalista ds. Analiz

Nowa
Eurocash S.A.
Lublin
analiza
Microsoft Office Excel
Nowa

Data Product Owner

Nowa
Lite e-Commerce
Warszawa
Microsoft Office Excel
PowerPoint
Nowa

Młodszy specjalista ds. danych podstawowych SAP

Nowa
Maspex
Tychy
język angielski
SAP
Nowa